Super freundliche, hilfsbereite, kompetente und nette Mitarbeiter/ innen

Immer wieder sehr nette Betreuung und schnelle Bearbeitung bei der Buchung. Bei telefonischen Fragen bekommt man deutsche Antworten bzw. Hilfestellung bei Bedarf. Ich werde auf jeden Fall weiter über diese Plattform buchen und weiterempfehlen. Habe auch schon einer Freundin die Adresse/ E-mail empfohlen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Klant vriendelijk

Duidelijk informatie over de woningen.

Strik erom, niets meer aan doen.

We hebben nu een aantal keren geboekt bij heerlijkehuisjes. Het boekingsproces is prima, afhandeling van vragen, toevoegingen aan de boeking verloopt probleemloos. Verder hebben we nu 2 keer de sleutel gehaald in Grijpskerke. Prettige ontvangst, snelle incheck. Wij boeken zeker komend jaar weer met Heerlijkehuisjes!!

Zeer correcte snelle afhandeling van alles!

Één klein puntje, niet alle gasten laten bellen op dag van aankomst, alleen gasten die later denken te arriveren dan de geopende tijd van de receptie op het park!

Correct en snel afgewerkt

goede, betrouwbare info

Goede en betrouwbare service

Goede ervaring

Fijne, duidelijke communicatie. Goede ervaring mee.

Heel gemakkelijk en snel.

Het zoeken gaat heel eenvoudig en het afhandelen van de formaliteiten gaat snel en deskundig. Ga zo door.

Duidelijk, overzichtelijk en veel keus!

De website van heerlijkehuisjes.nl is super duidelijk, overzichtelijk en biedt enorm veel keuze aan huisjes door het hele land. Het is fijn dat er voor alle prijsklasse wel iets te vinden is en dat je ook bij een last minuten weekendje of weekje weg nog genoeg keuze hebt. De website werkt fijn. Ook kreeg ik snel reactie op mijn mail. Kortom, top!

Zie eerste beoordeling

De eerste beoordeling kunt u gewoon overnemen voor uw bedrijf. Vriendelijke groet.

Heerlijk

Heerlijke rustig huisje. Smorgens wakker worden van de vogeltjes die gaan fluiten. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Huisje was erg schoon.

Persoonlijk en vriendelijk

Ik heb nu meerdere keren een accommodatie via heerlijke huisjes geboekt en de ervaring is prima. Het is gemakkelijk om persoonlijk contact te krijgen wat in deze tijd geen vanzelfsprekendheid meer is. Je wordt goed geholpen, of het nu een vraag of een probleem is. Verder zijn de accommodaties die ik tot nu toe heb bezocht nog altijd volgens verwachting geweest (of erboven...). Je krijgt een eerlijk beeld van wat je gaat boeken wat ik persoonlijk heel belangrijk vind!

Goed georganiseerde organisatie

Boeking en bevestiging waren correct geregeld. Ook de informatie van de accommodatie en routebeschrijving maakte het voor ons zeer compleet.

Heerlijk verblijf

Via heerlijke huisjes een prachtig verblijf geboekt in beekbergen. Alles goed geregeld en gemakkelijk geboekt via internet

Prima organisatie met voldoende aandacht voor de klant.

Ik heb een paar keer contact gehad met Heerlijkehuisjes.nl en voelde me serieus genomen en kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen..

Heerlijkehuisjes doet wat het zegt. Duidelijke en toegangelijke website.

Prima ontvangst. Duidelijke info in de mail.

Zeer behulpzaam

Ik kreeg snel antwoord wanneer ik met een bepaalde vraag zat. Waarvoor dank.

Alles was goed geregeld.

Duidelijke website.

Heerlijk uitwaaien en relaxen in een natuurlijke omgeving

Prettig huisje in een natuurlijke omgeving. Gastvrij ontvangen en goede service.

Boeking makkelijk en snel geregeld.

Geen opmerkingen

Heerlijke tijd gehad en helemaal bijgetankt.

Dit is een goed concept ook voor mensen met een kleine beurs.

Snelle reacties op mail. Dus een goede communicatie

Heerlijk weekendje gehad. Geen problemen, alles goed en verzorgd.

Fantastisch huisje bij kasteel Slangenburg in Doetinchem. Mooie omgeving.

Company details

4 Ruxveenseweg