Gewoon heel goed

Direct geholpen en goede service bij vragen, geen op of aanmerkingen top bedrijf

Prima !

Adequate , snelle inzet en hulpverlening

Goed en gemakkelijk te vinden

Snel online geregeld!

Fijne huisjes, altijd goed schoon. Online boeken gaat gemakkelijk. Bevestiging direct retour. Betaling via een link. Gegevens na betaling per omgaande binnen en een paar dagen voor de afreisdatum de aanreisgegevens. Bij dit huisje hebben we geen borg hoeven te betalen, bij een ander huisje binnen een week teruggekregen. Zeer tevreden!

Goede en duidelijke procedure om een vakantiehuisje te huren

Voldoende informatie gekregen over het proces. Herinneringen aan betalingen en bij de aanvang van de vakantie. Meer is zeker niet nodig.

Fijn knus huisje voor ons twee

Fijn knus huisje voor ons twee met attente verhuurders.

Prima huis, vriendelijke ontvangst en mooie omgeving

We hebben met onze familie een heerlijke midweek gehad

Goed geregeld en duidelijk

Vanaf moment van boeken, duidelijke communicatie.

0 fout = 10

Alles ging zoals het hoort. Geen op of aanmerkingen.

Bereikbaar vriendelijk en behulpzaam

De vriendelijke ontvangst was heel prettig. De bewegwijzering naar het huisje was heel goed. De privacy vonden wij heel erg fijn. We zaten dichtbij het honden uitlaat gebied, wat heel fijn is met 2 hondjes, en we hadden zo goed als ‘ons eigen’ terrein.

Alles goed georganiseerd, problemen zijn goed opgepakt

Er waren problemen, maar die zijn prima en voortvarend opgelost.

Heerlijke ervaringen

Tot nu toe is elke boeking heel soepel gegaan alle vragen snel beantwoord maar vooral de huisjes die waren allemaal heel fijn en vooral schoon echt een hele belangrijke voorwaarde voor ons.En altijd een plekje waar ons hondje welkom is.

Fijn huisje op mooie verzorgd park

We hebben een prettige tijd gehad op park Berkenrhode. Mooi huisje, net park, rustig, mooi gelegen.

Top huisje ook de ligging

Mooi huisje gezellig huis in de bossen top. Alleen je moet 2 x11 km rijden voor de sleutel dat is minder

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie

Netjes behandeld

Netjes behandeld

Uitstekend.

Duidelijke website, snel reactie. Leuke mail paar dagen voor je gaat en vriendelijke medewerker aan de receptie. Wat fantastisch ook dat ze dan doorwerken!

Vlotte service

Alles verlief zoals verwacht. Snelle en correcte hulp Vriendelijk+++

Vlotte samenwerking

Vlotte samenwerking. Alle info wordt tijdig doorgemaild

Goede, snelle en duidelijke service

helemaal goed

mijn ervaring is helemaal goed. Als er wat is een belletje en ze maken het voor je in orde.

Prachtig gelegen vakantiedomein

Rustig mooi vakantiedomein gelegen op de zuiderhelling met speelmogelijkheden voor kinderen, ook tennis en bowling.

Duidelijk, snel en volledig.

Zeer gemakkelijk om te boeken, duidelijke omschrijvingen, word na de boeking goed op de hoogte gehouden. Prima communicatie.

snel en makkelijk geregeld

zie boven

Duidelijke site en heldere procedures

Duidelijke omschrijving van het huisje

Company details

4 Ruxveenseweg