Heerlijke huisjes heeft gezorgd voor al vele fijne vakanties.

Heerlijke huisjes, geeft overzichtelijke informatie, heeft een ruime keuze, en geeft een goede begeleiding vanaf de boeking tot met de vakantie. Na afloop wordt er nog even geïnformeerd hoe het is geweest. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad.

Mooi, schoon chalet

Het was een mooi schoon chalet op een keurig park. De reservering ging eenvoudig en was prima geregeld

Vlot een goede accommodatie vinden, goede service

De site geeft een mooi overzicht van geschikte accommodaties. Prima service en prettig contact toe we nog wat vragen hadden

Prima geholpen!!!

Alles goed geregeld,en snel!!Had nog een vraag ,waar ik over gebeld had!!En werd keurig te woord gestaan,en geholpen!!

Heerlijk

Wat een super heerlijke site

Duidelijke en snelle communicatie

Het is gemakkelijk om huisjes te vinden die voldoen aan jouw wensen en eisen. Mailverkeer is altijd netjes en duidelijk.

Nu 2x tot volle tevredenheid via h.h. een woning gehuurd.

Tweemaal een leuke vakantiewoning via Heerlijke Huisjes gehuurd.

Prettige en vriendelijke klantbenadering

Prettige en vriendelijke klantbenadering bij het afhalen van de sleutel van ons vakantiehuisje.

Superhandige site met mooie betaalbare huisjes

Het huis wat wij via Heerlijke huisjes hebben gehuurd was echt geweldig. Heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Super.

Fijne en gezellige vakantiewoning

Midden in het groen , en zo heerlijk stil , je hoort alleen de vogels fluiten. Wij hadden fietsen bij Jan Kwint gehuurd, hele behulpzame mensen. Supermarkt is ook op 5 minuten fietsen. Hele mooie omgeving om te fietsen . Het huisje is van binnen van hout , echt heel mooi . Wij hebben met onze zussen een heel fijn weekend gehad .

Nvt

Nvt

Goede communicatie

Fijne website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voorbereding van je verblijf.

Leuke ontvangst.

Vriendelijk persineel.

Gelijk reactie terug bij een van de vele fijne huisjes die jullie aanbieden.

Veel keus uit huisjes. Gelijk reactie terug ivm akkoord beschikbaarheid.ook de afwikkeling van de factuur is duidelijk en overzichtelijk.

Goede service alles was goed geregeld.

Contact was goed en duidelijk. Afwikkeling van borg was vlot.

Geweldig park voor iedereen en vooral kinderen

Hele mooie omgeving. Prachtig huis. Fijn zwembad. Fijne winkel .Schoon park...........Wel lang wachten voor drinken. Meerdere keren. SUPER FIJN VAKANTIEPARK.

Net ontvangst

We zijn op onze vakantie netjes welkom geheten. Verder hebben gelukkig geen gebruik hoeven te maken van de medewerkers

Snelle, duidelijke communicatie

We hebben een prachtig huis geboekt voor onze familie vakantie via heerlijke huisjes. Het boeken ging snel en alle informatie die we erna kregen was erg duidelijk en overzichtelijk. We werden goed op de hoogte gehouden van het hele proces van boeken tot aankomst. Op het laatste moment ging er nog iemand extra mee, dat was ook zo geregeld. Kortom, positieve ervaring.

Makkelijk, overzichtelijk, vriendelijk!

Makkelijk geboekt, overzichtelijke mails met de informatie die we nodig hadden, en berichten met vriendelijke toon. Fijn.

Prima geregeld.

Vanaf boeken van de vakantie tot einde vakantie prima geregeld.

Prima huisje en prima geregeld

Het boeken ging snel en eenvoudig. Het was even zoeken maar toen hadden we het kantoor gevonden om de sleutel op te halen. Ging snel. Inleveren ging ook vlot.

Duidelijke communicatie waar men nog tijd heeft voor mensen

Heel goed.

Door omstandigheden kon de vakantie naar Callandsoog niet doorgaan maar met de bemiddeling van jullie hebben we het een jaar kunnen verzetten.

Eine rundherum wunderschöne Unterkunft

Es verlief alles super und reibungslos

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Sehr nette Gastgeber