Schnelle und unkomplizierte Abwicklung

Schlüsselübergabe vor- und nachher problemlos, alle waren sehr freundlich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Meer dan een uitstekende communicatie, logisch en gastvrij, kwaliteit is het uitgangspunt

het boeken van een vakantiehuis is makkelijk, eenvoudig en bovendien is de factuur overzichtelijk. de communicatie is duidelijk en volledig en roept nauwelijks tot geen vragen op. De tijd tussen het boeken en het gebruik van van het vakantiehuis wordt gevuld met reminders. De laatste informatiemail is de meest informatieve waarin in een notendop het vakantieproces in een overzichtelijk plaatje is samengevat. dus geen gezoek naar oude mails 'van hoe zat het ook alweer'. plaats, adres en factuur in herhaling.

Alles was zeer duidelijk

Duidelijk, vriendelijk, geen gebreken

Alles vlot verlopen.

Duidelijke afspraken, correcte service.

Heerlijk alles geregeld

Alles prima geregeld. Juiste info, zodat je met n gerust hart kunt vertrekken naar je vakantiebestemming Heerlijk, top.

Wij hebben al vaker geboekt bij heerlijke huisjes en is prima bevallen!

Prima afhandeling

Inderdaad een heerlijk huisje

Heerlijk lang weekend gehad in een heerlijk huisje. Alles schoon, modern, goede bedden, openhaard en hottub, genoeg brandhout en een grote tuin met veel privacy. Rustig park met vooral veel vaste bewoners, genoeg leuke plekken in de buurt om te wandelen of te fietsen, horeca en winkels op 4 kilometer.

Personal sehr nett, Wohnung sauber.

Einen halben Stern abzug, da die Heizung mit Zeitschaltuhr gelaufen ist, bedeutet im Schlafzimmer war es etwas kalt. Sonst alles top. Danke

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heldere informatie en tijdige communicatie

Ik ben zeer tevreden over Heerlijkehuisjes.nl. Ik werd via mail op de hoogte gehouden van elke stap van het huurproces. Alles liep vlot en volgens afspraak. En het huisje voldeed aan de verwachting die ik via de foto's had gekregen.

Buchung eines Ferienhauses in Zeeland

Sehr freundliches Personal und bester Service von der Buchung bis zur Abreise.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Wir fühlten uns rundum gut versorgt.

Die Schlüsselübergabe klappte sehr gut. Eine Überraschung war das Begrüßungspaket, das alles enthielt, was für den Start in den Urlaub nötig war. Die Mitarbeiterinnen waren durchweg sehr nett und hilfsbereit. Gerne wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Uitstekende service, klantvriendelijk en prima huisje

Het contact met de organisatie verliep goed. De informatie was duidelijk en de service op het park was uitstekend. Huisje was goed schoon en prima verblijf voor 12 personen. We hebben een mooi weekend gehad in Hooghalen.

duidelijk en helder verhaal

alles eenvoudig in uitvoering

Sehr schönes und sauberes Haus

Guter Service sehr freundlich und schnell gearbeitet

Sehr Gut

Alles bestens gelaufen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Goede ervaringen met Heerlijkehuisjes.nl. Complimenten voor het prettige contact. Ik had een aantal vragen en deze zijn goed uitgezocht, er kwam snel antwoord. Een aanrader!

Vakantie is gewoon goed geregeld!

Nu voor de tweede keer een huis gehuurd via Heerlijke Huisjes, en wederom prima geregeld. Waar voor je geld, geen rompslomp, kortom: gewoon genieten!

Niets op aan te merken: snel, correct, goede informatie en compleet

Redelijke last minute boeking, maar fijne communicatie via mail. Snel geregeld, compleet, goede informatie over route, huisje en procedures. Huisje was prima. Enige punt: schoonmaakkosten voor een weekend, met bezetting van 2 personen en zelf netjes achtergelaten zijn relatief wel groot aandeel van de kosten.

Heerlijk rustig en mooie omgeving!

Alleen, of voor koppels of voor een gezin, voor iedereen is er wat te doen in dit vakantiepark! Wij hebben ontzettend genoten van het boswandeling, paarden zien/rijden en onze kinderen van de geweldige grote speeltuin! En ook voor de rust, weg van de drukte is hier echt een aanrader! En het huisje was ook lekker schoon, voldoende ruimte en een leuke cozy ingerichte woonkamer! Veel compliment voor de eigenaar en van het park!

Heerlijk zonnig huisje

Wij hebben met ons gezin, met volwassen kinderen, een prachtig huisje gehuurd bij Heerlijke Huisjes. Dit ging erg makkelijk. De informatie op de site was duidelijk en het gaf een goed beeld waar we terechtkwamen. En dat was heerlijk; mooi huisje en omgeving.

Prima aanbod.

Goede keuze uit leuke huisjes.

Prima!

Goede site, Duidelijk, goede herinnering een tijdje voor vertrek. Keurige aanwijzingen voor aankomst. Appartement was ook zoals omschreven.

Snelle reacties, alles was goed geregeld.

Super vriendelijk en ze nemen goed de tijd om alles goed uit te leggen

Duidelijke en complete informatie, je voelt je welkom

Het huis wat we huurden was precies zoals dit in de informatie stond. Dus geen verassingen. Op vragen via mail, snel en adequaat antwoord.

Company details

4 Ruxveenseweg