Goed geregeld!

dank zij de zon, het mooie huisje en het mooie golvende landschap: TOP!

vanuit een sober maar functioneel ingericht huisje konden we vele kanten op in deze vakantieweek, zowel te voet (VOORAL!) als met de trein (Valkenburg-Heerlen) als met de eigen auto. Het heerlijk glooiend Zuid-Limburgse landschap is dusdanig afwisselend en prachtig wandelmatig afgepijld dat één week te kort was: we hopen dus nog eens of meermaals terug te keren!

Een fantastische vakantie gehad.

Fantastisch huisje in een prachtige omgeving.

Simpel te boeken, en duidelijke voorwaarden

Lekker genieten zonder veel rompslomp

Een vriendelijk park met heel vriendelijk personeel.

We waren laat bij aankomst, maar er was toch nog tijd om mee te lopen om alles uit te leggen. Bij vertrek mochten we een uurtje langer blijven, omdat we zoveel hadden in te pakken.

Een prachtige lokatie

Een heel mooi huisje we hebben genoten Een klein puntje de thermostaat zit niet in het huis maar er naast.

Alles ging voorspoedig.

Reservering ging soepel, heb nu al een tweede reservering lopen. Tevreden klant.

Gemakkelijk en snel een boeking doen.

Gemakkelijk, snel een huisje te boeken.

Prima bedrijf

Duidelijke afspraken en bij vragen flexibel.

Vriendelijk en duidelijk

De site is duidelijk, service goed , goed bereikbaar, geen op of aanmerkingen eigenlijk

Gemakkelijk snel een mooi vakantiehuis geboekt

Ging allemaal snel en vlotjes ook toen er nog een vraag via de telefoon gesteld werd snel beantwoord. Huis omschrijving en foto's zijn realistisch op de site.

Mooi en schoon huisje.

Mooi en schoon huisje met alles er op en er aan. Vriendelijk en behulpzame medewerkers op het park.

Prima. maar..

De ervaring in Vlissingen weegt toch wel zwaar... 114 euro schoonmaakkosten voor een tiny house is veel te veel. Daarnaast zou ik nog een reactie hierop krijgen, nooit gehad... In Wanneperveen weer redelijke prijs: 75 euro.

Snelle en duidelijke boekingen via Heerlijke huisjes

We zijn goed op de hoogte gehouden van onze boeking. In het huisje dachten we dat er een lamp kapot was, die was al gemaakt voordat we terug waren van onze wandeling

Mooi huisjes in aanbieding voor goede prijs

Huisje gehuurd in IJhorst en is zeer goed bevallen. Mooi boerderij huisje , schoon, rustig en voorzien van alle gemakken. Zeer goed onderhouden. Schuurtje voor fietsen.

Gemoedelijk

Een gemoedelijk klein vakantiepark. Voor de kleine jonge kinderen een aantal leuke speeltoestellen rondom de zwem/visvijver Tolplas. Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. De huisjes zien er netjes uit en zijn divers. Wij hadden geluk met goed weer en hebben ons prima vermaakt.

Prima !

De boeking bij heerlijkehuisjes verliep vlot. We kregen snel de bevestiging en op tijd de opvolg mailtjes. Niets aan toe te voegen !

Prima geregeld

2x van jullie diensten gebruik gemaakt. Beide keren alles goed voor elkaar!

Super en klantvriendelijk

Goede website, goede betalingsmogelijkheid, goede communicatie, goede nazorg. Ga zo door. Vr.gr

Makkelijk te boeken en voldoende informatie vooraf.

Er waren en er zijn nog probleempjes die opgemerkt horen te zijn door de schoonmaak / controleploeg

Bij binnenkomst loeide de toch niet misselijke warmtepomp en de radiatoren stonden met hun ventilatortjes te blazen; de thermostaatunit was defect of zat zonder accuspanning. Hoe lang al? Na bellen kwam er snel genoeg de medewerker Johnnie met een werkende thermostaat en hij 'temde' de ventilatortjes. probleem opgelost met een lach door John. We ondervonden een onwillige draaikanteldeur op een slaapkamer, even flink omhooggetrokken en voor de rest van de week met overleg opengekanteld. Geen groot probleem maar de handgreep was al tamelijk vernield door geweld. De ophanging van de deur moet afgesteld. We hebben het gemeld bij inlevering van de sleutel en daar is goede nota van genomen. Indruk van het bedrijf is goed maar de mensen die ingehuurd worden zouden meer moeten controleren op fouten. Ook dat hoort bij bedrijfsvoering toch.

Fijne site

Overzichtelijk site, duidelijk en telefonisch goed bereikbaar.

Heerlijk vakantie

Het is een heerlijke vakantie plek met veel dingen er omheen die je kan doen. Voor de kinderen veel mogelijkheden en ook voor de wat grotere kids is er wat te doen. Service is heel snel en toegankelijk.

Goede organisatie maar kan beter

De communicatie over wat aanwezig was bij het huisje was niet duidelijk. In de omschrijving van het huisje stond een jaccuzi en sauna. Bij navraag dag voor vertrek bleek ineens de jaccuzi niet inbegrepen. Uiteindelijk konden we het wel gebruiken met een flinke meerprijs. Ook is wat onduidelijk dat je een huisje huurt via heerlijkehuisjes maar dat deze op een park staat en dat je aan dat park nog forse meerkosten betaald voor bedlinnen en schoonmaak. Het huisje was overigens zoals veel huisjes bij heerlijke huisjes fantastisch!

Alles perfect in orde

Mooie huisjes,schoon en mooie omgeving

Company details

4 Ruxveenseweg