Super minivakantie

Alles was prima geregeld . En dat zonder persoonlijk contact, Waren heel tevreden.

Echt heerlijke huisjes

Het huis was met recht heerlijk.

Prima huisjes-site!

Heerlijke-huisjes heeft een duidelijke site die netjes aangeeft wat er per huisje geboden wordt. Afrekening etc. is netjes en correct, en de informatie daarna maakt heerlijke-huisjes bijzonder: bij elke stap een duidelijke mail, en een week vóór vertrek nog eens een bericht met alle benodigde links erin. Zo hoef je niet te zoeken en begint de vakantiepret al meteen!

Correcte en snelle afhandeling.

Ik heb een goede ervaring met Heerlijke Huisjes.nl De particuliere aanbiedingen hebben mijn voorkeur omdat het meer persoonlijk is en je meer afwisseling van lokatie mee maakt.

Geweldig.

Huisje was ruim en netjes schoon. Bedden waren goed. Hebben genoten.

Prima website, snelle klantenservice

Overzichtelijke website, wij hadden nog vragen omtrent onze groepssamenstelling. Even bellen dan maar. Je heb binnen de kortste keren iemand aan de lijn. Dat heb je niet zo vaak tegenwoordig. Goed geholpen, mooie accommodatie!

Heerlijk genoten

Wij hebben heerlijk genoten van de rust. Echt kunnen ontspannen. Leuk lief klein huisje en mooie natuur er om heen.

Goed geregeld en keurige accommodaties.

Online wordt alles prima geregeld. Indien nodig goed kontakt te krijgen.

Gewelsig

Ideaal om een vakantie verblijf te vonden buiten een groot park en dat geschikt is voor mindervalide

makkelijke site, mooie huisjes

Veel keuze in alle soorten en maten. Na de boeking snel en goed contact en informatie

Fijn huis op een mooi park

Prima locatie voor een heel fijn familieweekend.

Vriendelijk en accuraat

top

zeer proper prima, hondje heeft er ook van genoten

Geweldige uitstraling en omgeving

Uitstekend locatie en omgeving Heerlijk om rustig te kunnen wandelen in de nstuurparken

Prima organisatie

Wij hadden een mooi huisje. Meubilair en bedden van goede kwaliteit. Keuken prima uitgerust. Huisje was van particuliere eigenaren dus zal verschillen per geval. Service was zakelijk en correct. Huurprijs kan tot verwarring leiden. Men maakt onderscheid tussen de factuur die men betaalt voor het huis en de afrekening die men moet doen op het park.

Prima communicatie

Makkelijk te boeken, goede communicatie

Snelle en vriendelijke service

Snel antwoord , en kon op het laats nog iets veranderen. Goeie service

Goede en klantvriendelijke afhandeling.

Prima geregeld!!

Via internet alles goed geregeld. Na het boeken gelijk bericht Na het betalen gelijk bericht Alles zeer overzichtelijk Compliment

Tevreden

Tevreden

Ons huisje was inderdaad heerlijk

We zijn prima geholpen door haar, en aan al onze wensen is voldaan, Ja, heerlijkehuisjes is top, die naam staat nu voorop!

Perfect geregeld

Al een paar keer huisjes via heerlijkehuisjes gehuurd,is altijd goed geregeld

Wij zijn prima geholpen. Al onze vragen werden zeer snel beantwoord.

Prima service!

Prima service!