De groepsaccomodatie voldeed aan alle verwachtingen

Heerlijke huisjes prima bereikbaar mocht je vragen hebben. De eigenaar van de woning was zeer vriendelijk en behulpzaam.

alles prima

voor herhaling vatbaar

uitstekend

In de meeste gevallen prachtige huisjes in de natuur. Veel ruimte bij de huisjes . Als er wat is dan is heerlijkehuisjes.nl makkelijk te bereiken en duidelijk .

Mooie locatie

Gezellig huis , sfeervol ingericht .

Alles snel goed en duidelijk geregeld.

Prima.

Prima geregeld.

Snel en duidelijk

Duidelijk geen bijzonderheden

topbedrijf

iedereen is top.

huisje beschreven zoals het echt was

Vriendelijke mevrouw tijdens telefonisch contact en ansichtkaart ontvangen om fijne vakantie te wensen al met al goed gevoel

Prima huisje

Het enige nadeel waren de vele hoge bomen waardoor we snel zonder zon zaten, wat bomen aan de westkant snoeien zou wat wezen. Het was een ideaal huisje met de honden, alleen op de website stond dat het niet omheind was, dit was wel het geval.

Top!!

Aardige mensen, compleet huisje, rustige plek, mooie omgeving.

Het was nog beter dan verwacht, geweldig!!!

Wij maken regelmatig gebruik van een vakantiehuis, onze ervaring bij Heerlijke Huisjes is de beste tot nu toe. Hierdoor was het weekend nog leuker. Een dikke 10.

Hele prettige contacten gehad

Zie boven

Eerste kennismaking viel niet tegen.

Het boeken via Heerlijke Huisjes ging erg vlot. Wel iets duurder dan wanneer ik rechtstreeks bij de eigenaar zou hebben geboekt. Maar al met al een positieve indruk.

Een prettige ervaring

Een fijn en behulpzaam bedrijf.

Mooie site om te zoeken en te boeken

Toch jammer dat er geen mijnheerlijkehuisjes inlog account is. Mooi terug kijken waar we geweest zijn en makkelijk boeken. Kan een acht een negen worden.

Klantvriendelijk servicegericht en vriendelijk, al mijn vragen en wensen werden binnen no-time opge.

Geweldig familieweekend gehad, mede door alle prettige medewerkers van heerlijke huisjes. De boeking en afhandeling verliep prima en alles wat we aan vragen, wensen en aanpassingen wilden werd snel en accuraat geregeld. Echt top!!

Makkelijk, duidelijk

Ging gemakkelijk, goede communicatie, leuke aanbieding!

Prima en duidelijk.

Gezocht naar vakantiehuisje. Op de site terecht gekomen en geboekt en betaald. Supersnel en duidelijk.

Foto en info kloppen

We hadden in t huisje wat nodig is en de fotos en informatie kloppen.

Overzichtelijk en gemakkelijk

Je hebt verschillende mogelijkheden op één plaats en kan zo sneller een keuze maken over wat te doen tijdens een vakantie.

Er is goede service verleend via vriendelijk e-mailverkeer.

De titel van het bedrijf komt overeen met de uitstraling en het comfort dat het vakantiehuisje geboden heeft.

Een goed bedrijf

Wij boeken al heel wat jaren via jullie bedrijf, en dat bevalt ons uitstekend. Nooit geen problemen gehad altijd alles goed geregeld. Dus we blijven nog wel een tijdje via jullie ons vakantie boeken.

Prima eerste kennismaking

Online boeken ging aanvankelijk niet omdat de site een storing gaf. Die bleef namelijk vragen om een geldig telefoonnummer, terwijl dat wél was ingevuld. Daarop Heerlijke Huisjes gebeld en daar werd de boeking telefonisch direct in orde gemaakt. Bereikbaar en prima service dus.

Company details

4 Ruxveenseweg