Duidelijke website.

Na 3x gebruik te hebben gemaakt van heerlijkehuisjes is dit altijd naar volle tevredenheid.Fijn ook voor de vacanties regelmatig een update te krijgen.De informatie is altijd goed en de berichtjes komen altijd zeer vriendelijk en persoonlijk ov over..

Vriendelijk geholpen

Schöne Unterkunft, alles wie beschrieben, Preis-Leistung gut!

Gute Kommunikation, schnelle Antwort bei Fragen, alles ist sehr unkompliziert verlaufen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooie last-minute

Via Heerlijke Huisjes konden wij een mooie accommodatie boeken voor een redelijke prijs. De informatie op de website is duidelijk, je ziet meteen wat de uiteindelijke prijs wordt en de informatie is betrouwbaar. Kortom: een fijne deal, snel geregeld en betrouwbaar!

Prima huisje in hele mooie omgeving

Hermelijn het huisje waar wij waren is bijna perfect,prima voorzieningen en in een hele mooie bosrijke omgeving. Met veel fiets en wandel mogelijkheden.

Grandioos

Alles was zeer goed geregeld. En het huisje geweldig????

Top!!

Goed bedrijf met duidelijke communicatie, eenmaal geboekt word je snel en helder geïnformeerd. Is er iets niet duidelijk kun je bellen en word je netjes geholpen.

Prima vakantiehuis

Huisje voldeed goed aan de verwachtingen, praktisch en keurig schoon. Prima lokatie. Matrassen niet voor iedereen geschikt, dat kan beter.

Goede service, houden u op de hoogte van de boeking.

Solide bedrijf, goede communicatie en leuke vakantiehuisjes!

Fantastisch verzorgd en zeer gastvrij.

Snel en efficiënt.

Overzichtelijke site, met groot aanbod vakantiehuizen.

Prima, geen enkele negativiteit te bedenken.

ik raad iedereen Heerlijke huisjes aan want heb niks negatiefs te melden.

Heel schappelijk en begripvol

Ivm aanbetaling in plaats van in 2x in 3x betalen. Heel blij mee. Een geweldige vakantie gehad voor herhaling vatbaar. 1ooox liever dan summio parken.

Makkelijk en snel geregeld

Zoals bovenstaande, eenvoudig en snel een huisje gevonden en geboekt. Goede verzameling last minutes.

Duidelijkheid en overzichtelijk

Prima ervaringen mee. Goed geregeld

Leuke website om te bekijken en te boeken.

Genoeg aanbod vakantiehuisjes. Communicatie goed geregeld tussen heerlijkehuisjes.nl, eigenaar vakantiehuis en consument.

Snel, makkelijke n overzichtelijk vakantiehuisje boeken

Het is makkelijk en overzichtelijk om huisjes te bekijken en snel en eenvoudig om huisjes te boeken

Prima geregeld

Goed aanbod om uit te kiezen en fijn dat er ruimte is om eigen startdag te bepalen (en hoe lang je blijft).

goed verzorgd, prima geregeld

Probleemloze boeking.

Zeer klantvriendelijk en professioneel.

We hebben genoten van het huisje , de omgeving en het park

Gied

Gied

Briljant!

Heel attent, klantgericht en positief

Een fantastisch huis met alles erop en eraan!

Alles snel en correct geregeld !

Mijn eerste ervaring met heerlijke huisjes was zeker positief. Alles correct, snel en zorgvuldig afgewikkeld. Ben al weer aan het zoeken, maar ik vind weinig op Texel. Maar verder

Company details

4 Ruxveenseweg