Snelle reacties via whatsapp nav vragen die ik heb gesteld

Eigenlijk niets op aan te merken. Alles ging grotendeels zoals gepland en een aangenaam verblijf gehad in de Vulkaneifel.

Klantgerichtheid en duidelijkheid naar de klant.

Snelle reactie en duidelijkheid staan hoog in het vaandel.

was een geweldig locatie met alles erop en de aan

top vakantie

Prima bedrijf

Goede en duidelijke service

Positief

De huisjes zijn goed, als je ergens vragen over hebt wordt je snel,geholpen.

Ontspanning

We zijn met ons gezin in de zomer naar dit heerlijke huisje geweest. Locatie is echt lekker afgelegen, 's avond alleen maar dierengeluiden en verder niks. We hebben avonden op de loungestoelen bij een kampvuurtje gezeten, lekker 's morgens met een kopje koffie buiten zitten terwijl er een eekhoorntje door de bomen klimt, bbq aan en genieten maar. Het huisje is heerlijk koel in de zomermaanden, buiten heet en binnen verfrissend. Aparte toilet naast het toilet dat op de badkamer aanwezig is wat erg fijn is als er iemand in bad ligt. Omgeving is erg mooi, leuke dagtrips gemaakt. Het is huis is compleet, lekkere zachte handdoeken. Bedden zijn 2 persoonsbedden en dus geen last van uit elkaar schuivende bedden en naad in het midden. Boven is het alleen wel erg laag, je moet gebukt lopen als je wat langer bent. Echt helemaal ontspannen!

Goed gespecialiseerde vakantie huizen verhuurder.

De contacten die ik heb ervaren met 'Heerlijke Huisjes' waren zeer goed. Bovendien een zeer duidelijke site met ruim aanbod. Het huisje wat wij gehuurd hadden was helemaal naar onze verwachting.

Redelijk

Wij zijn wat de boeking betreft iets anders gewend. Bij boeking een aanbetaling van 50 procent vinden we teveel en het restant moest ook al lang van te voren betaald zijn. Verder vonden we het jammer dat we helemaal geen contact gegevens kregen van de verhuurder voor kennismaking en eventuele vragen. Wij boekten altijd via Micazu.

Correct

We werden per mail op tijd geïnformeerd. Telefonisch goed bereikbaar en correct te woord gestaan.

Snelle reactie op vragen

Positieve ervaring, snelle reactie op vragen en duidelijke informatie verstrekt.

Snelle reactie, uitgebreide en duidelijke factuur . Vriendelijke benadering

Gemakkelijk en snel boeken

Heerlijke huisjes heeft een overzichtelijke website, waar je kunt aangeven wanneer en waarheen je op vakantie wilt gaan. Er worden alleen accommodaties weergegeven die beschikbaar zijn op de door jou aangegeven dagen/weken. Het boeken is eenvoudig, geen ingewikkelde materie.

Vriendelijke en adequate reactie op mijn vragen

Ik had nog een vraag bij mijn boeking en kreeg daar vlot, vriendelijk en adequaat reactie op.

Prettige site, eenvoudig zoeken en boeken

zoals ik zeg: gemakkelijk in gebruik en goed beeld van de aangeboden huisjes

Makkelijk, snel en goed

Boeken is super simpel en je word netjes op de hoogte gehouden.

Niks op aan te merken

Gewoon goed

Alles netjes afgehandeld

Positieve ervaringen wat betreft de huisjes.

Makkelijk toegankelijke website die gebruiksvriendelijk is. Ook het zoeken op huiscode maakt het eenvoudig om weer terug te kijken. De huisjes die we hebben geboekt, zijn keer op keer in orde. Ook de informatie van Heerlijke Huisjes, boekingsoverzicht, betalingen en terugkoppeling en de informatie die we krijgen is prima. We hebben diverse keren bij Heerlijke Huisjes geboekt en blijven dat doen gezien de positieve ervaringen die we en weten. Vanuit het vertrouwen dat we weten dat er sprake is van goede huisjes.

Wij hebben alleen maar goede ervaring met Heerlijke Huisjes

Wij hebben alleen positieve ervaring met het boeken van een vakantiehuis bij Heerlijke Huisjes en wij hebben al meerdere keren geboekt.

Prima!

Prima!

Prima contact, helder en duidelijk, goede communicatie

Via de site van heerlijkehuisjes is goed te zoeken, zodat je uiteindelijk goede keuze kunt maken. Presentatie van de huisjes is goed, duidelijke foto's, goede informatie. Communicatie na het boeken gaat snel en correct, goede service, duidelijk verhaal.

Boeken ging prima

Vorig jaar t zelfde huis geboekt dus boeken verliep weer goed

Makkelijk boeken. Goed geïnformeerd.

Huisje in Zelhem geboekt. Echt rust en ruimte. Boekingsproces, betaling en ontvangen van de juiste info, verliep allemaal erg gemakkelijk.

Prima geregeld

Makkelijke overzichtelijke site.

Schwierige Stornierungsbedingungen

Freundlich,aber unbeweglich bei Stornierung nach Buchung nach 3 Tagen vor Ort.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Company details