Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring met backoffice prima, contact kan soms beter (bereikbaarheid), snelheid van verzending examens mag sneller. Communicatie met vertegenwoordiger (afspraken nakomen) waardeloos. Ook meerdere malen daarop gewezen, geen verbetering.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijk en overzichtelijk in examens waar en wanneer , zowel bedrijfsexamens als regionaal. Snelle reactie na aanmelden examens. Vlotte afhandeling van de examens en snelle levering van de diploma's

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakbekwaam en professioneel dienstverlener. Betrouwbare partner.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Door de jaren heen is mijn ervaring met Koninklijke PBNA positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

+ denken mee, veel examenlocaties in heel NL - lesmateriaal, weinig schriftelijke examenlocaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed intakegesprek met de accountmanager dhr. L. Bakx. Alle zaken, lesmateriaal, examenmateriaal, examen en ook nog inloop(her)examen, prima geregeld. Mij was niet geheel duidelijk dat Reed Business de facturen regelt voor PBNA en dus kan het zijn dat de envelop met de rekening als reclame de papierbak in is gegaan. Na een herinnering en een telefoontje hierover is alles prettig geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij PBNA word ik altijd snel en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb op zich een goede ervaring met PBNA, maar de eis van het verplicht hebben van een VCA certificaat belemmerd mij in de werving van opdrachten voor HEF en VVL. Ik heb een ander examenbureau moeten zoeken die de VCA certificaat eis niet heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede en vriendelijke service, altijd goed advies. Makkelijk bereikbaar en snel antwoord op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dienstverlening is goed en op tijd. Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De kwaliteit is beter geweest: - Digitaal systeem is nog steeds niet optimaal en de verbeteringen laten te lang op zich wachten. - Afwikkelingen duren langer dan voorheen. - op dit moment onduidelijkheid over toekomst

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een betrouwbare organisatie die haar afspraken nakomt en bij problemen dit adequaat oplost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en snel werk voor de klant, bevestigingen en facturering stipt en correct. Resultaten en certificaten en snel bij de kandidaten / opdrachtgever

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen positief. Wij wachten wel al enkele weken op vouchers, en sommige klacht afhandelingen duren erg lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima goede kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles verloopt vlot en netjes. Contacten zijn goed. Met vriendelijke groet, Pieter Kok

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De routing om vervangende pasjes aan te vragen is klantonvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gaat laatste tijd weer goed, maar tijdje problemen met communicatie vanuit jullie systemen. Mails die komen zijn niet altijd duidelijk. (tekstueel)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring met veel kennis en kunde

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettige samenwerking, goede uitwisseling van gegevens altijd open voor nieuwe uitdagingen snelle uitslagen en fijne instantie om mee samen te werken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel

Bedrijfsgegevens

H.A. Lorentzstraat 1 A

3331EE Zwijndrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.