Product ziet er goed uit.

Geleverde kozijn ziet er goed uit. Netjes afgewerkt en de werkplek keurig netjes achtergelaten.

• Vestiging: N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Mvg, Belisol

Problemen zijn uitstekend opgelost

Helaas na wat strubelingen waar wij van beide kanten niets aan konden doen heeft Belisol de problemen voor mij heel goed en klantvriendelijk opgelost. Vooral de nazorg en garantie is dus heel goed. Ik ben daar heel blij mee en raad dit bedrijf daarom zeker aan.

• Vestiging: Assen

Ik ben heel erg tevreden.

Wij hebben via Belisol alle kozijnen en ramen aan de achterzijde laten vervangen. Het was een grote, spannende klus maar Belisol heeft ons hier doorheen geloosd. Vanaf de intake tot de plaatsing vriendelijk, deskundig contact. Het is prachtig geworden, netjes afgewerkt ook. Ik ben heel tevreden!

• Vestiging: Utrecht

Dag Astrid, Dank je wel voor deze 10 op 10! Mooie aanbeveling. Mvg Belisol Utrecht

uitmuntend

monteurs: vriendelijk, bekwaam, hardwerkend (hebben knoerdhard gewerkt) Alles netjes afgewerkt.

• Vestiging: Utrecht

Hoi Jenny, Top, dank je wel voor de mooie woorden en uitstekende aanbeveling over ons geleverde werk! Mvg, Belisol Utrecht #liefdevoorhetvak

Perfect geregeld van begin tot eind. Wij bevelen Belisol aan!

Fijn gesprek met diverse adviezen en uitleg. Duidelijkheid over levertijden en betalingen. Keurig op de hoogte gehouden over productie van de kozijnen en levertijden. Vriendelijke monteurs en perfect geplaatst en afgewerkt. Wij zij erg blij met onze door Belisol gemaakte en geplaatste kozijnen

• Vestiging: Haarlem

Hi, Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling, doet ons enorm plezier te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier alvast met jullie nieuwe Belisol kozijnen ;-) Mvg, Belisol Haarlem #liefdevoorhetvak

Prettig advies en goede service

We hebben nu voor de derde keer kozijnen laten vervangen door Belisol en elke keer naar goede tevredenheid. In de showroom wordt goed meegedacht en niet klakkeloos vanuit gegaan om de kozijnen één op één te vervangen. Deze keer was bij de montage nog niet alles in orde maar dit werd met een snelle service afspraak goed opgepakt. Helaas moet je wel geduld hebben want de levertijden zijn behoorlijk lang.

In 1 woord top

Vanaf het eerste gesprek in de showroom tot het plaatsen, zijn wij zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Zeer tevreden over onze prachtige nieuwe kunststof voordeur en 2 nieuwe kozijnen

• Vestiging: Utrecht

TOP beoordeling:-) Dank je wel hiervoor, fijn dat alles vlot en naar wens is verlopen. Veel plezier met jullie nieuwe Belisol voordeur. Mvg, Belisol Utrecht #liefdevoorhetvak

Goed geadviseerd en goed geïnstalleerd

Spannend was de klus voor ons maar niet voor de vakmensen van Belisol. Passen, meten en de klus klaren.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Haarlem

Hoi Alie, Fijn om te horen, dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten en deze mooie beoordeling! Mvg, Belisol Haarlem #liefdevoorhetvak

Fijne mensen, afwerking minder

Prettige vakmannen bij Belisol echter het duurde 6 bezoeken voordat alles naar tevredenheid was afgerond.

• Vestiging: Gouda

Dag Margot, Dank je wel voor je eerlijke beoordeling. We nemen je feedback zeker mee om onze diensten te verbeteren. In sommige gevallen zijn we ook afhankelijk van de levertijden van onze leveranciers, echter nemen we altijd onze verantwoordelijkheid om alles netjes af te werken. Mvg, Belisol Gouda

Top bedrijf!

Alles volgens afspraak perfect verlopen, gehele woning voorzien van kunststof kozijnen/ vensterbanken, nieuwe voordeur en de dakkapel beleed met keralit . Top monteurs, Wim,Lucas, Kleine en Nino ! Dank voor alles !

• Vestiging: Gouda

Hoi Marco & Karin, Topbeoordeling :) We geven de complimenten zeker ook door aan onze monteurs! Mvg, Belisol Gouda

Vakkundige plaatsing van nieuwe schuifpui.

Alles volgens afspraak netjes en vlot uitgevoerd. Vriendelijk en vakkundig personeel, ook prettig dat alles keurig werd schoongemaakt en opgeruimd.

• Vestiging: Den Haag

Hi Ben & Ada, Mooi zo, dat horen we graag! Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Den Haag

Ik ben erg tevreden over de klantbenadering van Belisol en blij met de pui.

De aanschaf van een pui is een grote kostenpost dus wil je goed worden geadviseerd. Ik ben uitermate tevreden over de wijze waarop ik ben geholpen en de pui kwam ook nog twee maanden eerder dan was toegezegd. Geweldig fijn. Heel blij met de pui, mooie schuifdeur er in en horren. Super!

• Vestiging: Haarlem

Dag Ritha, Fijn om te horen dat alles vlot en naar wens is verlopen. Veel plezier met de nieuwe Belisol schuifpui ;-) Mvg, Belisol Haarlem

Zeer blij met het nieuwe kozijn, keurig afgewerkt en snel geplaats. Kortom: vakwerk

• Vestiging: Haarlem

Hoi Ruud, Vakwerk, maar vooral met #liefdevoorhetvak bij Belisol :) Dank je wel voor de uitstekende beoordeling Mvg, Belisol Haarlem

Na enige miscommunicatie is het probleem uiteindelijk naar tevredenheid opgelos.

• Vestiging: Haarlem

Zeer tevreden over het plaatsen en resultaat

We werden leuk ontvangen, goed te woord gestaan en begeleid bij ontwerpen en kiezen tussen verschillende mogelijkheden. Afspraken werden gehouden. Het plaatsen was zeer professioneel en resultaat voldoet aan de verwachtingen.

• Vestiging: Leiden

Hi Hendrik, Mooi zo, daar doen we het voor! Mvg, Belisol Leiden #liefdevoorhetvak

Goede service, aardige monteurs.

Het duurde een tijdje voor het kon, lange wachttijd, maar toen het zover was ging het ook helemaal gesmeerd. In een halve dag was de oude pui verwijderd en een nieuwe gemonteerd. Toen ik een week erna vond dat hij niet prettig afsloot kwam er direct een monteur om het in orde te maken. Ik ben tevreden.

• Vestiging: Haarlem

Hoi Kick, Super, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Haarlem

Ik raad Belisol echt aan iedereen aan. Aardige, professionele en zeer voorkomende monteurs die geweldig werk hebben geleverd. Snel en perfect. Alle afspraken zijn heel goed nagekomen.

Hi Gerard, Fantastische beoordeling :) Dank je wel! Mvg, Belisol Utrecht

Een bedrijf waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan

Nadat we al drie keer eerder tot volle tevredenheid Belisol Den Haag hadden ingeschakeld voor vervanging van alle kozijnen en de schuifpui door kunststof met HR++ glas en daarnaast tegen de voor- en achtergevel de houten schroten hadden laten vervangen door kunststof Keralit schroten, was nu de laatste fase aan de beurt. We hebben aan de voorkant 2 nieuwe deuren (voordeur en bergingsdeur) van kunststof laten plaatsen en de schroten van de berging ook laten vervangen door Keralit schroten. Het resultaat is prachtig en we zijn weer erg tevreden over Belisol en de monteurs die alles pico bello hebben gemonteerd en iedere dag alles schoon hebben achtergelaten. Er zijn nog wat kleine puntjes die nog afgewerkt/opgelost moeten worden, maar we hebben het volste vertrouwen dat dit ook naar tevredenheid wordt opgelost. Ad v.d. Bogert, Delft

• Vestiging: Den Haag

Hoi Ad, Heel fijn om te horen dat alles vlot en naar wens is verlopen. Dank je wel voor het vertrouwen in onze diensten en deze mooie feedback. Mvg, Belisol Den Haag

Prachtige kozijnen vakkundig geplaatst.

We zijn erg tevreden over de nieuwe kozijnen. De monteurs waren erg vriendelijk en professioneel. Alles keurig volgens afspraak gemonteerd met oog voor detail. De tijd tussen akkoord offerte en levering is wel echt lang (meer dan een jaar) maar het is het wachten waard.

Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling! Mvg, Belisol Leiden

Matige ervaring

Eerste ervaring verkoper gevoeld van onderdruk zetten met het geven van kortingen die ik binnen 24 uur moest accepteren, Daarna voor vervolg vragen niet meer bereikbaar en kwan later met smoesjes. Schuifpui matige kwaliteit. Als de schuifdeur dicht is blijft er ruimte tussen het schuifgedeelte en het vaste gedeelte. Hierdoor lijkt het aan de binnenkant niet geheel gelijk en aan de buiten kant is het niet goed schoon te maken met de ruitenwisser. Hier wordt op gereageerd met dit is ook zo in de showroom. Kortom geen goede constructie. Tekening klopte niet. Afgesproken een schuifend deel maar op de tekening stonden twee schuifende delen. Met geluk belde iemand van de constructie afdeling omdat te controleren. Montage is netjes gedaan inclusief de afwerking

• Vestiging: Haarlem

Beste Tijn, Dank voor uw beoordeling, wij gaan dit verder met ons verkoopteam oppakken voor u. Fijn dat u wel tevreden bent over de montage en de kwaliteit van onze schuifpui. Er werd u wel reeds vanuit de montage aangeboden om de service monteur langs te sturen en de situatie in detail te bekijken. Hierop hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen. Wij hebben u vrijdag 19 juli ook telefonisch nogmaals proberen contacteren en een voicemail achter gelaten. Mvg, Belisol Haarlem

Vorig jaar tuindeuren laten plaatsten, dit jaar 3 deuren vervangen. Kunststof, maar wel in de stijl van het (jaren dertig) huis. Alles vlot en volgens afspraak geplaatst. Ik ben er heel tevreden mee! Advies, communicatie, plaatsing, afwerking, kwaliteit en service: alles uitstekend!

• Offerte N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Leiden

Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling! Zo horen we het graag :) Mvg, Belisol Leiden

Geweldige service, prima afwerking, buitenlandse werknemers met een zeer goede werkattitude.

We hebben kozijnen , voordeur en schuifpui vervangen door kunststof, alleen de schuifpui aluminium. Overal HR++ laten plaatsen en de dakkapel opnieuw laten bekleden met kerasit platen en isoleren. Er waren 3 dagen gepland, maar binnen 1,5 dag was de klus geklaard, zonder dat dit ten koste is gegaan van de kwaliteit. Een baas die in prima Nederlands kom communiceren. De eerste dag waren ze met 5 man sterk, de tweede dag met 4 man. Er waren heel duidelijke wekafspraken die exact opgevolgd werden. Als er even een extra handje nodig was, bijvoorbeeld bij het tillen van de schuifpui dan werd dit probleemloos verwerkt. Oplevering uitstekend met dito uitleg. Natuurlijk kunnen we nog ergens tegenaan lopen, maar ik ga ervan uit dat dit probleemloos wordt opgelost. Dat is mij ook verzekerd!

• Vestiging: Eindhoven

Hoi Wil, Dank je wel voor deze geweldige review :) Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Ook voor mogelijke nadiensten kan je uiteraard bij ons terecht. Veel plezier met de nieuwe Belisol kozijnen, voordeur en schuifpui ;-) Mvg, Belisol Eindhoven

Aanrader

Fijne zaak! Zeer goed geholpen toen wij ons nog aan het oriënteren waren , met aankoop als gevolg. Levertijd duurt tegenwoordig wat langer, maar dat is met alles zo! Heel vriendelijke monteurs. Waren stipt op tijd, werkte zeer netjes en schoon. Ramen/kozijnen zien er mooi stevig uit, blij mee.

• Vestiging: Leiden

Hoi Veerle, Dank je wel voor deze mooie aanbeveling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met de nieuwe Belisol kozijnen ;-) Mvg, Belisol Leiden #liefdevoorhetvak

Dik tevreden

Ik had geweldige monteurs, ze werkte netjes en secuur Gaven goede uitleg wat ze gingen doen, en hebben alles netjes achtergelaten Dik tevreden

• Vestiging: Eindhoven

Dag Wim, Dank je wel voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles vlot en naar wens is verlopen. Mvg, Belisol Eindhoven

goede kwaliteit en super mooi gemaakt

De levertijd was lang, maar dat wisten wij, zegt ook iets over jullie bedrijf Harry en David, wat een harde werkers, en ook nog eens super aardig Dank Dank Het ziet er allemaal super uit, en alles netjes opgeruimd Top gedaan

• Vestiging: Eindhoven

Hoi Saskia en Karel, Top! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. We geven de complimenten zeker door ;-) Mvg, Belisol Eindhoven #liefdevoorhetvak

Luikersteenweg 254

B-4500 Hasselt

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."