Professional and very respectable with customers
Beste Stativa, Bedankt voor de beoordeling en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Het aanvraagproces is heel eenvoudig. Alle nodige info wordt online opgevraagd. Geen document upload nodig voof aanvullende informatie.
Beste Klaas, Bedankt voor de mooie beoordeling en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Na een aanvankelijk vlotte start met het verzamelen van de benodigde gegevens verzande de aanvraag door incompetentie van een “beoordeler” die niet in staat bleek een document te lezen en steeds zijn /haar onterechte vraag bleef herhalen totdat ik boos zei te stoppen bij Freo. Daarna was het geld binnen twee dagen op de rekening.
Beste Jaap, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u het proces als dusdanig heeft ervaren. Het kan inderdaad zijn dat er bij onduidelijkheid extra vragen gesteld worden. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Dopiero kozystam
Beste Mariusz, Dank voor de review. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Als RABO klant met rekening en hypotheek, een wachttijd van 2 weken voor een persoonlijk lening, al mijn gegevens zijn nota bene bekend. Veel nog een keer opgegeven. Na 5 werkdagen geannuleerd. Al moet ik € 1000,-- meer betalen, liever bij een ander die het wel in zelfs 1 werkdag geregeld krijgt. Sterker nog, tegen 6,9% ipv 7,1%. Rabo, nogmaals wat een K-dienstverlening. Liefst vandaag nog terug naar AbnAmro.
Beste A, Bedankt voor uw feedback. Wegens drukte kan de beoordelingstijd inderdaad langer zijn dan u van ons verwacht. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Eerste lening was geen probleem, nadat deze netjes bijna volledig afbetaald is (altijd op tijd betaald), had ik een nieuwe lening gevraagd met min of meer hetzelfde bedrag, echter was deze (na 2 weken wachten!) afgewezen ondanks dat mijn salaris 4x hoger was dan toen ik mijn oorspronkelijke lening had aangevraagd. Freo erover gesproken, kwamen ze met hele dubieuze redenen en lijkt erop dat ze niet zoveel verstand hebben over verschillende inkomens structuren. Lening die twee keer zo groot is wel bij de concurrent kunnen krijgen en het geld stond binnen dagen al op mijn rekening. Zonde van Freo.
Beste V, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u de service als dusdanig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
we maken straatpaden
Beste Janis, Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice
Nice
Beste Irinel Bumbac, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Super
Beste Damian, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Ik vroeg om een lening, weet niet of het goedgekeurd is
Beste Georgiev, Bedankt voor de review. De doorlooptijd is op dit moment wat langer dan gebruikelijk. Op het moment dat uw aanvraag is beoordeeld ontvangt u hiervan bericht. Mocht u hierover nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op 088-32110003. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Een positieve bedrijf en mensen met een goede ervaringen.
Beste Rene, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Men belde terug n.a.v. een aanvraag van mij. . Nam op en direct werd de verbinding verbroken. Bijna op hetzelfde moment een mail van hen met het V Verzoek om terug te bellen. Direct gedaan. 14 min in de wacht gestaan. Toen verbinding maar verbroken.
Beste Aer van Straalen, Jammer om te lezen dat uw ervaring met Freo zo slecht is bevallen. Er is door de drukte inderdaad een langere wachttijd dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Documenten alles gestuurd. Bellen ze met 5 extra vragen Over waar inkomsten wegkomen, moet je gaan uitleggen dat het van een levensverzekering komt van je onlangs overleden vrouw. En of je kinderen hebt terwijl je NEE hebt aangegeven, want ik stuur maandelijks wat geld naar de puberdochter van een vriend, sparen voor rijbewijs etc Dan heb je alles uitgelegd en bellen ze WEER met 4 vragen. En deze keer heb ik zelf gezegd ZET MAAR STOP die aanvraag. Ik kan mijn rente ook aan andere, en makkelijkere leen instanties kwijt. Dit slaat echt nergens op ! In en in triest.
Beste Robby, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad bij Freo. Het stellen van de extra vragen wordt gedaan zodat wij een zo duidelijk mogelijk beeld kunnen krijgen van uw (financiële) situatie. Het kan dus inderdaad zo zijn dat er dan ook doorgevraagd wordt. Wij geven u dan ook altijd de keuze de vragen niet te beantwoorden of de documenten niet aan te leveren. Voor wij over gaan tot uitbetaling van het krediet, vindt de beoordeling plaats waarbij het voor kan komen dat wij meer informatie nodig hebben. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
hallo, ik zou graag een lening willen, indien mogelijk, om een auto te kopen
Beste Adrian lacatus, Bedankt voor uw beoordeling! U kunt online via freo.nl een aanvraag indienen, u kunt ook onze klantenservice bereiken op 088-3210003 Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Zeer tevreden over de dienstverlening en contact verloop.
Beste Jan, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Als eerst wil ik beginnen met het fijne overzicht en de ontzettend vriendelijke klantenservice. Echt top. Ze hebben ons prima geholpen met de vragen die we hadden. Echter, zitten we nu 3 weken bijna al in onzekerheid af te wachten, want de wachttijd duurt erg erg erg lang, en zojuist te horen gekregen dat het nog langer duurt (18 werkdagen!). Ik baal hier ontzettend van. Alhoewel de klantenservice erg begripvol is, lijkt het dat niemand iets voor me kan betekenen. Op moment van het aanvragen van de lening was de wachttijd ongeveer 2 weken. Rabobank vertelde me dat alles in een week geregeld zou zijn, wat dus niet klopte. Ik hoop dat FREO snel met ons opneemt en we zo snel mogelijk klant kunnen worden.
Beste Joyce, Bedankt voor de beoordeling. Het klopt dat de beoordeling langer duurt dan u van ons gewend mag zijn. Onze excuses hiervoor. In ieder geval fijn dat u een goede ervaring met de klantenservice heeft gehad. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u ons altijd bereiken. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Vriendelijke telefonisten maar wat een slechte service. Een wachttijd van minimaal 14 werkdagen. Nou via een ander maatschappij alles binnen 2 dagen geregeld en ook nog tegen een veel lagere rente.
Beste, Vervelend om te horen dat u de service als dusdanig heeft ervaren. Er is door de drukte inderdaad een langere doorlooptijd dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Ik werk al 5 jaar in Nederland, ik ben een eerlijk persoon, ik heb een lening nodig voor een persoonlijke auto
Beste arbeider, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
I did not receive the offer
Dear Jitaru, That's unfortunate to hear. I cannot find your details through this medium. Could you please call us on 088-3210003? We'll help you further from there. Kind regards, Jack Freo Customer Service
Worst company there is. They create expectations and then make drama out of honest situations they then simply reject loans based on that. Rather go to your own bank to help you.
Dear Ryno, Thank you for sharing your experience with Freo. We are sorry to read that you did not enjoy the process. If you would like to receive additional information, we will of course be happy to assist you, you could call us on 088-3210003. Sincerely, Stijn Freo Customer Service
Moike!
Beste Dainas, bedankt voor de mooie 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice
Zajac
Beste Zajac, bedankt voor de 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice
Orea
Beste Aikaterini Eleftheropoulou, bedankt voor de 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice
vanochtend een lening aangevraagd bij Freo en al snel werd ik gebeld door een werknemer die alles met mij heeft doorgenomen. Vriendelijke man en alles werd duidelijk uitgelegd. Mijn gegevens moeten nog wel worden gecontroleerd wat momenteel wat langer duurt door de drukte. ik zal Freo zeker aanraden.
Beste Denzel, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het contact wat u met Freo heeft gehad. Helaas is de beoordelingstijd momenteel inderdaad langer dan u van ons mag verwachten. Als u tijdens het proces toch nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. U kunt ons bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice
Aanleveren van documenten en informatie is makkelijk en overzichtelijk. De beoordeling en uitslag liet ruim 2 weken op zich wachten. Dat was mij veel te lang af.
Beste Tries, Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat u het proces als makkelijk en overzichtelijk heeft ervaren. Daarnaast vervelend om te horen dat de beoordelingstijd voor u te lang was. We komen graag in contact met u als u nog vragen heeft. U kunt ons bellen op 088-3210003 Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.