Onlangs een korte reisverzekering afgesloten, daarbij werd ik goed geadviseerd.
Ben prima geholpen en geadviseerd
Je merkt dat ze tijd maken voor je en het beste voor jou willen. NA 3 jaar bij een 'grote' verzekeraar te hebben gezeten, kon ik daar plotseling mijn nieuwe 2de hands motor niet verzekeren nadat ik er daar al 3 had verzekerd. Via een kennis kreeg ik het nummer van Havelaar & van Stolk en binnen een mum van tijd had ik al mijn verzekeringen daar onder gebracht. Pro-actief werd er mee gezocht om het zo goed mogelijk voor mij te krijgen. Dat is wat je krijgt als je met Havelaar & van Stolk in zee gaat. Op naar een lange relatie met ze!
Goedemiddag, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. Wij spreken ook de wens uit een lange en fijne relatie te onderhouden met u. Naast uw huidige verzekeringen zijn wij natuurlijk ook graag bereid uw overige particuliere verzekeringen te bekijken en offreren. Neemt u hiervoor gerust contact met ons op. Fijne dag verder. Groet, Simone
Goed luisterend oor en goede raad
Normaal kost een autoverzekering een telefoontje, een email met een offerte en een akkoord. Deze keer was het onduidelijk, rommelig en heb er een aantal keer over terug moeten bellen.
Dank voor uw beoordeling, we waarderen dat u de moeite neemt om te reageren. Het telefonisch contact is inderdaad wat rommelig verlopen. Onze excuses hiervoor. Wel zijn we blij dat we voor u de oude schadevrije jaren nog in gebruik hebben kunnen nemen zodat u hier financieel voordeel van heeft. We beloven bij deze beterschap voor de volgende keer. Fijne dag verder. Groet, Simone
Direct door de eerste medewerker netjes te woord gestaan, geinformeerd en ik kreeg binnen 1 dag een offerte toegezonden. Na akkoordering van mijn kant kreeg ik binnen ‘no time’ de polis gezonden.
Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. We wensen u veel plezier met de motorfiets. Fijn dat het digitale verwerkingssysteem van offerte naar aanvraag u zo goed is bevallen, wij zijn hier ook erg blij mee. Fijne dag verder. Groet, Simone
Ze zijn altijd direct bereikbaar. Hebben snel door wat het probleem is of wat je nodig hebt. Wordt snel gereageerd en zo nodig opgelost.
Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. We wensen u heel veel veilige kilometers met de fiets. Fijne dag verder. Groet, Simone
Zo als het hoort, vriendelijk en beleeft.
Voor een huis met verhuur en monument status is een verzekering geen sinecure. Nima heeft ons snel geholpen met een offerte. Klasse.
Één telefoontje en alles wordt geregeld op een professionele wijze!
Bij aanvraag nieuwe verzekeringen zeer deskundig advies voor de beste polissen en zeer snelle afhandeling.
Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. Fijne dag verder. Groet, Simone
Betaling voor Allianz Verzekering ging in 2022 zonder tussenkomst van Havelaar & Van Stolk zeer goed door automatische incasso. Daarna stopte de automatische incasso en moest per kwartaal betaald worden, maar dat kon mijn ABNAMRO banksysteem niet verwerken, dus moest ik alles handmatig betalen. Daarna ging het niet goed, 1 betaling werd deels teruggestort en nieuwe betaling met verkeerd bedrag volgde. Ik doe even niets meer om grotere chaos te voorkomen. Ik weet in ieder geval dat ik niet achterloop met de betaling van de 2 verzekeringen, dus hopelijk komt het weer goed in de komende maanden. R.G. Nossin
Dag mevrouw, Dank voor uw beoordeling en excuses voor deze late reactie. Wij hebben de polissen van Allianz Nederland overgekregen in onze administratie maar mochten niet de door u aan Allianz afgegeven automatische incasso zo maar overnemen. Inmiddels loopt dit weer prima en worden de maandelijkse premies bij u automatisch geincasseerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Fijne dag verder. Groet, Simone
Zeer vriendelijk en lief geholpen door Marjella. Een vrouw met een heerlijke stem en een vakkundige kijk op zaken. Dank! Gr H Louw
Denken mee en hulpvaardig
Ik ben erg blij met onze contactpersoon Altijd is hij bereikbaar en probeert het altijd gelijk te regelen.
onnodig onduidelijk formulier waardoor verkeerde selectie wordt gemaakt. Medewerker is hiermee eens . Kost veel tijd en ergernis om dit te herstellen zowel voor klant als verzekeraar.
Geachte heer Venema, Dank voor uw tip en opmerking. We laten het aanvraagformulier aanpassen. U ontvangt uw gewijzigde polis met nieuwe nota 1 dezer dagen per e-mail. Fijne dag verder. Groet, Simone
Prima en heel fijn contact met de medewerkers Denken mee , doen veel moeite voor je ! Zeker een aanbeveling waard Ze krijgen van mij een dikke 10
Dank voor uw mooie beoordeling, hier zijn we heel blij mee. We zijn u uiteraard graag van dienst. Fijne dag verder. Groet, Simone
Prima geholpen
Ik belde Havelaar & van Stolk om te kijken of ik mijn auto goedkoper zou kunnen verzekeren. Ik werd snel te woord gestaan en de medewerkster was erg vriendelijk. Ze dacht goed met me mee en kon mijn vragen goed beantwoorden. Uiteindelijk kon ik mijn premie flink verlagen terwijl de dekking vrijwel hetzelfde bleef.
Bij Havelaar & Van Stolk nemen ze alle tijd om je vragen te beantwoorden en je van advies te voorzien. Daarna wordt alles snel en zorgvuldig doorgevoerd.
Heb nog beroep hoeven te doen i.v.m. een schademelding.
Zeer tevreden over de hulp en snelle afhandeling.
Goed en direct correct afgehandeld
Fijn dat er mee gedacht wordt
Persoonlijk contact staat boven alles!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.