Uitstekende service en goed advies. Beter, persoonlijker en gemakelijker dan (direct) online afsluiten van verzekeringen. Zeker bij wijzigingen/complexere situaties. Niet per se duurder.
Goedendag, Dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn u graag van dienst. Vriendelijke groet, Simone
OVER EN WEER VEEL CORRESPONDENTIE MAAR NOG STEEDS GEEN OPLOSSING M.B.T. SCHADE VAN MIJN CARAVAN
Geachte heer Drosterij, Dank voor uw reactie. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. We begrijpen dat er verwarring is over de schade oorzaak maar dat de behandeling van de schade zeker beter had gemoeten. Op korte termijn zullen wij u inhoudelijk verder berichten. Vriendelijke groet, Simone
Keurige service
Vooral het niet bureaucratisch maar praktisch zoeken naar de voor mij beste en snelste oplossing toen er enige tijdnood dreigde geeft de persoonlijke benadering en service van H&vS voor mij goed weer.
Aardige mensen, maar kom niet aan hun portemonnee. Daarom ben ik met het woning pakket overgestapt naar NN.
Geachte heer, Wij hebben u omtrent uw beoordeling gesproken. U gaf aan dat het voor u lastig is om de werkzaamheden van Havelaar & van Stolk en Allianz los van elkaar te zien. Wij zijn echt een onafhankelijk tussenpersoon. Dit hebben wij met de oversluitactie van onder andere de caravanverzekeringen wel bewezen. Vriendelijke groet, Simone
Ik werd goed geholpen met alles. wel erg jammer dat er niets meer per post wordt verzonden. Vroeger gebeurde dat wel.
Graag willen we u bedanken voor het invullen van de beoordeling. Tijden veranderen en ook wij moeten mee in de digitalisering. Vanuit kostenoogpunt maar bovenal ook vanwege milieu besparing. We vertrouwen op uw begrip in deze. Vriendelijke groet, Simone
Al jaren klant bij Havelaar & van Stolk met diverse polissen. Altijd goed bereikbaar en fijn telefonisch contact. Aanpassingen in het portfolio worden goed geadviseerd en correct uitgevoerd. Afhandeling van schades probleemloos.
Goedemiddag, Dank voor het invullen van de beoordeling. We zijn u graag van dienst. Vriendelijke groet, Simone
Had een rekening gekregen voor mijn verzekering van voertuig terwijl ik de automatische incasso al lang had verstuurd. Goed geregeld door de medewerkster.
Heel vriendelijk en snel geholpen
Mijn ervaring was , snel en deskundig.
Alle betalingen liepen verkeerd, hopelijk is dit eenmalig.
Geachte heer Lommen, Dank voor uw beoordeling. Voorheen liepen uw verzekeringen via Allianz zonder tussenpersoon. Dit waren polissen met de letters AN in het polisnummer. Allianz wilde voortaan een andere bedieningsstroom en daarom hebben wij deze polissen overgenomen in onze volmacht. Ingaande 01-03-2023 voldoet u de premie via ons kantoor. Mochten er problemen zijn omtrent betalingen, neemt u dan contact met ons op ? Vriendelijke groet, Simone
Voor een simpele automatische incasso rekenen ze maandelijks 1.50 extra. Dit echt belachelijk.
Poliswijziging
Je betaalt geen cent teveel correcte afhandeling van schade
Bij aankoop van een andere auto heeft John den Boer zijn uiterste best gedaan om een gelijkwaardige premie en dezelfde dekking te behouden. Wat prima gelukt is. Zoals gezegd top service!!
Al jaren klant bij Havelaar en van Stolk. Vragen omtrent verzekeringen, polissen en schade worden deskundig opgepakt.
Alles prettig en snel geregeld , leuk cadeautje gekregen voor de nieuwe auto
Goedemiddag, Dank dat u de beoordeling heeft ingevuld. Fijn dat u blij bent met de geurhanger . Vriendelijke groet, Simone
Initiatief genomen bij oa caravan verzekering
Werd op een fijne manier te woord gestaan en de vraag beantwoord
al jaren goed
Mijn vraag werd fijn en goed opgepakt.
correcte beantwoording
Na jaren klant te zijn geweest, wordt ik plotseling aangesproken met ‘de heer’ ipv ‘mevrouw’. Erg slordige fout!
Geachte mevrouw, Ik kan niet anders dan op deze manier excuus maken. Maar omdat u verder geen gegevens achterlaat, kan ik niet onderzoeken waar het fout is gegaan en geen garantie geven dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Uiteraard zal ik mijn collega's erop attenderen hier in algemene zin attent op te zijn. Fijne dag verder. Hartelijke groet, Simone
Goed meegedacht met mijn situatie en van daaruit tot een mooi polis pakket gekomen. Geven snel een reactie op vragen per mail.
Wat een verademing om met Havelaar & van Stolk zaken te doen. Bij een andere aanbieder werd ik behandeld als een nummer ondanks dat ik daar al mijn privé- en zakelijke verzekeringen had ondergebracht. Nooit doen wat er was afgesproken, lang wachten op reacties en bovenal: geen oprecht persoonlijk contact. Dat is na mijn overstap naar Havelaar nu al anders gebleken: Simone pakte alles pro-actief op, zocht alles tot achter de komma uit en had op al mijn vragen ook direct het juiste antwoord. Dus geen wachtrijen, van het kastje-naar-de-muur gedoe of een ongeïnteresseerde houding meer. Integendeel zelfs: geen moeite is Havelaar te veel, je spreekt met échte mensen en alles verloopt prettig en vlekkeloos.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.