Filters

8

Prima service!

Inmiddels rijden wij in een auto van YourLease. Aanvraag en levering was heel duidelijk en klantgericht. Afspraken goed nagekomen ook bij bezet telefonisch contact altijd even terugbellen. Kortom prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom N.v.t.
  • Aflevering
4

de auto was prima, maar de rest?

Leasen moet ontzorgen. Voor ons is dat niet het geval geweest. Eigenlijk liep het vanaf het begin niet lekker. De betaling voor de ingeleverde oude auto liet lang op zich wachten, het vrijwaringsbewijs idem. Gedurende het jaar bleken de facturen niet de juiste type gegevens van de auto te bevatten. Vragen daarover werden beantwoord in matig Nederlands. Het klopte allemaal, maar stond verkeerd in het systeem. Bij het opzeggen gaf Yourlease aan dat ze het jammer vonden geen nieuw aanbod te mogen doen. Na een jaar van frustratie bij ons over de facturatie, de onmogelijkheid om contact te leggen en antwoorden te krijgen en "we bellen u terug" vonden wij dat niet zo jammer. De inlevering verliep goed, gewoon keurig. De administratieve handelingen achteraf wederom niet. Twee weken wachten op een vrijwaringsbewijs is nou niet echt een fijne klantervaring. Of mijn laatste eindfacturen nu kloppen weet ik niet. Ik heb meer ontvangen dan verwacht, maar na twee weken trekken kreeg ik een e-mail dat het klopte. Voor ons is die kous af. We hopen dat andere klanten andere ervaringen hebben. De auto was namelijk gewoon echt wel goed. Leasen moet ontzorgen, zowel de auto als de facturatie. Helaas viel dat bij ons tegen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
1

Misleidende advertenties van lease auto's.

Na aanvraag voor een leaseauto ben ik door een lange financiële check gegaan. Dit zou 3 dagen duren, maar duurde uiteindelijk 3 weken. Tussendoor wekelijks contact met Yourlease en het bedrijf dat de financiële check uitvoert. Auto was na afloop niet beschikbaar maar er was wel een veel duurder alternatief. Ik ben terugverwezen naar de website om wat anders uit te zoeken. De auto met de gewenste deal kon en kan nog steeds worden aangevraagd. De tekst "direct leverbaar'' staat hier nog steeds bij vermeld. Deze heb ik opnieuw aangevraagd. Per mail is mij laten weten dat de auto niet meer beschikbaar is en dat er geen zicht is op wanneer dit wel het geval zou zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.
10

Helemaal super

Ik heb lang getwijfeld om een auto te leasen, op advies van mijn zoon toch gedaan. Ik ben erg tevreden met mijn leaseauto, het voldoet aan al mijn wensen. Mijn eerste contact met Patrick was al super, geen vraag was hem te veel. (en dat waren er veel) Erg geduldig en top service. Snelle reactie. Trouwens jullie hebben een prachtige pand met voldoende parkeerruimte voor bezoekers en heerlijk cappuccino. Al met al, een aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

G.Bouman

alles prima verlopen, keurige ontvangst, aardige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

Geweldig geholpen en afspraken nagekomen

Afspraak gemaakt voor een Your Lease auto en wij werden voorgelicht door Djorden van Keulen wat de mogelijkheden waren en dat was duidelijk en konden gelijk de keuze maken. Daarop hebben wij afspraken gemaakt omtrent de aflevering van de auto en was stipt op tijd. Fijn dat je met dit bedrijf afspraken kunt maken die zij nakomen. Nu lekker onbezorgd auto rijden voor een goede prijs en alleen maar tanken, wat een verademing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

Top geholpen

Alle vragen die ik had werden snel en vakkundig beantwoord. Aflevering verliep heel soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

Herstel van eerdere misverstanden

Eerder gaf ik in mijn revieuw aan dat ik ontevreden was over de voorlichting voor wat betreft het beëindigen van het leasecontract bij overlijden van een van de contractpartners. Nog dezelfde dag nam Annemieke van Yourlease telefonisch contact met mij op om mede te delen dat beëindigen in voorkomend geval echt wel mogelijk was. Het misverstand was ontstaan doordat deze regeling onvoldoende bekend was bij de verkoper. Deze regeling staat niet in de algemene voorwaarden maar wordt expliciet in het contract opgenomen. Het arenden met Anemiekke is een verademing. Zij ging direct op zoek naar de door mij gewenste auto en kwam met een prima lease aanbod. Gelijk alles in het werk zetten en verder geen onzinnige procedures waardoor ik waarschijnlijk over enkele dagen de leaseauto tot mijn beschikking heb. Een bedrijf die deze dame in dienst heeft moet daar zuinig op zijn. Als ondernemer kan ik hiet alleen maar jaloers op zijn. Mijn complimenten voor de professionele aanpak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.
6

Onjuiste voorlichting

tijdens het eerste telefonisch contact stelde ik de vraag aan de uiterst vriendelijke dame de volgende vraag. Mijn echtgenote en ik zijn voornemens een auto te leasen. Als voorwaarde wil ik zeker stellen dat bij mijn eventueel overlijden mijn partner het contract kan beëindigen. Dit omdat zij niet in bezit is van een rijbewijs. Het antwoord was heel duidelijk GEEN ENKEL PROBLEEM MIJNHEER. Nadat ik doorverbonden was met de verkoopafdeling kon de gewenste auto worden besproken. Het was nog wel even een onderneming om de verkoper zo ver te krijgen dat deze terug belde. Binnen 24 uur een positieve uitslag van de financiële toets van de EDR. Belde de verkoper sneller dan mijn eerdere ervaring met de mededeling dat we snel de zaak konden afhandelen en het contract zouden kunnen tekenen. Mijn vraag was om eerst even de voorwaarden op te sturen in verband met mijn eerder gestelde voorwaarde aan de dame. De verkoper gaf aan dit even toe te sturen maatgevend de ervaring van zijn vrouwelijke collega kwam dit allemaal wel goed. Na ontvangst en bestudering van de voorwaarden niets over eventueel overlijden van een van de contractpartners. Ik heb de verkoper gebeld en hem medegedeeld dat de deal niet doorging met uiteraard daarbij de opgave van reden. Het antwoord was dat het heel spijtig was maar geen woord over in eerste instantie onjuiste voorlichting. Dus zeker voor de senioren is het opletten bij het aangaan van een leasecontract.

  • Aanbevelen? Nee
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.
10

Snel en duidelijk geregeld

Met dank aan Ergad heb ik al snel in mijn nieuwe Volkswagen Polo mogen rijden. Zeer te vreden over de service en zou het iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

Super geholpen door Thomas en Patrick!

Via mijn dochter kwam ik bij Your Lease terecht. Zij leased bij hen. Ik wilde ook graag een auto leasen maar kwam niet door de EDR toetsing vanwege mijn besteedbaar inkomen. Ik had steeds contact met Thomas en liet hem dan ook weten dat het dan hier ophoud. Dat ik daarvan baalde, omdat ik weet dat ik het gewoon kan betalen, maar het is niet anders. Hij gaf niet zomaar op en ging bespreken of zij eventueel intern iets zouden kunnen regelen. Ik moest nog even wat dingen doorsturen, zoals 2 salarisstroken en werkgeversverklaring en al vrij snel kreeg ik te horen dat dit mogelijk was. Het enige verschil was dat ik dan een aanbetaling moest doen zodat de maandelijkse kosten lager zouden worden en het past bij mijn besteedbare inkomen. Dat vond ik geen probleem. Vanaf daar nam Patrick het over om alles verder te regelen. Ze hebben beiden echt zo hun best gedaan om dan toch via deze weg een auto te kunnen leasen bij hen. Ik ben ze daar heel dankbaar voor. Ook maakte het niet uit hoeveel vragen je stelde, en ik heb er wat gesteld, hoor. Maar steeds vriendelijk en snel antwoorden gekregen. En nu ben ik dan de trotse lease "eigenaar" van een Opel Karl Rocks 2017! :-) Super blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom N.v.t.
  • Aflevering
9

Goeie service en afspraken en afhandeling is top

Alleen maar positief tot op heden

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
7

Snelle service

Snel offerte gekregen van Your Lease en de vervolgprocedure ook. Levering auto duurde wat lang door Covid19 maar was te begrijpen. Auto zag er netjes uit en uitleg over de auto was prima. Informatie rondom de voorwaarden waren niet altijd duidelijk, tegenstrijdigheid met info op de site en info via de verkoper dat is jammer want dat geeft een verkeerde indruk. Opzegtermijn is te lang bij een contract van 6 maanden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
2

Waardeloos

Na bijna 5 jaar te hebben gereden in een Skoda Fabia hebben we deze vorige week ingeleverd ivm de hoge kosten die wij betalen per maand. Punt 1 tijdens afleveren smerig en ongewassen meegekregen, auto meer km had gereden omdat er een collega nog in moest rijden doordat zijn auto stuk was en ga zo maar door!! Nu een week te hebben ingeleverd kan ik dus achter mijn borg aan die wij 5 jaar geleden hebben moeten betalen ervoor, zeggen dat ze het verwerken en vanmiddag bericht krijgen en uiteraard de borg gestort krijgen nou mooi niets is er na gekomen! Je zou terug gebeld worden kun je ook dagen op wachten. Kortom hopeloos om zo met je klanten om te gaan. Helaas is het bij ons zo verlopen zoals hierboven beschreven. Gelukkig hebben er ook andere klanten goede ervaringen mogen hebben met Yourlease. Thomas bedankt voor je bemiddeling en hartelijkheid naar de klant toe.

  • Aanbevelen? Nee
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

uitstekend

geholpen door zeer ervaren mensen en deskundig, beleefd niets was te veel

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
9

goede service

Tot nu toe ervaar ik Your Lease als positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

Geweldig.

Optimale service Klantvriendelijk Deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
9

Persoonlijk

Dit was een goede ervaring bij Yourlease. Vooraf telefonisch al een paar keer contact gehad met Yourlease met diverse vragen en telkens duidelijk uitleg en behulpzaamheid. Bij het ophalen van de auto weer duidelijk mijn vragen beandwoord en prima geholpen door Yourlease ( Rick ).

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
1

Verbijsterd

Mijn moeder heeft een privatelease contract via Yourlease. Bij het ophalen van de auto (ongeveer 2 jaar oud) zaten er gebruikerssporen en beschadigde wieldoppen. Die werden keurig genoteerd alszijnde bekend. Na 2 jaar en 2 maanden (waarbij je dan ook je borg kwijt bent) de auto ingeleverd. Na een grondige inspectie van Patrick werd linksvoor een kras op de bumper geconstateerd. Naar nu blijkt kost deze kras €295 eigen risico!!!!! Vol ongeloof gevraagd hoe dat kon, maar hij wees mij op de andere schades (lees gebruikerssporen voor een bijna 5 jaar oude auto) die hij dan coulancehalve niet zou rekenen. Wat een onzin natuurlijk want je betaald 1 maal eigen risico. Mijn gevoel is nu dat bij inlevering er koste wat kost naar schades wordt gezocht om in ieder geval het eigen risico te kunnen innen. Het kul argument dat de auto niet met die kras opnieuw kan worden verhuurd houdt ook geen stand omdat het een kras aan de onderkant van de voorbumper is. Ik denk dat de vorige berijder ook zijn of haar eigen risico kwijt was omdat de wieldoppen beschadigd waren, maar de auto werd dus wel met die beschadigde wieldoppen afgeleverd. Yourlease ga je schamen....!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
8

Snelle en super vriendelijke service

Bij het maken van mijn keuze ben ik op een hele vriendelijke manier geholpen door Patrick Veldhuizen. Hij nam de tijd voor me waardoor ik nu met een fijn en eerlijk gevoel mijn keuze heb kunnen maken. Prachtige auto en super service. Na de feestdagen langs geweest zonder afspraak ivm een plek op de auto en dat hebben ze direct verholpen met veel dank aan Robbie!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

Geweldige ervaring

De Fiat 500 die wij vier jaar geleden hadden geleast bij Yourlease (auto Smeeing) daarvan was de looptijd verlopen. Omdat wij verder wilde leasen hebben wij informatie gevraagd bij Auto Smeeing en werden verder geholpen door Djorden van Keulen die met een uitstekend voor ons gepast voorstel kwam en daarom hebben wij gelijk de overeenkomst afgesloten. Hij heeft er ook voor gezorgd dat wij met een week een schitterende witte 500 lounge konden rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
7

Klantvriendelijkheid

Heb een goed en passend advies gehad aflevering is snel en goed geregeld gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
10

Zeer prettig geholpen door Martijn .

Martijn verstaat Zijn vak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
4

Trage behandeling van zaken

Moeilijk bereikbaar. Dossiers zijn niet bekend bij collegas. Communicatie mag echt beter.... Wel aardige en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Nee
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering
8

Zeer toegankelijk

Helpen uitstekend en luisteren goed naar je wensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Tijd tussen aanvraag en contact
  • Deskundigheid en advies
  • Aanbod
  • Showroom
  • Aflevering

Bedrijfsgegevens

Koningsweg 14

3762EC Soest

035-6039988

[email protected]

Over Your Lease

Yourlease is de meest flexibele aanbieder van Private Lease in Nederland met een grote voorraad. Klanten kunnen dus na financiële acceptatie altijd snel rijden. Ons bedrijf is laagdrempelig voor klanten en bezoekers en is 7 dagen per week open. Ook hebben hebben een eigen showroom in het midden van Nederland. Naast consumenten bieden wij ook (flexibele) leaseoplossingen voor bedrijven.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.