Filters

8

Beste mensen, Tot nu toe is alles hetzelfde als bij de vorige leverancier.

Wij hebben u niet gekozen op grond van ervaringen van anderen, wij hebben gekozen op grond van de informatie op uw site. Met vriendelijke groet Elly Tielemans

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo fijn om 100% groene energie te krijgen

Het is simpel duidelijk en eerlijk bij Puur energie. Geen fratsen. Geen verleiding. Goed geïnformeerde klantenservice. Goede prijs. Zoals het hoort. Maar dat waren we een beetje verleerd in het walhalla van verleiding. Puur. Energie. Dat klopt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals het gaat is het prima.

Heb voor jullie gekozen dat ik zelf ook voor duurzame energie ben in de vorm van windenergie en zonnepanelen welke staan op voormalige vuilnis belten en op daken van bedrijven en woningen.(niet op duurzame landbouwgrond).Zelf heb ik ook zonnepanelen. De overgang van leverancier naar Pure Energie is goed verlopen. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

overstap

Ik kan alleen de ervaring delen met de recente overstap naar Pure-energie. Vlekkeloos, goed geinformeerd over stappen en betalingen duidelijk. Mijn pureenergie ziet er goed uit en ik kan de info er uit halen die ik nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
7

De overstap ging goed. Nu de volgende stap.

Tot nu toe alleen de overstap te beoordelen na de verhuizing. En die ging goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede On time informatievoorziening

Helpt mij goed het gebruik van de diverse apparaten te optimaliseren en het continue verbruik te beperken. Goed leesbare app. Ik zou ook graag via deze app mijn voorschotbedrag kunnen aanpassen; via de website werkt ook wel, maar onnodige extra route lijkt ne.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

Ik ben bij Pure Energie uitgekomen omdat het teruglevertarief hoger was dan bij andere leveranciers. Ik kreeg elke maand een overzicht van mijn energieverbruik en kon mijn energieverbruik en teruglevering ook goed inzien op de website. Mijn termijnbedrag werd aangepast naar hoeveel ik verbruikte en ik krijg goed op tijd geld terug van de afrekening. Ook vind ik het contact met de medewerkers altijd goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Persoonlijke service van Mike. Kan niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste energiebedrijf

Beste score voor groene energie, prima teruglevervoorwaarden (zonnepanelen), leuk overzicht elke maand EN behulpzame en slimme mensen aan de lijn bij de klantenservice. :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

korte heldere informering

de gegevens die PE geeft wordt kort en toch helder geformuleerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk zonder problemen

In januari overgestapt, duidelijk en geen enkel probleem ondervonden, en dat ze de lijst aanvoeren qua duurzaamheid was voor mij doorslaggevend

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld

Heb ik nog niet nieuwe klant

  • Aanbevelen? Ja
6

Nog geen contact gehad.

Kan er dus niets over zeggen

  • Aanbevelen? Ja
3

Dashboard geeft nauwelijks inzicht en verbruiksmanager werkt niet

Ik vind het erg jammer dat er zo weinig inzicht in je verbruik is. Dat kun je wel krijgen wanneer je de Pure energie meter aanvraagt. Maar wat hij kost is moeilijk op de website te vinden. Wel dat je als klant 50% korting krijgt op de meter, maar dan weet je nog niets. En zonder die meter heb je dus niets aan de verbruiksmanager. Ik was over gestapt, maar heb nu enorm spijt. Want zonder die meter heb je erg weinig zicht op je verbruik dus.

  • Aanbevelen? Nee
10

Overstappen ging prima en ben blij dat ik bij echt groene leverancier zit!

Veel leveranciers geven aan groen te zijn, maar zijn dit in het echt niet helemaal. Ook op sites van oa Greenpeace, zie je dat Pure Energie er wel echt goed uit komt. Dat vind ik belangrijk en prijs kwaliteit is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een soepele overgang

Na aanmelding was alles snel en duidelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Plezierig en professioneel

Plezierig contact en professionele benadering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Adequate én vriendelijke service

Effectieve, adequate, heldere en vriendelijke service bij het aangaan van het contract met Pure-energie

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Ik heb geen enkele opmeking over de dienstverlening. duidelijke rapportages over gebruik. Hierbij wel een opmerking: Wij hebben alleen electra met zonnepanelen en een warmtepomp en de overzichten van gebruik worden vergeleken met huishoudens die ook gas hebben!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben net een maand klant. Maar tot dusver: Prima!

Ik kan nog niet over alles een oordeel geven maar tot nu toe loopt alles prima en volgens afspraak. Ik word om het zo maar eens te zeggen Ontzorgt en dat is prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superservice

Voordat ik klant bij Pure Energie werd heb ik veel negatieve ervaringen gehad bij andere energieleveranciers. Vaak had ik bij de contactmomenten met die bedrijven het idee dat ik te maken had met iemand die net begonnen was voor hen te werken en die aan de telefoon een standaard-script afdraaide. Veel beloftes werden gedaan en telkens weer niet nagekomen. En dus iedere keer weer opnieuw moest ik zelf het initiatief nemen om een stap verder te komen... Enorm vermoeiend en energievretend. Hoe anders is het klant te zijn bij Pure Energie!!!!!! Vanaf het begin heb ik superpositieve ervaringen bij Pure Energie. De mensen die de telefoon aannemen maken echt contact, ze raffelen geen script af... en ze helpen je echt verder. Soms doen ze zelfs meer dan waar je om vroeg! En dat allemaal op een hele fijn en menselijke manier. Een voorbeeld voor hoe het ook kan! En daarnaast hebben ze ook nog eens een goed verhaal wat betreft duurzaamheid (al jaren scoren ze een 10 qua duurzaamheid). Ben erg blij dat ik de overstap gemaakt heb en ik kan iedereen Pure Energie aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Gruisloos maar daardoor tot het laatste moment onduidelijk

De overstap ging gruisloos, ik was gewend om een dag van tevoren een sms of mail te krijgen dat het grote moment aanstaande was. Maar bij Pure gaat het in stilte over, zo stil dat ik nog even heb ingelogd om te kijken of ik het wel goed had. Want de conculega stuurde wel een bericht om nog even gedag te zeggen .... en dan hoop je dat iemand het aan de andere kant ook op pakt. Verder blijft het ouderwets dat post niet naar familie kan worden gestuurd maar aan de hr of aan mevr. - Kom op Pure het is 2021.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nog geen probleem gehad

Geen ervaring gehad

  • Aanbevelen? Ja
9

tevreden klant

We zijn nieuwe klant en zijn tot nu toe erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Puur, klantvriendelijk, snel

Gekozen voor Pure Energie omdat we zo groen mogelijk willen leven. Heel tevreden over de manier waarop er wordt meegedacht. Via Pure energie onze zonnepanelen aangeschaft, ook heel goed geregeld en de afhandeling daarna (vragen van ons, administratieve stappen en begeleiding bij belasting) was super. Er wordt snel geschakeld, geen onnodige omwegen. Wij zijn echt heel erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.