Filters

10

Positief

Mijn ervaring is positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Vroeger ook
6

Snelle service

Op kort termijn een afspraak voor reparatie en uiteindelijk een nieuw apparaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds november
10

Zoals altijd goed advies bezorging en kwaliteit

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Meer dan 20 jaar
10

Goede service en nette monteurs

De monteurs hebben netjes gewerkt en ik ben zeer tevreden over de verkoper in de zaak. Helemaal blij met de Bosch inductie kookplaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 2013
10

correct volgens afspraak

Nieuwe aankoop netjes geïnstalleerd en oud apparaat afgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? eerste keer
10

Prima

Ondanks chiptekorten snelle levering en inbouw van Siemens koelkast. Vakwerk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar
10

Prettig advies en snelle en soepele levering!

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Meer dan 10 jaar
10

fantastisch bedrijf

van begin tot eind veloopt alles 100% !

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? héél lang
10

Mijn ervaring is goed groetjes

Moet nog uit proberen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 22 jaar
10

Top service

Correcte behandeling, hele goede uitleg over het artikel. Ik had na de hand nog een vraag , top afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 8 jaar
8

Goede ,vriendelijk en deskun en levering van de wasmachine

Zie boven! Zegt genoeg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Een paar jaar
8

Werd meteen serieus genomen

Had contact gezocht ivm met een storing van mijn apparaat, ik werd gelijk serieus genomen en er werd actie ondernomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Bijna een jaar
7

Goede service

Net contact en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant
10

altijd goede service

voor koop en advies staan ze daar altijd voor je klaar, wordt vriendelijk geholpen en keuze genoeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang
10

Uitstekende serviceverlening

Afgelopen week een Quooker laten plaatsen. Meteen goed en werkend, zonder gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? +5 jaar
9

Vlotte service, vriendelijke monteurs.

Na ons bezoek aan de winkel, binnen een week de wasmachine van onze keuze geplaatst. Sat was heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? al heel lang.
8

Goede service

Krijg netjes n telefoontje dat mijn bestelling niet op voorraad was en later weer n telefoontje wanneer ze mijn bestelling komen afleveren Ze nemen het verpakkingsmateriaal mee terug. Heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds nu
9

Zeer tevreden

Snel en netjes beleefd goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 4 maanden
10

Prima service.

Altijd prettig kopen en prijs/ kwaliteit is altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 35 jaar
10

Geweldig

Ik bestelde een accu-steelstofzuiger waarvan er volgens de website nog maar 1 op voorraad was (tegen een zeer scherpe prijs overigens !). De volgende ochtend ontving ik een e-mail dat dit enige exemplaar niet meer in de doos zat, want dit bleek het showroommodel te zijn. Er werden twee opties aangeboden: de bestelde stofzuiger alsnog inpakken en versturen of kiezen voor hetzelfde type stofzuiger uit een andere serie. In beide gevallen werd als tegemoetkoming aangeboden om een snellader voor de accu gratis bij te voegen. Per omgaande heb ik mijn voorkeur voor de door mij gekozen serie aangegeven en ontving meteen de bevestiging dat die keurig zou worden ingepakt met uiteraard alle garantie etc. Wat een service: de volgende dag al in huis (mét als extra een snellader bij verpakt) en de stofzuiger bevalt érg goed!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Was mijn eerste aankoop bij Weijer, maar gelet op deze ervaring waarschijnlijk niet de laatste.
10

Altijd goed geholpen

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 11 jaar
9

afspraak is afspraak

keurig op zolder geplaatst. net personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? ca. 15 jaar ???
10

Perfecte service

Ondanks de enorm lange wachttijd van de kookplaat waar de organisatie natuurlijk niets aan kon doen ben ik altijd super vriendelijk te woord gestaan! Zeer persoonlijke sfeer dat voelt fijn als klany

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1
5

1e keer slechte ervaring helaas

We hebben al zoveel iets bij jullie gekocht en service is altijd zo goed en snel dus nu ik in Nijmegen woon wil ik mijn spullen alsnog bij jullie kopen omdat ik dat zo prettig vind. Een vaatwasser besteld en zelfde dag meteen geld overgemaakt zodat het diezelfde week nog geplaatst kon worden (was vertelt). Na 2 weken nog niks gehoord dus weer gebeld. Uiteindelijk 5x aan de lijn gehad waarbij iedere keer werd gezegd dat het geregeld zou worden. De laatste medewerker gaf mij aan dat het nooit volledig afgerond was maar betaling wel binnen was. Deze persoon heeft het dezelfde dag nog geregeld maar was ondertussen wel ruim 2,5 week verder. Nog nooit gehad maar wel erg vervelend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Mijn gezin al zolang ik me kan heugen.
9

Goede service

In de winkel goed geholpen en advies gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ongeveer 30 jaar

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2802390

[email protected]

Over Witgoedspecialist van de Weijer

Witgoedspecialist Van de Weijer al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Witgoedspecialist Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.