Een erg duidelijke training die goed te volgen is.

De training was goed opgebouwd. Het was tevens afwisselend door interactieve delen die erin verwerkt waren. Al bij al een hele fijne en duidelijke training om te volgen!

• Manier van lesgeven
  • Reactiesnelheid klantenservice N.v.t.
  • Gevolgde training: Werven, selecteren en begeleiden van docenten & schrijvers
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Erg geduldig en zeer bereid om te helpen.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl N.v.t.

Wat een grap

Weet niet waar ik moet beginnen. Ik had een 2 dagen voor het tentamen de training geboekt. Ik kreeg ten eerste maar geen link naar de Zoom-meeting. Hier heb ik meerdere mailtjes voor moeten sturen. Die kreeg ik uiteindelijk wel (1 minuut voor aanvang), maar vond de timing niet echt netjes. Raz vond ik uiterst apart. Hij negeerde me letterlijk urenlang. Ik heb meerdere vragen gesteld: hij heeft er geen een beantwoord. En ik moet erbij zeggen dat hij alle vragen van alle andere leerlingen wel beantwoord heeft. Hij negeerde mij expres, leek het wel. Hij vroeg aan het einde van de training of er nog iemand in de whatsapp groep moest en op dat moment waren alleen ik en nog een ander persoon in de Zoom-meeting. Toen heb ik meerdere keren gezegd dat ik er nog in moet. Vervolgens voegde hij alleen de andere persoon toe en eindigde daarna gewoon de meeting? Ik vond het onbeleefd en kinderachtig. Ook z’n uitleg vond ik middelmatig, hij las gewoon een PowerPoint op. Dus na de tentamentraining had ik een probleem, want ik zat niet in de whatsapp groep waardoor ik niet kon ontvangen wat daarin gedeeld werd (powerpoints, extra uitleg). Ook had ik geen manual ontvangen. Hier heb ik toen bijna 10 mailtjes over moeten sturen (allemaal binnen de tijd dat jullie zogenaamd mailtjes beantwoorden) en ik werd niet geholpen. Zonder antwoord op m’n mailtjes, probeerde ik jullie te bereiken op whatsapp. Ik stuurde een bericht en kreeg na 4 uur geen antwoord. Ik moest letterlijk meerdere berichten sturen om te zorgen dat jullie me hielpen. Na 4 uur kreeg ik eindelijk antwoord op de helft van mijn vraag en werd de trainingsmanual gedeeld. Ik werd nog altijd niet in de whatsapp groep geplaatst. Normaal gesproken zou ik dit laatste punt misschien niet zo erg vinden, maar aangezien dit 1/2 dagen voor het tentamen was, verwacht ik gewoon tijdig antwoord, want er is al weinig tijd. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

• Gevolgde training: Clinical Psychology
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Niet zoveel, helaas.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Heeft niets te maken met deze tentamentraining, maar Hicham is wel echt top en ben heel tevreden over zijn trainingen :)

Een 8 gehaald voor mijn herkansing!

De training van Tentamentrainingen heeft me meer zelfvertrouwen gegeven en me goed voorbereid op mijn herkansing.

• Reactiesnelheid klantenservice
  • Gevolgde training: Inleiding International and European Law
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Cheyenne beheerste de kennis goed en kon dat ook overbrengen
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Fijne training en heel blij dat ik nu een mooi cijfer voor mijn herkansing heb gehaald

Top training met duidelijke uitleg en nieuwe inzichten

Guus gaf persoonlijke aandacht aan iedere student en bedacht nieuwe oefeningen om de stof beter onder de knie te krijgen. Ik raad iedereen deze training aan ondanks dat het tentamen niet helemaal overeen kwam met voorgaande jaren.

• Reactiesnelheid klantenservice
  • Gevolgde training: SMT 5-daagse tentamentraining & SMT 5-daagse herkansingstraining
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Gaf iedereen persoonlijke aandacht

Alles was ontzettend helder en Geiske was zeer geduldig. Ze had door wat men lastig vond en besteedde daar tijd aan. Ook ging ze in op de angst en paniek die mensen hadden voor het vak. Kortom: iedereen aan te raden!

• Gevolgde training: 8,5
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ging in op angst/paniek
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Heel goed. Hebben ook een middenweg met mij gesloten nadat de vorige training werd verplaatst etc.

Geiske maakt statistiek een stuk duidelijker en leuker!

Hele duidelijke training met heel veel geduld. Ik miste wel veel onderwerpen, maar het is ook heel moeilijk om op alles in te gaan. Ik heb mijn herkansing met een 7,6 gehaald na deze training dus ben erg tevreden!

• Manier van lesgeven
  • Reactiesnelheid klantenservice N.v.t.
  • Gevolgde training: Statistiek 1.3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Geduldig

Geweldig!

Als je wil slagen en statistiek wil snappen en leuk gaan vinden moet je zeker deze tentamentraining volgen! Elke cent dubbel en dwars waard. Geiske is de beste!

• Gevolgde training: Statistiek
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Heel veel geduld en is heel goed in haar vak en het uitleggen ervan

Geweldig!

Ik heb al eerder trainingen bij jullie gevolgd en vond het altijd top. Echter, de training bij Nicole voor strafrecht was echt geweldig. Ik heb door Nicole een 7,3 gehaald voor m’n tentamen waar ik eerst een onvoldoende voor had. Zonder deze training had ik het niet gered denk ik. Precies de juiste informatie werd verteld en super goed uitgelegd. Punten die ik eerst niet snapte, vielen als een kwartje nu. Zelfs tussendoor vragen stellen uit interesse wist ze ook te beantwoorden. De training sloot helemaal aan bij het tentamen. Ik vond het een top training en een hele goede docent met humor. Ook de oefenvragen en het oefententamen waren super goed. Ik herkende best veel vragen die we behandeld hadden in het daadwerkelijke tentamen. Hierdoor wist ik de instinkers goed te maken. Thanks Nicole!!!!

• Gevolgde training: Inleiding strafrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Alles werd goed behandeld en uitgelegd
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Ik vind tentamentrainingen helemaal top. Als je een onvoldoende haalt mag je bij een hertentamen met de garantieregeling opnieuw de training volgen en niets betalen. Dat is pas service, je krijgt waar voor je geld!

Super training!

Ondanks dat ik al veel voor dit tentamen had geleerd, heeft deze tentamentraining me nieuwe inzichten gegeven. Het heeft me geholpen om een beter overzicht te krijgen en hierdoor vielen alle puzzelstukjes op z’n plek. Uiteindelijk heb ik mijn herkansing met een 7.7 gehaald! Dankjewel Guus!

• Gevolgde training: SMT tentamentraining
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Guus kan erg duidelijk uitleggen

GEISKE JE BENT EEN TOPPER!

De bijlessen van 12 uur waren veel duidelijker en beter dan het hele blok. Je legt alles heel fijn uit en hebt ook het geduld om alle vragen te beantwoorden. Ik zou heel blij zijn als ik jou als docent had voor een vak! Heel erg bedankt voor alles!

• Gevolgde training: Statistiek
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Je was bereidnom alle vragen te beantwoorden en je manier van lesgeven is heel fijn.

Geiske'is een innovatieve en inspirerende virtuoos met een hart van goud

Ik kan oprecht zeggen dat ik door de lessen van Geiske een ware transformatie heb ondergaan. Als iemand die wiskundevrees heeft opgebouwd als kind, ben ik door Geiske's unieke aanpak de strijd ermee aangegaan. De hoogstaande unieke manier van lesgeven tesamen met de betrokkenheid en interesse hebben gemaakt dat ik een uitzonderlijke reis heb doorgemaakt van afschuw en vrees voor Psychometrie tot interesse en begrip. Ik heb het vak ook uiteindelijk met een ruime voldoende af kunnen sluiten dankzij Geiske. Deze cursus is zeker een enorme aanrader en de beste die ik ooit gehad heb van tentamentrainingen of waar dan ook! Geiske bedankt!

• Gevolgde training: Psychometrie
  • Dit vond ik top aan mijn docent: tips
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Juanita was behulpzaam

Geiske was een hele fijne trainer en wanneer er komend jaar van haar nog een training wordt aangeboden ga ik die ook volgen. De visuele uitleg sluit goed aan bij mij en het is fijn dat er veel geduld en tijd is voor vragen.

• Gevolgde training: Statistiek een inleiding
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Lesstijl en laagdrempeligheid
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Niets

Ik vond het erg fijn om de training te volgen en de reden hiervoor was dat Geiske erg goed kan uitleggen veel geduld heeft en goed weet hoe om te gaan met onduidelijkheid bij studenten. Ik kan me geen betere leraar in statistiek voorstellen

• Dit vond ik top aan mijn docent: Uitleg, geduld

Ik heb super veel gehad aan de tentamentrainingen.

De tentamentraining heeft mij ontzettend geholpen, niet alleen met mijn kennis over statistiek maar ook met mijn zelfvertrouwen over dit vak. Ik vond het fijn dat alle hoofdstukken kort maar krachtig besproken en uitgelegd werden. Dit vond ik zelf erg lastig aangezien de hoeveelheid stof die je moest lezen in het boek. Ook de oefenvragen hebben geholpen, omdat ik het rekenen het meest lastig vindt. Ik heb zelf wiskunde laten vallen op de middelbare school en ervaar veel onzekerheid met rekenvakken, toch heb ik dankzij de training voor mijn herkansing een 6,5 gehaald.

• Gevolgde training: Statistiek
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ze is echt bereie om te helpen en heeft geduld.

Clear and concise

The tutors explain the material well and help to understand the key concepts.

• Response time customer service N/A
  • Course: Global Law
  • Things I liked about my teacher Concise and answered my questions clearly
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Hele prettige ervaring!

Ik vond het heel fijn om vier keer drie uur een tentamen training te volgen. Op deze manier was ik een paar dagen goed intensief bezig met de stof. Was ik klaar met de training, kon ik de stof zelf nog een keer goed doorlezen en behandelen. Tijdens de training hebben we oefenvragen gemaakt, geanalyseerd en de stof goed besproken. Ik vond het een hele prettige ervaring met Cheyenne. Dankzij de training heb ik ook mijn herkansing gehaald! Al met al ben ik haar dus super dankbaar voor de goede training.

• Reactiesnelheid klantenservice
  • Gevolgde training: Introduction International and EU law
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Cheyenne kon goed op vragen reageren (wist veel van de stof) en legde de stof ook goed uit. Soms gingen we ook met de stof de diepte in en dan kon je voor jezelf nagaan of je de stof ook goed begreep.
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Ik zou het iedereen aanraden die een zetje in de rug kan gebruiken en een voldoende wil halen!

Goede uitleg, maar niet echt voorbereid

Emy legt de stof goed uit maar was niet voorbereid. Ze moest de sheets nog zelf schrijven tijdens de les wat veel tijd kostte. Ze was ook niet helemaal bij bij alle leerstukken.

• Gevolgde training: Rechtsgeschiedenis
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Manier van uitleggen
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl Goede trainingen, recht naar de kern

Good

The courses started later than normaler. And the course was quite expensive.

• Response time customer service
  • Course: QDA1
  • Things I liked about my teacher Funny and to the point
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl Better time management

Docent van topniveau, highly recommended!

Nicole is hoogst gemotiveerd en vaktechnisch uitstekend toegerust. No-nosense mentaliteit.

• Gevolgde training: Materieel Strafrecht
  • Dit vond ik top aan mijn docent: To the point

worth the time and money

I went from 4 and 5 to a consistent 8 in two subjects

• Response time customer service
  • Course: QDA1 and FA1
  • Things I liked about my teacher patient and focused
  • Other things I would like to share with TentamenTrainingen.nl N/A

Eindelijk de stof op een goede manier uitgelegd gekregen waardoor ik een stuk meer hen geleerd.

• Gevolgde training: 3b2
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Goed uitleggen en grappig
  • Dit wil ik verder nog delen over mijn ervaring met TentamenTrainingen.nl .

Zeer goede en betrokken trainer

Het was een zeer prettige training ondanks het feit dat de training digitaal werd gegeven. De trainer was erg punctueel en heeft zich erg ingespannen om eenieder te helpen.

• Reactiesnelheid klantenservice
  • Gevolgde training: European Union Law
  • Dit vond ik top aan mijn docent: De toewijding en bereidheid om nog extra stappen te zetten.

Consistent en duidelijk uitgelegd

Het was een hele fije training, waarbij er binnen de beperkte lestijd de wij hadden heel veel stof is uitgelegd!

• Gevolgde training: Staatsrecht herkansing
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Ze probeerde heel erg mee te denken bij het kijken naar onze foute antwoorden

Positief

De training was duidelijk met veel oefening en er werden goede handvaten aangeleerd.

• Gevolgde training: AV toets
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Duidelijke uitleg

De lessen zijn goed verzorgd, zowel met een lach als een serieuze noot.

Over het algemeen ben ik altijd tevreden geweest op Tentamentrainingen gegeven door Bryan. Ik heb de IT3 gevolgd via Zoom en hoewel dit het lesgeven er minder makkelijk op maakt, wist Bryan er het beste van te maken. Voor vele cassusen had een directe uitleg mij geholpen tot het goede antwoord.

• Gevolgde training: IT3
  • Dit vond ik top aan mijn docent: Uitleg en natekenen

Over TentamenTrainingen.nl

TentamenTrainingen.nl helpt studenten met het behalen van hun studiedoelen door trainingen en scriptiebegeleiding van het hoogste niveau aan te bieden. We garanderen onze kwaliteit met de unieke 'Niet gehaald, geld terug'-garantie. We hopen je snel te mogen helpen jouw vak succesvol af te ronden!