Meer dan uitstekend, alles kan

De uitvaart van mijn vader is zeer respectvol verlopen. De verzorging van de uitvaart door Uitvaart24 had niet beter gekund. Keurig op tijd en geheel volgens afspraken en tegen een nette prijs. Het afscheid van mijn vader heeft bij mij thuis in kleine kring i.p.v. een uitvaartcentrum plaatsgevonden. Dit is heel fijn verlopen. Uitvaart24 heeft dit uitstekend begeleid. Zeer aan te bevelen.

zeer vriendelijk personeel

personeel begripvol ze wilden ook ons verhaal aanhoren dit alles maakt het wat minder pijnlijk

Zakelijk

Toen ik met jullie telefonisch contact zocht, werd ik netjes te woord gestaan. Ik werd teruggebeld zoals was afgesproken. Zo werd vervolgens elke stap ( wat allemaal geregeld moest worden) rustig en goed uitgelegd. Natuurlijk had ik ook al even op jullie website gekeken. Dat je altijd kunt bellen heb ik heel fijn gevonden tijdens het regelen van de uitvaart.

Duidelijke afspraken die allemaal keurig werden nagekomen

Wij zijn heel tevreden over de dienstverlening van Uitvaart24. Duidelijke communicatie. Onze wensen werden allemaal correct uitgevoerd. Wij kijken er met een goed gevoel op terug.

Netjes geregeld volgens afspraak

Duidelijke communicatie en vriendelijke medewerkers.

Alles word overgenomen zonder zorgen.

Prettige ervaring, prima in contact.

Fijne samenwerking

Ik ben tevreden over uitvaart 24, omdat ik de communicatie goed vond, het algemene advies van de collegas kon waarderen en de persoonlijke aanpak van Anneke Kroon erg fijn vond. Ik zocht een menselijke benadering en die heb ik gevonden. Bedankt voor de goede zorgen.

Duidelijk, je weet direct wat je kunt verwachten, en zeker ook waardig.

Uitvaart24 heeft ervoor gezorgd dat we met weinig stress en heel waardig afscheid konden nemen van mijn moeder. En dat alles voor een eerlijke prijs, zodat we als familie niet nog eens het verdriet moesten ervaren van onduidelijkheden en dat we als nabestaanden met een grote kostenpost achter bleven. Ook de nazorg en het feit dat je te maken hebt met slechts één contactpersoon maakte alle regelingen helder en zonder veel vragen van onze zijde. Dankjewel voor het dragelijker maken van het afscheid van onze moeder.

Positief

De oppak van de crematie hebben we als positief en prettig ervaren. Ondanks een aantal andere zienswijzes op 2 punten is ceremonie als zeer netjes en prettig ervaren. Het contact verliep goed, Het was een mooi afscheid

respectvol

Reeds eerder samen een keuze gemaakt dat na ons overlijden een eenvoudige uitvaart dient plaats te vinden. Uitvaart 24 heeft dit met respect uitgevoerd.

Vriendelijke, rustige medewerkers die de tijd nemen en meedenken.

Vriendelijke uitvaartmedewerker die luistert naar wensen en meedenkt over problemen. Keurig netjes en transparant geregeld. Wij hadden een klacht over het uitvaartcentrum in de eigen woonplaats en dit werd zeer correct opgelost.

Perfect kan echt niet beter

Verleden jaar mijn vader en dit jaar mijn moeder Ik ben super blij met deze mensen Zoveel liefde en respect die ze hebben is echt waanzinnig niet alleen naar de nabestaanden maar ook naar de overledene de mevrouw die bij het ophalen van mijn moeder was heeft zelf een blok voor de auto gelopen waar mijn moeder in lag Nogmaals ik ben super blij met al de mensen die daar werken

geweldig

zeer respectvol naar de overledene , en de nabestaande toe , alles prima geregeld. dank u voor de fijne begleiding.

Goed geregeld alles!

Prettige ervaring met Gert-Jan en alles zeer duidelijk uitgelegd. Telefonisch contact ook . Ik zal ook zeker Uitvaart 24 aanbevelen .

Goed gevoel

Corinne was geweldig, heeft ons goed geholpen en begeleid. Had ons ook gewaarschuwd voor het rouwcentrum waar mijn moeder lag. Mijn moeder lag er mooi bij en de afscheidsruimte was netjes. Maar bij binnenkomst was het echt een kille en koud kantoorruimte. Niet iets voor een rouwcentrum. Dit zouden ze beter kunnen aankleden, zodat het voor de nabestaanden prettiger aan voelt. Het personeel was niets op aan te merken, deze waren top.

Warm en betrokken

De uitvaart van mijn vader op 8 maart 2024 werd begeleid door Thea van Veenschoten. Wij hebben deze samenwerking/begeleiding als zeer prettig ervaren. De uitvaart was prachtig en Thea was fijn en duidelijk in haar communicatie en afspraken met ons. Ook haar eigen inbreng van een verhaal bij een door ons uitkozen nummer was prachtig. Ik denk dat nog vaak aan terug. Het heeft me geraakt. Topvrouw!

Wij hebben het allemaal heel netjes gevonden Vanaf het ophalen thuis tot aan de begrafenis, het was allemaal heel erg mooi geregeld. We kregen zelfs complimenten over hoe mooi en respectvol jullie t allemaal deden. Ook het contact was zeer fijn, warm en persoonlijk. Heel erg bedankt nogmaals voor alle goede lieve zorgen.

geweldig

het is vandaag 21 maart een jaar geleden, dat mijn schoondochter yelena is overleden. helaas niet in het bezit van een overlijdens verzekering, en geen contanten door haar ziekte. ook had zij geen familie en kinderen . dus hielp ik mijn zoon. op internet kwam ik uiteindelijk bij uitvaart 24 terecht en dat klikte goed. en het kwam goed , wat een fine mensen hebben haar verzorgt zij lag erbij zoals zij was , door dat zij thuis lag kon mijn zoon goed afscheid nemen. .ook het ophalen voor de crematie werd goed en liefdevol gedaan hoe verdrietig alles was kijken wij terug op een waardig afscheid. hierbij nog alle lof zeker voor de mensen die ons bij stonden.

Niet transparant over kosten.

Zonder overleg werd het compact pakket ineens 500,- duurder. Een aantal zaken hebben zij niet hoeven uitvoeren. Geen rouwauto, overbrengen lichaam slecht 5 km I.p.v. bijna 100. Etc. Dus minder werk wordt niets meegedaan . Was ook niet transparant waar de meerprijs uit bestond. Uiteindelijk een coulance van 250,00 gehad. Ook impertinente vraag wat is uw budget? Vraag maar om gedraaid waar staan we nu. Het is een keiharde business blijf zelf ondanks alle verdriet, zakelijk en scherp!

Beste mevrouw, Allereerst dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het oprecht vervelend dat er nog steeds onduidelijkheid is over de kosten. Wij staan er juist voor om open te communiceren over kosten, zodat u weet waar u aan toe bent. Dit is de reden dat wij vooraf, gedurende en na de dienstverlening scherp en zakelijk zijn op de momenten van de waarheid. Om op die wijze nodige helderheid te scheppen. Omdat bijvoorbeeld meerkosten bij sommige locaties van toepassing doordat de tariefstelling aldaar anders ligt dan bij één van onze partnerlocaties. N.a.v. ons interne onderzoek kunnen wij stellen dat de onduidelijkheid over de kosten eerder is besproken en hier tevens helderheid over is ontstaan. Daarnaast is in dit onderzoek naar voren gekomen dat de tegemoetkoming onterecht is geweest, het aantal overbrenging die hebben plaatsgevonden is gelijk aan de inhoud van het dienstenpakket Crematie Compact. Doordat het overlijden ’s avonds heeft plaatsgevonden dienen wij over te brengen naar een dienstencentrum, waar ook de volledige verzorging heeft plaatsgevonden. De overbrenging heeft niet bestaan uit een enkele rit á 5 km. Tevens hebben wij ervoor gekozen om op onze kosten een uitvaartverzorger in te zetten ter begeleiding van de plechtigheid bij het Crematorium. Wij vinden het vervelend dat u ondanks de opheldering en de tegemoetkomingen alsnog een vervelend gevoel overhoudt over de kosten. Ondanks dat hopen wij oprecht dat de uitvaart wel naar tevredenheid is verlopen, zoals onze interne rapportages aangeven. Mocht u alsnog contact wensen over de inhoud van de diensten staan wij u graag te woord. Rest ons u alle sterkte toe te wensen voor de komende tijd. Met warme groet, Javen Brouwer Uitvaart24

De ontvangst en service was prima. De overledene was mooi en verzorgd opgebaard.

Respectvolle, snelle service

Niets dan lof. Alles binnen een dag uit handen genomen en toch de gelegenheid om er een geheel persoonlijke uitvaart van te maken. Ook het opbaren en de communicatie vond ik erg goed verzorgd. Duidelijke prijsafspraken en geen verborgen kosten achteraf. Veel dank.

De begeleiding/regelen door oa Glen gaf mij rust en vertrouwen

Wat ik heel erg gewaardeerd heb was dat Glen in grijs kostuum kwam bij uitvaart,van mijn dochter Suzan Lindeman in Enschede, ik had nl aangegeven dat ik geen zwarte lijkwagen wilde.In deze chaotische tijd was hij er gewoon,luisterde hij,straalde rust uit. Wanneer mijn tijd komt wil ik dan ook graag door Uitvaart 24 naar mn laatste rustplaats begeleid worden als dat mogelijk is hier in Groningen

Alles snel en goed georganiseerd

Alles was snel en goed georganiseerd, keurig. Alles duidelijk qua kosten. We vonden de toeslag van €900,00 wel veel geld. Enige aandachtspunt is de communicatie met de uitvaartbegeleider. Zij vergat met ons te communiceren. Als wij niet met haar belden. Gebeurde er niets van haar kant. De dag voor de crematie moest er nog het een en ander gebeuren. Ook tijdens de crematie vertelde zij een verhaal over mijn vader, dit verhaal kwam niet van ons. Ook had zij zijn naam verkeerd. Ze had het over Johan maar mijn vader heet Joop. Verder vond ik haar ook niet netjes gekleed met rode gympen. We zouden jullie zeker aanbevelen maar niet met haar.

Warm, betrokken, meedenkend en invoelend.

Onze dierbare had alles van tevoren proberen te regelen. Dat was voor een groot deel gelukt, dus we kenden zijn wensen. Toch waren sommige dingen nog niet helemaal geregeld. De medewerkers van uitvaart24 hebben direct meegedacht om voor elkaar te krijgen hoe hij het gewild had. Met medeleven, betrokkenheid en hele fijne stemmen. Zo warm en rustig, dat helpt echt als je net een overlijden hebt meegemaakt.

Meeleven Meedenken

De persoonlijke benadering met respect voor de uitdrukkelijke wens van de overledene werd door Uitvaart24 volledig waargemaakt; alles klopte. Chapeau! We kijken er met een goed gevoel op terug.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Fris, zuiver en flexibel. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.