Gewoon geweldig

Word goed uit gelegt en zijn leuke mensen die het voor je regelen

• Bereikbaarheid

Allen maar positieve ervaringen. Zeer goed.

Alles zeer goed en netjes geregeld. Zeer goede communicatie. Aangename mensen om dingen mee te bespreken. 100% duidelijkheid in opbouw van de kosten. Vlotte klantenservice. De uitvaartleider Maikel is een absolute topper in zijn vak, een zeer aangename persoonlijkheid.

• Bereikbaarheid

Hele vriendelijke en fijne mensen.

Wij hebben alles wat jullie hebben gedaan als heel fijn en begripvol ervaren.

• Bereikbaarheid

Goed verzorgd, een mooie herinnering aan het afscheid van onze vader

Wij waren zeer tevreden over het verloop van de uitvaart. De rouwkaarten zelf maken kan ik echter niemand aanraden, dit is teveel op zulke bewogen dagen. In onze rouwpost stond een schrijffout en er is niemand geweest die een eindcontrole heeft gedaan. Dat vind ik erg spijtig. Voor de rest waren we zeer tevreden over het verloop en de geboden services.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Ik ben pas na 3 dagen gebeld en mijn naam hadden ze verkeerd, maar voor de rest prima gegaan. Heb hun excuses gekregen.

Heel prettig ervaren

Vriendelijke mensen. Keurig netjes. Ook nog telefonisch contact gehad. Heel prettig om in een moeilijke tijd, mensen aan de telefoon te krijgen die ervan af weten.

pima verzorgd

Ik had er nog nooit van gehoord maar voor een budget uitvaart vond ik de prijs verhouding uitstekend . Zeker als je weinig te besteden hebt. En zeer vriendelijke mensen niets op aan te merken.

• Bereikbaarheid

Dank voor de mooie complimenten! Dit is waar wij ons 24/7 voor inzetten! Dank voor het gestelde vertrouwen in onze organisatie! Met oprechte groet, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Prima en snelle afhandeling

Prettige communicatie op een moment waarop je dit nodig hebt. Luid en duidelijk en accuraat.

• Bereikbaarheid

Wat fijn om te lezen dat u op deze wijze terugkijkt naar onze samenwerking; Dank uw wel! Jan-Jaap Palma Uitvaart24

heel jammer dat de naam van mijn overleden man verkeerd werd genoemd.

Verder waren niet alle familieleden naar de familiekamer gebracht. Zeer spijtig, vooral omdat daarbij een spreker zat. Ook heel jammer dat dat het gedicht op het eind heel erg snel werd voorgelezen.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw Zandveld, Wat ontzettend vervelend dat u de dag van de uitvaart op deze wijze heeft ervaren. Dat is niet wat u van ons mag verwachten en waar wij zo ons best voor doen. Mijn collega, Anouk Gallas, manager Uitvaart24 zal deze week contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en samen kijken naar een passende oplossing. Via deze weg wil ik u oprecht veel sterkte wensen, Jan-Jaap Palma

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Slechts één punt van kritiek. Op de site en offerte staat overbrengen naar crematorium met één medewerker zit in de prijs. Bij ophalen overledene thuis wordt altijd een 2e medewerker doorberekend. Ondanks dat de overledene in een verzorgingstehuis verbleef (en niet thuis) werd toch een 2e medewerker in rekening gebracht á € 198,-. Bij navraag werd verteld dat één medewerker alleen van toepassing is in een ziekenhuis. Heb het erbij gelaten maar vindt het een beetje misleidend.

• Bereikbaarheid

Beste Hanse, Dank voor uw geweldige beoordeling en ook dank voor uw feedback. Het klopt dat wij, overigens enkel en alleen bij ons pakket essentie, met één medewerker komen. Dit pakket trachten wij voor nabestaanden zo voordelig mogelijk aan te bieden. Wij merkten dat bij een pakket essentie wij bovengemiddeld vaak iemand moesten ophalen bij een ziekenhuis óf bij een andere ondernemer. Daar zijn alle faciliteiten aanwezig om met één medewerker te rijden. Hierdoor kunnen wij onze prijs wat verder laten zakken, maar dat betekent dat inderdaad wel dat wij het erbij optellen als wij wel met 2 medewerkers dienen te komen. Nogmaals dank voor het gestelde vertrouwen en de lovende beoordeling, Jan-Jaap Palma Uitvaart24

Heel goed

Wij zijn heel goed te woord gestaan en goed geholpen. Heel fijn dat tegenwoordig alles online gaat zoals het bestellen van kaarten en bloemen. Het duurde alleen wel even totdat we de link kregen doorgestuurd maar een telefoontje was genoeg en toen hadden we het direct. Ook bij de uitvaart is alles naar wens gegaan. Ben zeer tevreden over diegene die de uitvaart heeft geregeld.

Goed geen aanmerkingen

Snelle en fijne service

• Bereikbaarheid

Administratief niet op orde. Controleer de rekening

Jammer dat Uitvaart24 de zaakjes administratief niet in orde heeft. De rekening is op meerdere punten gecorrigeerd nadat ik constateerde dat er zaken in rekening werden gebracht die niet zijn afgenomen. Wat Uitvaart24 over zichzelf zegt kan ik mij niet in vinden. (Transparant en zonder hoge kosten achteraf) Mijn advies: bespreek vooraf heel goed van welke diensten je wel en niet gebruik wil maken. Dit voorkomt verrassingen. Bekijk goed wat je zelf wil en kan kan regelen, dat scheelt enorm in de kosten. Controleer de rekening. De dag van de begrafenis was overigens prima verzorgt. Ook de begeleider was erg vriendelijk en professioneel. De lage beoordeling voor deskundigheid is bedoeld voor de administratie.

Vlot en discreet geholpen

Prima service, duidelijk uitleg en goed geholpen. Kon op diverse momenten terecht met vragen. Snelle en fijne afhandeling alles duidelijk in stadium wanneer dat belangrijk is.

Goed geregeld.

Alles prima geregeld goede uitleg en later gebeld of alles goed was verlopen .

5 sterren

Ons contact met Miranda was heel prettig en warm.We kijken terug op een heel mooi afscheid van mijn man,vader en opa,wat mede door Miranda is gerealiseerd.Heel veel dank hiervoor.

• Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Geweldig geregeld

Alles tot in de puntjes geregeld, wij zijn achteraf zeer bij dat we uitvaard24 hebben gekozen, ook de prijs was eerlijk . Ook Jan-Jaap vriendelijke man en komt zijn woord na

• Bereikbaarheid

Vanaf het eerste contact verliep alles zeer soepel. De communicatie is snel en duidelijk, zowel telefonisch als lekker handig digitaal. We werden ontzorgd en kijken terug op een mooi afscheid. Ook financieel geen verrassingen, we wisten steeds precies waar we aan toe waren. Kortom, we zijn zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

De uitvaart was precies zoals gewenst.

Goede communicatie, zeer vriendelijke en duidelijke telefonische gesprekken gehad. Respect, een vriendelijk woord en nazorg, dat is wat gewaardeerd werd door ons. Het maakt dus niet uit of je een uitvaart wil regelen met alles erop en eraan, of een in uitvaart stilte.

Fijne begeleiding en aandacht

Uitstekend verzorgd en transparantie ivm de kosten. Afwikkeling na de crematie ook uitstekend.

• Bereikbaarheid

Door het overlijden van onze moeder kwamen we in contact met Uitvaart24. Zij hebben alles prima voor ons geregeld naar onze wensen is alles zorgvuldig uitgevoerd. Niet te weten dat we precies vijf maanden later afscheid moesten nemen van onze vader. Dit keer lag het voor de hand, wij wilden zo een zelfde uitvaart als mijn moeder had gehad en ook dezelfde uitvaartbegeleider. Dat was allemaal geen enkel probleem. Daar waren wij blij mee. Wij hebben zeer goede ervaringen met Uitvaart24.

Zoals we het wensten!

De begrafenis van mijn vader, was zoals hij dat wilde. Met een geweldige hulp van Thea van Veenschoten. Altijd bereikbaar, snelle acties. Een extra vond ik, dat er heel veel moeite gedaan is om afscheid van mijn vader te kunnen nemen met open kist; wat eerst onmogelijk leek. Ik vond het ondanks overlijden van mijn vader een dag met een gouden randje. We kijken er met voldoening op terug.

• Bereikbaarheid

Van begin tot eind respectvol

Van het telefoongesprek voorafgaand aan het overlijden, het afhalen van de pverledene en de uitvaart zelf verliepen heel zorgvuldig en respectvol.

• Bereikbaarheid

Zeer professioneel en liefdevol begeleid

Dit was mijn eerste ervaring bij het regelen van een uitvaart. De manier waarop mijn wensen gerespecteerd werden, de wijze waarop alles werd uitgevoerd en de professionele aard van de dienst helpen mij bij het een plek geven van dit moeilijke verlies. Al met al heb ik alleen maar woorden vol lof over hoe Uitvaart24 mij en mijn dierbaren hebben bijgestaan in deze fase van ons leven. Dank!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Wij hebben in 10 weken tijd 2 ouders verloren en 2x Gertjan als uitvaartverzorger gehad. UItvaart 24 mag blij zijn met zo een goede werknemer, Gertjan heeft beide uitvaarten zeer goed verzorgt en heeft ons veel werk uit handen genomen. Wij kregen ook nog goede tips over zaken die wij wel zelf moesten regelen en dat heeft ons goed geholpen. Wij raden uitvaart24 aan vanwege de professionele houding en daarbij het persoonlijke wat misschien nog wel veel belangrijker is.

Over Uitvaart24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder onverwacht hoge nota achteraf. Uitvaart24 is actief met de volgende labels: GoedkopeUitvaart24.nl Crematorium24.nl BudgetUitvaart24.nl BasicUitvaart24.nl

Over Uitvaart 24

Uitvaart24 verzorgt een uitvaart voor elk budget in geheel Nederland. Waardig en transparant, zonder hoge nota achteraf. Bij Uitvaart24 weet u vooraf exact waar u aan toe bent en dankzij onze lokale dienstverlening is alles tot in de puntjes verzorgd. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk een respectvol afscheid is. Heeft u vragen of wilt u gebruikmaken van onze dienstverlening? Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar via 085-0160070