Niet goedkoop maar fantastische kwaliteit inlijsten.

Voor de tweede keer een kunstwerk laten inlijsten bij de Molensteen. Goede en prettige advisering. Kunstwerk is heel professioneel ingelijst. Niet goedkoop maar dan heb je ook wel iets moois voor de rest van je leven.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste Bert, Bedankt voor het delen uw positieve ervaring met ons! Nogmaals veel plezier met de inlijsting! Met vriendelijke groet, Team Art Center Hoorn

Klantvriendelijk, meedenkend, supersnel

Het uitzoeken van een passende lijst met bijpassende passe partouts en glas was op zich al een verademing. Kennis van zaken en meedenkend met onze wensen vielen Onder meer op. Het feit dat ik bij een eerder bezoek aan de werkplaats van de lijstenmaker had aangegeven dat het voor een verjaardag was en dat het wel kort dag was om het allemaal rond te maken, verhinderde niet dat het ingelijste werk de volgende dag al klaar was. In onderling overleg tussen winkel en werkplaats werd er zonder aarzelen direct begonnen. Onze dank daarvoor. Klantvriendelijkheid en meedenken ten top!!!!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste familie Pasterkamp, Het onmogelijke doen we direct, de wonderen duren iets langer! :) Nogmaals veel plezier met de inlijsting. Met vriendelijke groet, Team Art Center Hoorn

Zeer kundig en creatief!

Zeer goed geholpen bij het inlijsten van een zeefdruk. Na verschillende lijsten om de zeefdruk gelegd te hebben werden de vóórs en tégens besproken van een lijst...verveeld hij over zoveel jaar, haalt hij het schilderij op? De meneer die ons hielp heeft een geoefend oog en begreep feilloos welke smaak wij hebben en kwam met een lijst waar wij ontzettend blij mee zijn. Ik kan alleen nog maar zeggen dat ons schilderij heeeel mooi is ingelijst! Heeeel mooiiiiiiii!!!

Enthousiast en betrokken

Ik kwam met een inlijst klus bij vader en zoon Bakker, zij hebben veel voorbeelden aangedragen en uiteindelijk vakwerk geleverd. Omdat het schilderij van dusdanige omvang was werd het thuis afgeleverd en zelfs opgehangen!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed advies en nog betere service

Altijd goed advies, mooie sortering lijsten en snel klaar.

Goed advies.

Op zoek naar mooie lijst voor kado diamant painting kunstwerk. Goed advies gekregen en hangt nu prachtig aan onze muur!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Bedankt voor je leuke review Hannie! Veel plezier met jullie inlijsting! Hartelijke groet, Team Art Center Hoorn | De Molensteen

Uitstekend advies bij de prachtige hoeveelheid mogelijkheden

Zeer prettig dat er uitgebreid tijd voor je wordt gemaakt, nodig ook omdat er zo veel keus is. Kwaliteit spat er echt vanaf. Erg blij mee. Ik kom zeker weten terug als ik een nieuw kunstwerk heb aangeschaft.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste Lennaert, Wat leuk dat je zo'n goede ervaring hebt met ons bedrijf. Veel plezier met je inlijsting! Hartelijke groet, Team Art Center Hoorn | De Molensteen

Super positief

Vanaf eerste moment een goede interactie in vraag en aanbod waaruit een goede keuze is gemaakt

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Vriendelijk, hartelijk en goede kwaliteit.

Vriendelijk, hartelijk en goede kwaliteit.

Geweldig werk geleverd

Geweldig werk geleverd bij keuze lijst en inlijsten schilderij.

Goed uitgevoerd vakwerk

Wij zijn meer dan 100% tevreden over de kwaliteit van geleverde werk van De Molensteen. Meerdere keren hebben wij bijzonder mooie platen laten inlijsten. Hij is niet goedkoop maar de uitvoering is van een hoog gehalte.

Kwaliteit, uitstekende service en deskundigheid

Ben heel goed geholpen in het uitzoeken van een mooie lijst. Service was perfect en men was zeer klantvriendelijk.

vakkundig advies en uitstekend geholpen

Vakkundig advies gekregen en mooi werk afgeleverd.

Goed geholpen.

Wij zijn erg goed geholpen bij de inlijsting van twee pentekeningen.

Uitstekend advies en prettig contact

Ons eerste huurkunstwerk bleek niet te ‘werken’, na drie maanden brachten we het probleemloos terug en pratend en kijkend met de verkoper kwamen we tot een een schilderij, dat na een lange ‘proefperiode’ nu van ons is.

Sehr gute Bedienung und Service

Bei unserem Besuch in der Galerie sind wir sehr freundlich bedient worden. Da wir die zwei Bilder, die wir kaufen wollten, nicht mitnehmen konnten, wurde uns angeboten, diese persönlich zu uns nachhause zu liefern.( Einfache Strecke ca. 380km ). Das Angebot haben wir gerne angenommen. Die Kaufabwicklung und die Lieferung haben reibungslos geklappt. Wir können die Galerie De Molensteen sehr empfehlen und werden sie bei unserem nächsten Aufenthalt in Hoorn gerne wieder besuchen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede begeleiding en meedenken met de aankoop

Erg prettig dat we thuis uit meerdere kunstwerken konden kiezen

Prima service. Er wordt goed geadviseerd en meegedacht.

Wij kregen een werk op zicht en hebben dat gekocht. Wij kregen een helder advies over waar het werk het beste opgehangen kom worden. Ook werd een werk opnieuw ingelijst. ziet er weer geweldig uit.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Toen onze kinderen geboren werden lieten we de geboorte kaartjes al inlijsten. Nu die van de kleinkinderen! Altijd een origineel advies en prachtige afwerking. Ook mijn borduurwerken zijn prachtig ingelijst met passepartout en museumglas. Uitstekende service: kon een cadeau inlijstwerk een dag eerder ophalen dan afgesproken.

• Ervaring met: Kunstuitleen

Een historische kaart laten inlijsten. Prima advies over lijst, passepartout en glas. Deskundig, vriendelijk en service-gericht. Op de afgesproken dag was het werk klaar. Een prachtig resultaat!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer tevreden over de Molensteen.

Deskundig en accuraat adres

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn, voorheen De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.