Heel behulpzaam

Goede begeleiding bij de juiste keuze, niet oodringerig

• Kwaliteit
  • Ervaring met: Kunst(uitleen)

Klant vriendelijk

Behulpzaam, niet duurder dan online,vakbekwaam,geduldig en goed advies.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Prachtig resultaat van een foto op canvas

Goede service en meedenkend personeel en het eindresultaat is geweldig geworden.

• Ervaring met: Printservice

Fantastisch @

Twee jaar geleden ben ik via een vriendin bij Artcenter Hoorn terecht gekomen. Tot op de dag van vandaan heb ik daar nooit spijt van gehad. Er zijn ondertussen 5 totaal verschillende borduurwerken ingelijst, van heel groot tot klein met passe-partout en zonder. Allemaal even mooi. Wat ook zo fijn is aan het Artcenter dat er alle tijd voor jou als klant en je werk wordt genomen. Ik heb het gevoel dat ik begrepen word als ik roep dat ik een bepaalde sfeer wil creëren met mijn werk en dat zegt alles. Begrip, tijd vakmanschap, een gezellige babbel en een dosis humor. Ja, zeker weten, ik kom weer bij jullie terug

Vakkundig, behulpzaam, vriendelijk

Expertise mbt zowel de aangekochte kunst als het inlijsten. Vakkundig, behulpzaam, geduldig en uiterst vriendelijk en snel in reacties. Prachtig eindproduct en top service!

• Kwaliteit
  • Ervaring met: Kunst(uitleen)

Gewoonweg uitstekend.

Prachtig gespannen. Door het lange liggen bij mij thuis waren er diverse vouwen zichtbaar. Na het opspannen was er niets meer van te zien.

Top lijstenmakerij

Ik kom hier als sinds jaar en dag om hun deskundigheid, advies en vriendelijkheid. Niet alleen voor het vele wat zij inmiddels gelijst hebben ook voor advies verlichting en ophang systemen voor deze schilderijen. Ze nemen alle tijd voor je.

Prachtig

Ik schrok ervan hoe mooi ze zijn geworden

Een verbluffend resultaat

Ik heb al meerdere kunst stukken in huis hangen die hier vandaan komen. En erg tevreden. Afgelopen maan ben ik in Sevilla geweest en daar heb ik een mooie Spaanse prent gevonden. Met deze prent naar Art Center gegaan om in een lijst met museum glas te laten plaatsen. Senior nam uitgebreid de tijd om een leuke en passende lijst uit te kiezen. Uiteindelijk was het geheel klaar binnen 2 weken en zie hier een verbluffend resultaat. De prent komt nog mooier tot z’n recht in een prachtige lijst. Ik kan het zeker aanbevelen om hier eens langs te gaan.

Vakmanschap en klantgerichtheid.

Kwaliteit van advies tot en met de uitvoering! Door goede vragen en goed luisteren goed afgestemd op onze wensen. De keuze van de kleur van lijst en passe-partout en glas tillen het werk naar een hoger niveau. Het enthousiasme bij de aflevering is de kers op de taart.

Vakmensen, plezierig en pro-actief

Lijsten herstellen en nieuwe lijsten gemaakt. Plezierig contact, goede en heldere uitleg over de (on)mogelijkheden. Leveren vakwerk.

Prachtig resultaat

Fijne ervaring, goed geholpen bij de keuze en zeer tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed voorgelicht en prachtig resultaat

Mooie papyrus uit Egypte laten inlijsten. Netjes geplakt en ingelijst ( lijst op maat gemaakt)

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Fijne winkel en professioneel personeel.

Enorme keuze aan modellen schilderij- en spiegellijsten. Fijn meedenken van de medewerkers in de winkel. Snel geleverd en in dit geval de spiegel geplaatst in de lijst. Ziet er perfect uit.

Super advies

Perfect geadviseerd over inlijsten van diverse “kunstwerken”! Qua kleur en model lijst!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed en vakkundig geholpen; eindresultaat is naar volle tevredenheid!

Echte vakmannen die met je meedenken!

Zeer klantvriendelijk

Heel vakkundig en vriendelijk geholpen.

Deskundig en smaakvol

Wij zijn heel tevreden over de omlijsting van ons schilderwerk. Deskundige en vriendelijke bejegening.

Mooie pasepatou op maat

Pasepatou op maat laten maken voor een foto. Erg netjes, maar ook erg duur voor een stukje karton.

Perfect!

Goed advies en als afgesproken op tijd klaar.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goede communicatie, prachtig product, zorgvuldig ingepakt

Mijn ervaring heb ik al in één zin verwoord

• Ervaring met: Printservice

Super net en vriendelijk personeel

Goed advies, betrokken en heldere uitleg.

Heel mooi ingelijst!

Heel blij met m'n ingelijste krantenartikel. En wat een prachtige winkel is dit. Ik keek ervan op, er hangt zoveel mooie kunst! De moeite waard om eens binnen te wandelen.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Jullie leveren vakwerk, op alle fronten.

Blij dat ik jullie gevonden heb, vakwerk, prima advies en heel belangrijk: ervaring met borduurwerk. Dat met de flinke dosis humor van jullie maakt dat ik graag bij jullie in de winkel kom.

Bijzonder tevreden!

Het inlijsten van een oude prent is door Art Center zeer naar onze wensen uitgevoerd!!

Nieuwstraat 11

1621EA Hoorn nh

0229-219657

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn | De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.