vriendelijk personeel goede uitleg
Hoi Hans, Bedankt dat je dit even laat weten! Super om te lezen dat alles goed bevalt. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Onlangs zijn wij verhuisd en vanaf dat moment is het hele gedoe begonnen. Alarm op het oude adres opgezegd, op het nieuwe adres een nieuw systeem laten installeren en dan te horen gekregen dat ik een korting krijg, maar eerst moet ik het net geïnstalleerde systeem weg laten halen en vrijwel direct daarna een nieuwe weer opzetten. Klinkt gek, maar is echt waar. Daarna allerlei getrek over de beloofde korting en over het afsluiten van het systeem. Want het ongelofelijke is waar, maar Verisure heeft ons nieuwe systeem afgesloten i.p.v. het systeem op ons oude adres en er is niemand die iets doet. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd, er wordt ons beloofd dat wij teruggebeld gaan worden maar dat is al in dagen niet gebeurd. Ze zijn er altijd snel bij als je een alarm wil laten installeren, dan bellen ze zelfs om 11 uur in de nacht, maar als er problemen ontstaan dan is er niemand die deze kan/wil oplossen. Contact is binnen en verder mag je het als klant bekijken.
Beste Kamran, Dank voor de review. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet goed verloopt. Mijn collega zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ik zit al weken met kapote camera s laden niet op een paar keer mijn tussen persoon op gebeld die zei dat er andre camera s onderweg waren en dat zal in oktober zijn nou ik vind dit geen service voor zoveel geld wat ik betaald heb sorry
Wesley Wilms is bij mij geweest.. Heeft hier ook een systeem op gehangen. Ik ben zeer tevreden
Beste Jos, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Ik heb de complimenten natuurlijk doorgegeven aan Wesley. Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan het veilige gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Er is bij ins in de zaak een probleem en dan moet je maar een week wachten voor herstel?????? Waarom hebben we het dan?
Beste, Dank voor de review. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet goed verloopt. Dit is niet de bedoeling. Ik heb direct om meer gegevens gevraagd zodat ik u verder kan helpen. Zodra deze ontvangen zijn zal ik contact met u opnemen. Alvast bedankt voor het toesturen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Eigenlijk kun je pas iets vinden van deze service als die een keer op de proef gesteld is. Bereikbaarheid is ok en dat vind ik al een heel mooi begin
Beste AJM Mulders, Bedankt dat je dit even laat weten! Super om te lezen dat alles goed bevalt. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Na opbellen met een storing direct en correcte maatregelen genomen
Beste Ada, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
zeer prettige ervaring met de vertegenwoordiger
Beste Cees, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan het veilige gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ben er helemaal klaar mee met Verisure , vertegenwoordigers moeten snel geld verdienen, monteurs maken het product maar half af , moeten steeds terug komen om de klachten te verhelpen uiteindelijk is het nig steeds niet goed .
contact is goed ,vriendelijk, goed antwoord op de vraag die je stelt.
Beste Hennie, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
ben erg tevreden over jullie super goed
Beste Ron, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Voor zover ik kan beoordelen prima apparatuur, verkoper was vergeten contact te laten tekenen. Heel goede monteur, had helaas weinig tijd om de app uit te leggen, dat had al door de verkoper moeten gebeuren Omdat er voortdurend alarm werd gegeven bij de voordeur heb ik de helpdesk gebeld om de sensor te controleren. De eerste mogelijkheid was 18 oktober Het was namelijk heel druk door alle nieuwe aanvragen. Als me dat niet bevalt moet ik maar een klacht indienen Dat vind ik een slechte service meer dan 2 maanden wachten. Gelukkig had ik het telefoonnummer van de monteur nog en die heeft het in 2 minuten opgelost. Het werkt allemaal prima en ben er blij mee, maar aftersail vind ik erg matig
Kreeg seintje dat een batterij bijna leeg was. Ik heb contact opgenomen en plaatsing van een nieuwe was snel geregeld.
Die is tot nu toe steeds goed.
Verkopers hebben mooie praatjes, woningen zogenaamd in de buurt en kunnen altijd langskomen bij klachten en je krijgt zogenaamd 50%korting op het totaal en is de laatste dag geldig. Na installatie veel problemen gehad met het systeem en app gebeld met klantenservice en zij geven aan monteur komt ivm drukte over een maand bij u kijken. Verder betaald u voor bruikleen en dit zeggen zij niet van te voren. Je hebt dus niks aan de apparaten na opzeggen.
Ik zat er twijfelen of dat ik wel een alarmsysteem nodig vond maar Sidney van Asselt heeft mij overtuigd dat ik een goede beslissing hebt gemaakt. Naast het alarmsysteem heeft hij er ook voor gezorgd dat ik toch een nieuwe modus kreeg bij KPN wat ik al maanden heb geprobeerd voor elkaar te krijgen. Als je echt goed advies wil vraag naar Sidney Hartstikke bedankt.
Wij hebben nu 6 jaar Verisure en het is ons vrij lang niet duidelijk geweest wat het "onderhoudsabonnement" inhield (zelf batterijen vervangen? Waarom? Ik betaal toch meer dan 10,00 euro per maand voor onderhoud?!). Deze keer ging het onderhoud vlekkeloos (alle batterijen vervangen, zonder kosten neem ik aan), plus dat we 3 nieuwe camera's (waarvan één vervanging van een oude) lieten plaatsen. Dat is nu ruim een maand geleden, heb nog geen rekening gezien en ik weet ook nog niet hoeveel die twee nieuwe camera's per maand extra gaan kosten. De telefonische opvolging is altijd goed, reageert prompt, alhoewel ik (niet heel erg...;-)) nieuwsgierig ben naar hoe het loopt als er daadwerkelijk wordt ingebroken. Ze zijn niet echt goedkoop, administratief een beetje traag maar we zijn dus redelijk tevreden, 4 sterren.
Als er problemen zijn worden deze snel opgelost. Altijd bereikbaar en klant vriendelijk. .
Wij zijn heel tevreden over de expert die het kwam aansluiten. Hij dacht met ons mee en zette zich voor ons in. Hij nam alle tijd om ons de handelingen uit te leggen. Ook was hij deskundig, vriendelijk en geduldig Nu is het afwachten hoe wij er mee omgaan. We zijn ook niet meer de jongsten.
Na een inbraak heb ik via internet contact opgenomen met Verisure. Na 3 minuten werd er meteen gebeld en is er een afspraak gemaakt voor een bezoek van een expert. Na een uitgebreide voorlichting over de diverse mogelijkheden en onze wensen werd een pakket op maat samengesteld dat afgestemd was op de diverse kwetsbare punten in onze woonomgeving. Gelijk na onze overeenstemming werd het systeem uiterst vakkundig geïnstalleerd, zodat we nog dezelfde dag veilig konden gaan slapen.
Heb me een installatie aan laten smeren door een verkoper. Eerste jaar zou gratis abbo zijn, daarna kon ik opzeggen of verlengen. Bedrag ging door de helft. achteraf bleek dat het per maand zou gaan kosten. ik heb alles gecanceld en wacht nu nog op mijn geld terug. De monteur die het kwam demonteren moest ook 2,5 maand duren, en ook hier hadden ze zelfs mijn afspraak zomaar verwijderd. Ook hiervoor al 3x gebeld voor een bevestiging van terugbetaling, en krijg maar geen reactie. Afdeling voor terugbetaling, kon mijn betaling niet terug vinden dus deze moest ik zelf insturen ook nog! En hiervan werd ik niet op de hoogte gebracht nee.. ik moest zelf bellen om dit te horen te krijgen. heel treurig en onproffesioneel.
Beste Rob, Dank voor de review. Vervelend om te lezen dat de communicatie niet goed verloopt. Dit is niet de bedoeling. Helaas kan ik u niet terug vinden in ons systeem met de gegevens die bij uw review staan. Ik verzoek u vriendelijk een mail te versturen naar [email protected] zodat wij direct alles voor u kunnen oplossen. Alvast bedankt voor het toesturen. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ben onlangs op vakantie geweest en het gaf me een veilig gevoel dat het beveiligd was
Na mijn aanvraag krijg ik een snelle reactie en afspraak op korte termijn. Het beveiligingssysteem werd bijna direct na mijn besluit geïnstalleerd. Advisering en instructie daarover waren prima en deskundig. Vergeleken met mijn oude beveiligingssysteem was het een grote en aangename verrassing. Aanzienlijk moderner en gebruiksvriendelijker. Ook nog voor een prima prijs.
Nette verkoper en dezelfde persoon heeft alles netjes aangelegd enuitgelegd
Het geeft ons een veilig en rustgevend gevoel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.