Wij zijn ruim 3 jaar klant geweest naar volle tevredenheid. De prijzen in ons vaste contract waren scherp. Destijds bewust gekozen voor een aanbieder met Nederlandse groene stroom vanwege onze elektrische auto. Daarbij een heel fijne klantenservice en een app die je gebruik inzichtelijk maakt. Zou zo weer klant worden als ze de scherpste prijs in de markt hadden!
Hey Rozemarijn, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, samen gaan we voor groen💚
Overstap goed geregeld, contact ook goed. Helaas blijken de cijfers aan de voorkant niet overeen te komen met wat de verwachting was. Moet wel zeggen dat het alleen de winter periode betreft dus over een jaar gezien zou het nog mee kunnen vallen (fingers crossed) Gezien deze onzekerheid dus geen aanbeveling, mocht ik er aan het eind anders over denken zal ik dat zeker aanpassen.
Hey, het termijnbedrag houdt rekening met een hoger verbruik in de wintermaanden en een lager verbruik in de zomermaanden. Het is dus niet gek dat het verbruik in de wintermaanden hoger uitvalt! Je kan altijd (na een periode van vier maanden) contact opnemen met ons serviceteam voor een herberekening van het termijnbedrag. Goed te horen dat je verder tevreden bent over de overstap en het contact!
Met vd Bron als energieleverancier hebben wij een goede keuze gemaakt. Het, veelal telefonische, contact is altijd snel, vriendelijk en efficiënt en ook de ‘mijn van de bron’ omgeving is duidelijk en gebruiksvriendelijk;
Hey Marlia, bedankt voor het delen van je positieve ervaring!💚
Eenvoudig om te doen zelf echter wel details controleren. In de mail wordt alleen gesproken over het maandvoorschot dat zegt dus niks , niet over wat het per kw elec of per m3 gas wordt gerekend.
💚
Een concept waar ik volledig achter sta en in groter volume zou moeten worden toegepast!
Hei Paul, Dankjewel voor het delen van je positieve review! We zijn blij om te horen dat je achter ons staat. 💚
Mooi bedrijf Heb een tijdje aan de Aar 39 stroom afgenomen tot 15 Februari 2024. Prima. Niet duur en rechtstreeks van een akkerbouwer Peter uit de gemeente Dronten
Hey Jeroen, we zijn blij te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen van je positieve review! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons serviceteam.
Energie is energie. Deze keer was ik bij vandebron goedkoper uit. De onzin dat je groene stroom geleverd krijgt is natuurlijk te triest voor woorden want dat kunnen ze helemaal niet bepalen. Daarom punten aftrek. App werkt goed en mijn lampen brandden en oven bakt.
Hey Frank, de elektriciteit uit jouw stopcontact is inderdaad altijd hetzelfde, of je nu groene of grijze stroom koopt. Dit komt doordat er in Nederland maar één stroomnet is. Het grote verschil tussen grijze en groene stroom is de bron die is gebruikt om de elektriciteit mee op te wekken. Vandebron verkoopt alleen stroom die 100% groen is en 100% in Nederland wordt opgewekt. Door groene stroom te gebruiken, komen er geen CO₂ en andere schadelijke stoffen in de lucht. Dat is beter voor het milieu én voor onze gezondheid. Door voor Nederlandse groene stroom te kiezen, draag je eraan bij dat het aanbod van duurzame energie in ons land groeit. Fijn te horen dat je verder tevreden bent en dat de app naar behoren werkt!
Ik had een hoge afschrijving van een laadsessie en heb telefonisch contact gezocht. Werd snel te woord gestaan op een vriendelijke en begripvolle manier. Er werd duidelijk aangegeven hoe het e.e.a. beantwoord zou worden. Het antwoord was nog vriendelijker, ik had een laadsessie niet goed afgesloten waardoor er iemand anders op mijn pas heeft geladen. Het teveel afgeschreven bedrag zal worden vergoed. Wel dien ik zelf natuurlijk de laadsessies in het vervolg goed af te sluiten
Hey Jan, heel fijn om te horen dat je zo´n positieve ervaring hebt gehad met het telefonische contact. Dankjewel voor het laten horen van je mening! Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het natuurlijk graag. 💚
Stroom is stroom maar of het financieel goed komt weet ik nog niet. Wordt er niet wijs uit wat er zal gebeuren
Hi Anita, bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mocht je in de toekomst vragen/opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen!
Kan niet inloggen omdat ik vastloop in een loop. Moet inloggen om 2 factor authenticatie in te stellen maar om in te loggen wordt mij al naar de 2 factor authenticatie gevraagd. Helpdesk liet weten dat ik een mail zou krijgen wacht hier al meer dan een week op
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt. Graag kijken we nogmaals met je mee naar het inloggen. Hiervoor wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch op 0880 444 555. We horen graag van je!
Januari aangemeld februari al klant correspondentie verloopt tot nu toe goed,duidelijke vragen duidelijke antwoorden.
💚
Ik had een contract afgesloten via Gaslicht.com maar enkele dagen later had Vandebron een beter aanbod bij Gaslicht.com toen heb ik telefonisch contact gehad met Vandebron en is zonder problemen het contract aangepast naar lagere tarieven. Hiervoor Dank.
Wat fijn dat je contract zonder problemen is aangepast! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op.💚
Vandebron levert duurzame energie, is eerlijk in haar manier van communiceren en heeft een fijne app die goed inzicht en mogelijkheden geeft in alle zaken die van belang zijn. Contacten die wij met de klantenservice hebben gehad, gedurende de geruime tijd die wij al klant zijn, werden altijd vriendelijk beantwoord en bevredigend afgehandeld. Kortom, wij zijn tevreden met deze leverancier en hopen nog lang klant te kunnen zijn.
Hi Martien, dankjewel voor je positieve feedback! Wat goed om te horen dat je de app fijn vindt en zo tevreden bent met onze klantenservice.
Prima ervaring met Vandebron. Tel. werd snel opgenomen. Probleem werd opgelost en ik werd teruggebeld. Waar heb je dat tegenwoordig nog??? Ver Eigen Huis heeft mij deze energiem. aanbevolen, daar heb ik alle vertouwen in. Heb je problemen dan kun je ook bij de vereniging terecht.Ik ben al jaren lid, tot grote tevredenheid .
Hey Jeanne, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Dit is waar we naar streven 💚
Ik kon niet inloggen vanwege het feit dat de 2 traps authentificatie aanstond. Deze is door jullie uitgezet waardoor ik weer kon inloggen. Bedankt voor jullie hulp
Hoi Rik, graag gedaan! Dankjewel voor je beoordeling :)
Goed geholpen aan de telefoon . Kundig en vriendelijk. Vragen werden gelijk goed beantwoord. Er werd meegekeken naar de tarieven en verbruik.
💚
Waardeloos!
Hey Jan, vervelend dat je ontevreden bent en je een drastische verandering in termijnbedrag ziet in vergelijking met de aanbieding. We kunnen ons voorstellen dat dit schrikken is. Wij maken een schatting op basis van je historische verbruik, dit doen we omdat we willen voorkomen dat je aan het einde van het jaar moet bijbetalen op je jaarafrekening. Je kunt je termijnbedrag gelukkig altijd weer aanpassen naar het gewenste bedrag, dit kan via de Mijnvandebron app of telefonisch. Mocht je hier hulp bij nodig hebben dan horen wij het graag, je kunt ons bereiken via 088 044 4555.
Overstappen was snel en eenvoudig, ze hadden de beste aanbieding. Na het ontvangen van het contract een foutje ontdekt maar dit was met 1 telefoontje snel opgelost, vriendelijke klantenservice.
Hi Kees, welkom bij Vandebron! Fijn dat je goed en snel geholpen bent. Samen gaan we voor groen. 💚
Het overstappen van energieleverancier was (buiten mijn schuld om) verkeerd gegaan. Na 3 maanden (en tig keer bellen, foto's sturen met dagtekening enz. enz.) was de overstap nog steeds niet geregeld dus bleef ik maar bij mijn oude leverancier. Nu wil van de Bron een opzegboete in rekening brengen. Ik heb nog nooit voor een stuiver energie van ze afgenomen, maar toch een opzegboete.
Hey Laura, wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Heel graag gaan we met je in gesprek over de situatie, hiervoor hebben we je klant account nodig en willen we je vragen contact op te nemen via 088 044 4555, zo kunnen we direct met je meekijken en de situatie beter begrijpen. We horen graag van je om samen te zoeken naar een eventuele oplossing!
Verschillende leveranciers gehad in het verleden. Van de Bron nu al sinds jaren en absoluut geen behoefte meer om nog over te stappen. Solide, milieubewust bedrijf, goede prijs/kwaliteitsverhouding en goede klantvriendelijke bereikbaarheid.
Hey Timmie! Fijn om te horen dat je tevreden bent, mocht je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het graag. 💚
Ben klant met zonnepanelen, dus was al teleur gesteld over de teruglever vergoeding , maar goed toch gebleven. Werd toen gezegd we zetten u in een bepaald tarif maar als u minder terug leverd dan krijgt u het geld terug, dit bleek een leugen. Nu tussentijds overgestapt nogg geen 300 kWH terug geleverd maar toch afgerekend voor de 4000+ terief. Klachten worden niet serieus genomen en/of niet op gereageerd, Enkle jaren geleden was dit een goed bedrijf maar volgens mij zit er een nieuwe eigenaar in, jammer Dus al met al weg blijven, zeer naar gevoel over gehouden aan dit bedrijf
Hey Hans, wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent en je een naar gevoel aan Vandebron hebt overgehouden. Dit horen we niet graag natuurlijk! Je geeft aan dat er niet gereageerd wordt op klachten en/of dat ze niet serieus genomen worden, dat is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Heel graag kijken we met je mee, daarvoor hebben we je klant account nodig en vragen we je even contact op te nemen via 088 044 4555 zodat we inhoudelijk met je mee kunnen kijken en eventueel samen tot een oplossing kunnen komen. We horen graag van je!
Ben naar VandeBron overgestapt vanwege de tarieven en de bonus na 1 jaar. Helaas vind ik de app niet heel erg handig, waardoor het me minder uitdaagt om te bezuinigen op gas en stroom. Dat was ik bij Oxxio anders gewend.
Hoi Irma, wat jammer om te horen dat je onze app niet handig vindt. We waarderen je feedback en horen graag wat we kunnen verbeteren. Zou je ons dit willen laten weten door een e-mail te sturen naar [email protected] of een privébericht te sturen via Facebook, Twitter of Instagram? Alvast heel erg bedankt!
Al 4 maanden geleden ingestapt met goede verwachtingen uit het verleden, maar tot nu toe geen verbruik bekend!!
Hey Michiel, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Zou je contact met ons willen opnemen? Hoogstwaarschijnlijk moet je nog het een en ander toestaan voordat wij je meters de hele dag mogen uitlezen, of er is iets van een storing aan de hand. Graag zoeken we samen naar een oplossing, zodat je zo snel mogelijk je verbruik in kan zien.
Duidelijk en overzichtelijk Weet precies waar je aan toe bent. En mocht er toch wat zijn wordt je goed en duidelijk geholpen
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Renaldo! Samen gaan we voor een groene toekomst. 💚
Stroom is stroom en gas is gas. Dat verandert niks aan. Wel op de manier zoals je communiceert met je klanten. Er is een kleine verandering gekomen in de energiebelasting en mijn verbruik is wat hoger geworden, dat werd meteen alert op gereageerd. Helder en duidelijk. Ook de app is helder en duidelijk. Na de tweede dag kan je precies zien wat je verbruik is. Zelfs per uur. Top.
Hi Arthur, wat prettig om te lezen dat je tevreden bent en onze service als helder en duidelijk ervaart. Mocht je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan horen wij het heel graag. Geniet van je dag! 💚
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.