Filters

8

Top

Binnen no-time mijn overstap geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijk personeel en goed telefonisch bereikbaar

Vriendelijk personeel en telefonisch goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Na overstap snel en goed geholpen.

Na overstap via PriceWise binnen een paar uur gegevens gekregen. Hierna telefonisch contact omdat ik nog wat vragen had en deze werden snel en adequaat beantwoord c.q. opgelost. Eerste kennismaking was dus prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed bereikbaar energiebedrijf

Mijn vraag kon ik niet vinden op de website en heb daarom telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Werd vrij vlot op nette manier geholpen en het antwoord op mijn vraag direct beantwoord en opgelost, binnen no time had ik ook al een mail, met bevestiging van mijn vraag . Ik beveel transparante Vandebron aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Binnen een paar weken een laadpaal geplaatst.

Duidelijke informatie op de website, efficiënt bestelproces en snelle plaatsing na opdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Contact weer verlengd voor 1 jaar.

Het geeft mij een goed gevoel hoe klein ook dat ik groene energie afneemt van windmolens. Ik ben wederom netjes te woord gestaan door een medewerker van de klanten service. Van de Bron is voor mij gewoon een fijne club.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Contract verlengd, maar......

Ben en was tevreden met vdBron vandaar ook gisteren contract aanbod verlengd en heb nog 14 dgn bedenk tijd.! Bij het aanbod zou ik bij 1 jr vast een korting van € 100 krijgen. Heb het nieuwe contract gisteren ook direct in mijn mail ontvangen echter nérgens staat die €100 korting vermeld..! En zie het ook niet terug in de berekeningen. Probeerde net daarover te bellen met vd Bron maar een bandje begint telkens opnieuw zonder dat je door verbonden wordt...! Ik krijg dus geen contact. Wil wel graag "uitsluitsel" over die € 100 euro korting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Ik wilde een variable contract, maar kreeg een 3-jarige contract

Na een telefoongesprek met Vandebron-medewerker aangegeven dat we graag een Variabel contract willen behouden, net zoals we dat het afgelopen jaar ook hadden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een mail met daarin de bevestiging dat we een 3-jarige contract hebben afgesloten. Heel apart. Er was zelfs geen enkele discussie. Het gesprek ging als volgt: “Meneer, wilt u een 1-jarig contract bij ons afsluiten?”. “Nee, dit willen wij niet, we blijven graag variabel”. Aparte fout die er daarna toch in is geslopen. Als ik die mail niet op tijd had gelezen zaten we nu vast aan een 3-jarig contract. Daarna door een andere collega prima geholpen, maar is het vanwege het systeem (nog) niet mogelijk het direct te wijzigen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Echte groene stroom, goede tarieven en bereikbare klantenservice

Echte groene stroom, CO2 wordt hier in NL gecompenseerd ipv vage projecten in verre landen, goede tarieven ook voor terugleveren (zonnepanelen). Duidelijke website, duidelijk over tarieven, geen kleine lettertjes. En bereikbare klantenservice, je hebt snel iemand aan de lijn en je wordt goed en vriendelijk geholpen. Ik krijg allerlei goedkopere aanbiedingen maar voor een klein prijsverschil kies ik voor duurzaamheid, kwaliteit en service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend.

Geen lange wachttijden bij een telefonisch contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

klantvriendelijk

Kundig en zeer vriendelijk te woord gestaan met duidelijke antwoorden in begrijpbare taal. Echt een aanrader voor toekomstige klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Onduidelijke bedrag exclusief of inclusief prijsplafond

De medewerker tutoyeert je ongevraagd en ik ben tenslotte de cliënt enfin zal wel beleid zijn binnen het bedrijf . De aanbieding werd in 2 dagen 5,00 duurder betreft het maandbedrag. Onduidelijk wat je werkelijk moet betalen in de app staat alleen bedrag exclusief prijsplafond vermeld liefst inclusief prijsplafond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer vriendelijk en correcte afhandeling van nieuw contract

Heb telefonisch contact gehad om mijn aflopend contract bij Vandebron te verlengen. De medewerkster van afdeling Sales(Roos) heeft mij goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. De afspraken zijn dezelfde dag per mail bevestigd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede laadpaal

We hebben een laadpaal via Vandebron laten plaatsen voor onze privé elektrische auto en ook met het oog op zakelijke elektrische auto. Fijne optie bij Vandebron om zelf tarief te kunnen instellen voor verrekenen kosten zakelijke auto. Plaatsing van de paal ging snel en soepel. Een paar kleine dingen moesten achteraf nog geregeld worden door Vandebron, kon op afstand en was geen probleem. Opladen zelf gaat erg gemakkelijk. Al met al een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijke, transparante en groene energieleverancier

Geen klachten. Altijd eerlijk en groen advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk

De website is duidelijk en overzichtelijk. Het contact via e-mail en telefoon verloopt altijd prima en personeel is ook zeer vriendelijk. Ook de tarieven vindt ik keurig. Het enige hele kleine minpuntje is de vaa lange wachttijd om een medewerker telefonisch te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima service, duurzaam en prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed

Bij duurzaam dacht ik al snel dat dit invloed zou hebben op de prijs. Dat is totaal niet het geval, zeer concurrerende tarieven en daarnaast een heel fijne service, alles in eenvoudig in te zien via de login en mocht je ergens niet uitkomen of vragen over hebben dan word je vakkundig geholpen door de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

bizar

Een energiemaatschappij die het milieu hoog in het vaandel heeft staan maar klanten geen vast contract aan wil bieden omdat ze zonnepanelen hebben??? echt te bizar voor woorden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Een betrouwbare en goed bereikbare energieleverancier.

Ik heb simpelweg een goed gevoel bij mijn leverancier. Het voelt vertrouwd en eerlijk. Vandebron is altijd direct bereikbaar, helder in de communicatie, helder in overzichten en vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Plus positief concurrerend in prijs, zonder prijsvechter te zijn. En niet minder belangrijk; ik denk dat Vandebron zijn uiterste best doet zo groen mogelijk in de markt te staan. Kortom.., waarom zou ik overstappen?!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Verlengen snel en duidelijk verlopen

Zijn al jaren klant en hebben geen behoefte om over te stappen naar een andere leverancier ook al zou dit goedkoper kunnen zijn. Nu weer mogelijk om 3 jaar te verlengen, gelijk gedaan en dat geeft rust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Stabiel, snel, vriendelijk, gewoon top.

Altijd goed bereikbaar. Snel en vriendelijk. Denken altijd met je mee en helpen waar nodig. App is goed en overzichtelijk. Ga zo door. Aanrader voor iedereen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Energie van natuurlijke bronnen en uitstekende klantenservice

Ik heb een energiecontract bij VandeBron omdat ik het erg belangrijk vind dat we onze energie uit natuurlijke bronnen halen. Voorts is de klantenservice erg goed te bereiken (geen lange wachttijden) en komt snel met oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Zeer positieve ervaring

Prima. Snel geholpen bij vragen en duidelijke app

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Slechte organisatie

Sinds VandeBron is overgenomen is het volstrekt niet meer die ideologische firma waar wij ons al vanaf het eerste uur bij hebben aangesloten. Lokkertjes voor klanten voor een nieuw vast jaarcontract maar diegenen die net buiten die boot vallen hebben het nakijken. De starre houding is verontrustend. Ook hebben wij al heel vaak onze maandtermijn zien veranderen na bepaalde afspraken. Zo spoedig mogelijk zeggen wij ons contract dan ook op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Complexe zaken worden helder en zijn groen

Tarieven, afrekeningen, contact, waar electra en gas vandaan komen, enz. enz. alles is duidelijk en zonder ingewikkelde poespas. Dat ze niet de allergoedkoopste zijn neem ik dan voor lief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.