De paasbrunch is een goed idee en alles heerlijk!

Bestelling doorgeven via website is handig, keuze uit bezorgen of afhalen ook. Ouders waren blij met de paasbrunch en zelf hebben we er ook van genoten. Bedankt. Hartelijke groet, Hannie Idsardi

• Kwaliteit

Goede service, mooi gepresenteerd!

Diversiteit aan keuzes, wordt gewaardeerd.

Heerlijke paasbrunch, aanrader!

Ouders blij gemaakt in deze roerige tijden.

• Persoonlijk contact N.v.t.

Heerlijk! Genoten :)

• Kwaliteit

Prima overleg, prijs kwaliteit is perfect.

Door de wensen van de klant te bespreken zijn er vele mogelijkheden. Fijn telefonisch contact en bij aflevering wederom een mooie samenwerking. Prima prijs kwaliteit verhouding. Of het nu voor een kleine of grote groep is. Wij zijn zeer tevreden.

• Kwaliteit

Heerlijk eten en perfecte service.

Heerlijk eten en perfecte service!

Helemaal goed!

Door al de jaren heen heel positief. Meedenkers, uitstekende service en no nonsense. Heel bijzonder vond ik dat zelfs een annulering binnen twee dagen zonder extra kosten geaccepteerd, uiteraard met de belofte terug te komen als het wel gaat plaatsvinden

boven verwachting

Mensen met ervaring en dat kun je in alles merken , het was weer boven verwachting , ik zou zeggen tot de volgende keer .

uitstekende service en kwaliteit

heerlijke hapjes, mooi op tijd en goede behandeling vooraf. top.

• Kwaliteit

Buffet, bezorging etc. was weer prima voor elkaar

Jaarlijks bestellen wij een buffet incl. drinken en servies. Alles wordt keurig voor je klaar gezet en op het afgesproken tijdstip ook weer opgehaald. Vriendelijke mensen. Zeker een aanrader (en het voordeel is dat je er zelf eigenlijk geen werk aan hebt).

• Kwaliteit

Zoals altijd goed geregeld en heerlijke gerechten.

Onder de Luifel is een prima adres voor het verzorgen van de catering tijdens evenementen. Ook ons kerstdiner voor 70 personen was weer dik in orde. Geen gezeur, maar gewoon regelen en alles keurig volgens afspraak.

Denkt graag met je mee!

Een cateraar met service van hoge kwaliteit die graag met je meedenkt!

De verwachting is overtroffen

Perfect, een topscorer gehad met leuke mensen, meedenkend enables goed geregeld. Heerlijk eten. Absoluut een aanrader.

• Kwaliteit

Alles was super verzorgd en geregeld

Wij hadden Onder de Luifel ingeschakeld om samen een Krist Juntsje te organiseren. Zij hebben het eten en interieur verzorgd. Iedereen heeft een gezellige avond gehad en hebben lekker gegeten. Heb alleen maar positieve reacties gehad.

• Kwaliteit

met een juiste voorbereiding een perfect resultaat.

Met vooraf goed gemaakte afspraken en dat vervolgens ook helemaal waarmaken geeft de absolute tevredenheidsgarantie. Uitsluitend positieve reacties gehoord van onze gasten.

Een geweldige Kerstborrel mede dankzij Onder de Luifel

Dit jaar onze kerstborrel laten verzorgen via Onder de Luifel met als resultaat een zeer geslaagde avond. Goede verzorging, zelf geen omkijken en alleen maar genieten! Dank jullie wel.

Een hele dikke prima

Onder de Luifel ontzorgt mij volledig op het moment dat zij de catering voor ons verzorgen. Ik vind het heel fijn om samen met hen te werken. Ik ben ook heel erg blij met de manier waarop ze met ons meedenken om elke keer weer iets creatiefs te bedenken.

Een geweldige partner

Een kwalitatief goed en klantvriendelijk bedrijf waar wordt meegedacht met de klant om zo tot een prima product te komen

Heel erg goed!

"Onder de Luifel" heeft wederom de jaarlijkse Kerstborrel voor ons verzorgd. Een grote tent op ons terrein, heerlijk eten, gezellige inrichting, lekker warm, volledig ontzorgd... wederom top!

Fantastisch!

Bij elk evenement keer op keer weer een goede en smakelijke ervaring.

• Kwaliteit

Zag er heel smakelijk uit, en......het was ook lekker!

De jongeren hadden er wel een sausje bij willen hebben. Jammer dat er in de druiven zo veel pitten zaten.

• Service N.v.t.

Prima! Op tijd, goed, voldoende, verzorgd en lekkerrrrrr!

Prima! Op tijd, goed, voldoende, verzorgd en lekkerrrrrr!

• Kwaliteit

Prettige samenwerking en duidelijke communicatie.

Op vrij korte termijn kon Onder de Luifel mij nog helpen om de aankleding en catering van een event te verzorgen. Wat ik als organisator zoek in een ‘partner’ is duidelijke afstemming, meedenken, flexibiliteit, afspraken nakomen en puntjes op de i. Dat was allemaal dik voor elkaar!

• Kwaliteit

Wij hebben ons 25 jarig huwlijksdag mogen vieren. Catering en aankleding verzorgd door onder de luifel. Goed geregeld en goed eten en drinken. Vriendelijk en profesioneel personeel. Nu 2 weken geleden krijgen wij nog complimenten van gasten die bij ons op het feest zijn geweest.

top

voor herhaling vatbaar

Balthasar Bekkerwei 106

8914BE Leeuwarden

Over Onder de Luifel

Onder de Luifel, boven verwachting! Wij zijn een full service cateraar en maken van elk moment een event, of dit nu privé of zakelijk is. Wij deinzen niet terug voor een bedrijfsfeest met 2000 gasten. Maar ook een intiem thuisdiner zien wij als een uitdaging!