Prima vakwerk tegen een eerlijke prijs

Ben zeer tevreden over Reinder. Maandag gebeld en dinsdag was de klus geklaard. Prima vakwerk tegen een eerlijke prijs!

Snel, super netjes en vriendelijk

Communicatie is heel prettig en betrouwbaar, werk is heel netjes opgeleverd.

Klantvriendelijk, snel en transparant in prijzen

Na verzoek om offerte nog dezelfde dag een bericht ontvangen en een afspraak ingepland voor het vervangen van een kraan. Montage is prima en snel verlopen.

Reinder Montage komt zijn belofte na.

Mijn ervaring met Reinder Montage is perfect verlopen

Super snelle service, niet voor één gat te vangen!

Reinder kon op korte termijn ons helpen bij het vervangen van een kapotte kraan. Het was een klus met wat haken en ogen door onhandige kenmerken van de eerdere installatie. Reinder kon hier vlot en vakkundig mee uit de voeten en was zeer vriendelijk in contact.

Goede communicatie, duidelijk, snel, prijs kwaliteit

cv-leiding die lekte helemaal opgelost. Badmengkraan grohe lekte, aquadimmer vervangen werkt weer perfect.

Vakkundig, snel, werkt netjes en tegen een goede prijs

Mijn keukenkraan diende vervangen te worden. Aanvraag via internet. Binnen 1 dag reactie. Afspraak binnen 1 week. Kwam op tijd, klus snel geklaard. Vakkundig, werkt netjes, goeie kraan tegen prima prijs. Geeft ongevraagd tips. Ik ben uitermate tevreden.

Snelle, adequate reactie op emailverzoek. Stipte uitvoering. Één vaste prijs voor gehele klus.

Zie boven

Snel en vakkundig

Mijn keukenkraan kon binnen een paar dagen vervangen worden. Stortbak ook gelijk gerepareerd. Allemaal vaste prijs dus geen verrassingen. Prettig geholpen, volgende keer hoef ik niet meer te zoeken naar een loodgieter.

Moeilijke klus toch goed geklaard

Prettige manier van werken en ook snel herstel

Goede service en vertrouwenswaard

Douchesysteem en toilet moesten vervangen worden. Het oude douchesysteem bleek erg onprofessioneel gemaakt te zijn en daar moest rekening mee gehouden worden om het nieuwe systeem aan te kunnen sluiten. Reindert heeft ons daarin heel goed geadviseerd. We zijn daar heel tevreden over. Hij werkt netjes en doet wat hij belooft.

Klantvriendelijk en werd goed geholpen

Er moes een nieuw toilet leiding een verdieping omhoog geplaatst worden. Reinder Montage was efficiënt en ervaren. Good service!

Prima service!

Reinder Montage is snel te benaderen en denkt mee om oplossingen te bedenken. Top service!

We hebben Reinder Montage al verschillende keren als heel prettig ervaren.

Reinder Montage is zeer voorkomend, werkt nauwkeurig, netjes en denkt met de klant mee. Heel fijn!

Snel beschikbaar en erg vakbekwaam. Probleem prima opgelost voor zacht prijsje

Reinder is een hele goede loodgieter. Fijn dat er all in prijzen zijn en dat de montage snel kon gebeuren. Uitleg en advies was prima.

• Ervaring met: Kranen

Een vakman die ook goed communiceert wat de stand van zaken is. Kortom indien nodig dan doe ik graag weer een beroep op Reinder Montage.

• Ervaring met: Kranen

Onze redder in nood! Aangezien wij kunststof kozijnen kregen, moesten de verwarmingen gedemonteerd worden. Ondanks dat Reinder met een grote klus in Duinrell bezig was, heeft hij tijd vrij gemaakt om ons te helpen. Heel fijn, want er was geen andere loodgieter op korte termijn bereid te helpen. Iedereen was druk. De verwarmingen zijn nu weer terug gemonteerd. Wij zijn tevreden en blij dat de werkzaamheden klaar zijn. Reinder komt zijn afspraken keurig na, je krijgt snel reactie en er is veel mogelijk in overleg. M.a.w. een aanrader!

• Kwaliteit

Reinder doet wat is beloofd en ook nog snel naar de wens van de klant.

• Ervaring met: Kranen

Zeer prettig contact, betrokken en meedenkende vakman, waarbij de overeengekomen nieuwe keukenkraan naar grote tevredenheid is gemonteerd. Tevens ook gelijk onze warmwater boiler kundig laten verplaatsten voor meer ruimte in keukenkast. Echt top. Dank

• Ervaring met: Kranen

Snelle afspraak voor het vervangen van 2 kranen. Snel en vakkundig geplaatst. Top!

Gewoon keurig.

• Ervaring met: Kranen

Reinder doet zijn werk heel vakkundig en netjes. Hij heeft ons geattendeerd op de actie van Grohe. Wij bevelen hem bij iedereen aan.

• Ervaring met: Kranen

Reinder heeft bij ons een douchecabine verwijderd en een nieuwe geplaatst. Toen bleek dat de leverancier ons een verkeerde maat douchewand had verkocht dacht Reinder goed mee met ons om tot een goede oplossing te komen. Reinder komt zijn afspraken goed na en wij vonden hem zeer deskundig. Kortom, heel fijn dat hij ons kon helpen!

• Ervaring met: Badkamer