Filters

10

Goedkoop en goede service

Als klant krijg je het gevoel dat ze er voor jou zijn, bij andere maatschappijen merk je dat ze er alleen voor zichzelf zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Een prettig bedrijf om klant bij te zijn

Bijzonder blij met de overzichtelijke en duidelijke afrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Al jaren trouwe klant

Makkelijke App. Snelle reactie bij eventuele vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Milieubewuste keuze

Ik blijf nog steeds trouw aan Vrijopnaam, omdat ik het concept van puur groene Nederlandse energie, geleasede "eigen" zonnepanelen vlak bij huis destijds geweldig vond. Ik moet wel toegeven dat het vanwege de hogere en vooral onzekere kosten steeds moeilijker wordt om trouw te blijven aan Vrijopnaam. Zo leveren de "geleasede" panelen nog steeds niet veel op (aan geld!) en zijn (voor zover ik weet) alleen maar dure en uitermate onzekere variabele tarieven mogelijk! Misschien drijven de hogere kosten veel Vrijopnaam-klanten toch in de armen van de concurrenten!?! Jammer...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Makkelijk online portal, duurzaam en goed contact

Vrijopnaam scoort een 10 op de ranglijst van Greenpeace, dat was mijn eerste reden om over te stappen. Daarnaast ben ik ook fan van het kopen (leasen) van de zonnepanelen, werkt makkelijk met een paar kliks en je betaalt vrijwel niks meer voor elektriciteit. De web portal is makkelijk en duidelijk. Je kan zien hoeveel stroom/gas je verbruikt hebt per dag/maand/jaar, hoeveel je panelen opbrengen, en hoe je ervoor staat qua bijbetalen/terugkrijgen aan het eind van het jaar. Maandbedrag aanpassen gaat simpelweg via de email, supermakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Uitstekende klantenservice en de app maakt alles overzichtelijk!

Uitstekende klantenservice en de app maakt alles overzichtelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijne app nooit problemen. Duurzaam

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duurzamer dan duurzaam

100% duurzame energie zonder gedoe, precies wat ik zocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Goed en duidelijk

Kan alles volgen op de smart phone. Leuk en duidelijk en ook al is het berekend, krijg je op het einde van t jaar nog iets terug. De 12e maand, december is bij ons n dure maand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Alleen maar positief, erg klantvriendelijk

Super klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede communicatie

Goede communicatie en dat lekker groen en duurzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Helder

Snel inzicht in verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

transparante communicatie en levering met respectvolle klantenservice

Zowel de app als de website en vooral ook het persoonlijk contact is altijd duidelijk transparant en servicegericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijk

Snelle response op vragen een aanpassingen, overzicht verbruikscijfers duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparante en goede communicatie en bereikbaarheid.

Al jaren erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Geen poespas: geweldig!

Ik ben al enkele jaren klant. Tot nu toe nooit problemen gehad met levering van gas en elektriciteit. Eventuele vragen werden vlot beantwoord. Elk jaar kreeg ik een teruggave van de termijnbedragen. Ik hoop dat deze trend volgende jaren blijft. Jammer dat vaste contracten hooguit één jaar mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede ervaringen

Al 3 jaar klant bij VrijOpNaam. De app geeft goed inzicht, het contact met VrijOpNaam is prettig en geen onnodige mails of contact. Bij vragen snel antwoord met oplossingen. Plus, standaard groene stroom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
2

Teruglever heffing breekt vertrouwen

Vrijopnaam gaat nu vanaf 1 januari ook dezelfde terugleverheffing vragen als van de Bron. Nivelleren heet dat. Nou ben ik een voorstander van nivellering, maar niet ten koste van de energietransitie. Zo gaan we die klimaat doelen niet halen. Grote (buurt) batterijen en grote bedrijven inschakelen bij de geregelde vraag naar energie is een betere oplossing. Dit is een verkapte manier om onder de salderingsregeling uit te komen. De eerste Nederlandse zonnepanelen fabriek is al failliet door de teruglopende vraag naar zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Kan het iedereen aanraden gewoon super

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Eerlijk, duidelijk, prettige communicatie

Precies zoals ik het wil

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Concrete en overzichtelijke informatie

Duidelijk zicht op verbruik en aangerekende kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Zeer fijne energie leverancier

Fijn bedrijf Duidelijke en makkelijke website om snel en duidelijk dingen aan te passen en te regelen. Ook de klantenservice is goed te bereiken en geen uren in een wachtrij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Vrijopnaam is OK!

Ik ervaar Vrijopnaam als eerlijk en transparant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede klantenservice

Foutje op de website gelijk uitgelegd en veranderd op dezelfde dag als het melden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Tevreden

Ik ben blij met de geleverde diensten. Ik ben blij dat variabel tarief mij grip geeft op de energie kosten en ik heb het gevoel dat ik Vrijopnaam kan vertrouwen op een eerlijke prijs. Ik had graag gezien dat de opbrengst van de zonnepanelen ook mee stijgen met de hogere energie-prijs. Ik heb daar wel iets over gelezen meen ik, maar weet eigenlijk niet of er iets is doorgevoerd. Toch ben ik blij dat ik geen negatief tarief ontvang voor "mijn" opgewekte stroom zoals wel het geval is indien ze op mijn eigen dak zouden liggen. De app is duidelijk en helpt mij mijn energieverbruik te managen. Samengevat tevreden met de dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.