Zie onderwerp :-)
goede behandeling prettige sfeer op de werk vloer
Ik had om 15.15 uur een afspraak voor een bandenwissel. Dit zou ongeveer een uur in beslag nemen. Omdat een uur lang koffiedrinken mij teveel / te lang was heb ik een leenfiets gevraagd / gekregen om naar de stad te gaan. Goede service. Ik was om 16.20 uur terug. E.e.a. was toen nog niet klaar; "de auto staat op de brug!" kreeg ik te horen. Alsnog koffie gaan drinken. Uiteindelijk was e.e.a. gereed om 16.50 uur. Toen bleek dat er ook een "terugroepactie" was doorgevoerd en het daardoor wat langer had geduurd. Waarom heeft men dat bij binnenkomst of tussentijds via mijn mobiel niet ff gecommuniceerd? Ik ben blij dat ik om 15.15 uur niet direct koffie ben gaan drinken...!
uitnodiging ontvangen voor mercedes apk keuring op 14.05.2021 met als prijs Euro 29.00 op de ontvangen rekening staat Euro 85.00 excl. btw deze is in combinatie uitgevoerd met een kl. onderhoudsbeurt. kenteken voertuig TP-543-B personenwagen voertuig geen bedrijfswagen.
Na een dag rijden moeilijk te beoordelen, maar kreeg wel een schone auto in ieder geval terug.
Zonder afspraak zijn we super geholpen toen we pech hadden. Je realiseert je dan echt dat je een topmerk hebt gekocht waar een vakkundig netwerk achter staat die lol hebben in hun werk.
Receptie medewerkers zeer vriendelijk en kon de auto al om half acht in de morgen afleveren voor een servicebeurt B en ze belde mijn rond de klok van tien uur dat ik auto weer kon ophalen
Het was slechts een APK keuring, en hoefden niet eens veren vervangen te worden.
We werden als potentiele kopers direct serieus genomen terwijl we nog aan het oriënteren waren. Ook een proefrit met 2 typen was snel geregeld en we kregen voldoende tijd om een goede proefrit te maken. Tijdens het verkoopproces hadden we even een moment dat het onderhandelingsproces niet lekker liep. Een extra korting op Audi inruil kwam er met moeite uit. Dit even duidelijk met elkaar uitgesproken. Daarna is alles prima verlopen: uitleg, auto samenstellen, etc. Jammer dat de flexibiliteit m.b.t. all weatherbanden niet aanwezig was en de prijsstelling veel te hoog. Afleverproces verliep prima met zeer correcte uitleg/toelichting; ook de dagen na aflevering een blijvend goed uitleg.
De manier van wachten is aangenaam met koffie en een koekje, er werd vooraf nog gevraagd of er nog bijzonderheden waren, daar werd een melding van gemaakt na het onderhoud kreeg ik te horen dat alles in orde was, auto was gewassen, daarna nog wat met Leroy Groters na gepraat, erg fijn om zo je auto in onderhoud te geven. Met vriendelijke groet, Theo Kessels.
Mercedes me knop in de auto, om te bellen, doet het na een 2de keer brengen nog steeds niet. Ook wifi en in car office werkt niet. Hierdoor kan de mercedes ervaring niet optimaal benut worden, erg jammer.
Prettige manier van werken
Er wordt goed mee gedacht en men komt met de juiste oplossingen.
Zoals gebruikelijk is de ontvangst klantgericht. Na een kort gesprek met de monteur die de auto afhandelde was er een e-bike op naar een dichtbij zijnde afspraak te gaan. Vanwege een klein mankement duurde de service iets langer dan verwacht maar cappuccino en vele fraaie autos (mijn volgende Merc EQ?) maakten het verblijf plezierig.
afspraak is afspraak in goed overleg te plannen
Ook met Corona alle aandacht voor je.
Goede service en goed overleg toen er toch niets anders gedaan moest worden.
helemaal te vreden
Een ding is zeker ik zal nooit meer naar mercedes deventer gaan vorig jaar remmen vervangen dit jaar controlenservice en dan hoor ik dat ik de remmen WEER moet vervangen dat kan toch niet als je maar 20 duizend km heb gereden en het enige waar hun op uit is is GELD ze willen niet met opties komen en tis alleen maar ons schuld ik heb die auto NIEUW gehaald daar heb er zeer spijt van bij binnenkomst toen ik hem nieuw haalde ging het al verkeerd en na deze beleving zal ik nooit meer naar wensink deventer gaan en me vrienden ook afraden enige wat hun doen is geld plukken!! Jullie zijn een klant kwijt enige wat hun willen is alleen maar geld geld
Al bijna 25 jaar kom ik met plezier in Deventer!! Nu met Leroy en Erik op de Receptie en Clemens als Servicemanager al met de aankoop bij Haico een prettige ervaring. En nu ook weer, daarom een dikke 10.
Het hele proces klopt. Ontvangst aan de receptie: prima. Contact met de monteurs: vriendelijk en instructief. 100% bekwaam. Wachtruimte: niveau Hilton (alleen zag ik liever een echte krant). Dan krijg je de camper netjes terug. Niet aan de stoel gezeten, geen radio aan. De factuur is fors maar inzichtelijk. Duur reparatie conform prognose.
Ik ben maar een kleine klant bij deze vestiging, maar ook dan blijven ze meedenken en indien mogelijk, mij geld besparen.
Sytoring is vlot verholpen, afspraak eenvoudig gemaakt, ruilauto meegekregen omdat onderdeel besteld moest worden.
Keurig.
Gewoon prima, zo hoort het te zijn!
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.