Had niet gemeld dat ik een vervangende auto wilde (zit in leasecontract), er waren op dat moment geen vervangende auto's meer, toch een vervangende auto meegekregen. TOP !
Onze Mercedes heeft weer een goede beurt gehad, alle vragen die wij hadden - zoals niet goed functionerende parkeersensoren - zijn opgelost. De hoofdmonteur heeft alles nog met ons doorgenomen en al onze vragen zijn beantwoord.
Ik moet ongeveer 25 km rijden, om bij de dichts bij zijnde Mercedes garage te komen en heb mijn probleem uitgelegd en werd dan ook geholpen zonder een afspraak en dat is wel zo fijn.
Ik was met mijn lading op weg en had een lekke band. Met 45 was ik weer op weg. Ondanks dat er nog 15 minuten pauze was. Was al de 2e keer dat ik zo snel weer door kon. Super fijn
Ik heb mij maandag morgen 25-10 om 8 uur gemeld bij uw garage in Nijmegen na anderhalf uur werd mij verteld dat er na alle waarschijnlijkheid een probleem in de dynamo zit waarop ik gevraagd heb en wat nu. 5 weken geleden heb ik de auto opgehaald en heb er 670 km mee gereden (uiteindelijk dus net een paar dagen na dat de garantie van één maand weg rij zo gezegd om was) uw verkoper zij mij toen ik hem belde over dat geluid dat ik hoorde Dat moet niet kunnen u moet gewoon probleemloos kunnen rijden en daar doen we ook zeker niet moeilijk over ( even los van dit maar mijn waardering wil ik uit spreken over uw verkoper uit Elst fijne man echt waar ) Dus zo gezegd stond in op maandag morgen bij uw garage Ik ben chauffeur en heel de week weg dus erg lastig om zulke dingen te regelen maar goed ik was er Er werd gezegd tegen mij Wij overleggen even dan wordt u terug gebeld of vanuit Elst of door mij ( man achter de balie) in Nijmegen Nu is het vrijdag avond 29 -10 en ik hoor niets meer ook niet na dat ik gisteren middag en vanmiddag zelf gebeld heb Eerlijk is eerlijk maar dat stemt mij niet tot vrolijkheid Overigens hoop ik dat overeenkomstig de toezegging van uw verkoper dit probleem wel opgelost wordt Deze auto gekocht bij een goed bedrijf (Mercedes dealer) waar zo’n mooi stickertje achter op de auto zit Ik hoop ( ga er ook van uit ) dat het ook aangenaam mag blijven Vgr hazeleger Woudenberg
Ik heb een afspraak voor het wisselen van de zomerbanden naar winterbanden. Nadat ze de auto naar binnen hebben gereden kwamen ze er na 20 minuten achter dat mijn winterbanden er niet zijn. Ze konden dit oplossen door mijn winterbanden op te halen in Zwolle. Ik heb een andere auto meegekregen. Tegen het eind van de ochtend werd ik gebeld dat de auto klaar was. Ze hebben mijn auto thuis gebracht en de andere auto weer meegenomen. Dus uiteindelijk is alles weer goed gekomen.
Afspraak, onderhoud, tijdstippen en leen auto, prima. Receptie werkplaats is ook top.
Het is nooit leuk om geld uit geven maar als je ziet wat je terug krijgt Chapeau Personeel super netjes ter zaakkundige. Wensink ziet er altijd netjes en representatief uit.
IK ben goed geholpen tevreden.
Aantal keren gebeld: wachttijd, niet fijn, lang in de wacht. Na juist afhandelen van mijn melding is er niet gereageerd op mijn mail waarop ik aangeef dat ik een “onderdeel” in mijn auto heb gevonden na de reparatie. Leuk dat de auto gewassen weer wordt afgeleverd maar liever zie ik meer adequate afhandeling an de voorhand.
Gewoon goed, zo hoort het overal te zijn!
Goede service spontaan koffie vrij wat wil je nog meer
Dat ik n afspraak had gemaakt voor de 21 oktober was niet bekend. Is wel adequaat opgelost. Maar voelde n beetje vreemd. Verder top.
Mijn Fiat Panda weer voor een jaar goedgekeurd.
Snel en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel.
Prettige mensen en naar ik hoop een deugdelijke reparatie.
Klant vriendelijk en betrouwbaar. Verder niets aan toe te voegen.
Vlot kunnen inplannen, waarbij goed geluisterd wordt naar mij als klant Werkzaamheden vervolgens vlot uitgevoerd Resultaat tot nu toe uitstekend Auto netjes gewassen en gezogen weer afgeleverd. Zorgt voor een prettig gevoel
APK + F-servicebeurt in 1 keer goed geregeld.
gingen 2 dingen mis maar perfect opgelost
Prettig geregeld, schone auto terug is ook meerwaarde
1 nadeel lang moeten wachten op de auto.
Jammer dat je bij pech het landelijke nummer moet bellen die dan zeer druk is. Waarom niet je eigen dealer bellen die het dan waar nodig uit kan zetten naar een collega. Daarna goed en prettig geholpen door een medewerker van Mercedes Wensink in Deventer.
Ik vraag om een diagnose voor de herkomst van het geluid in de aandrijflijn (tenminste ik zelf dacht aan de aandrijflijn / tussenas en dat heb ik ook aangegeven) en wat het probleem was met de centrale deurvergrendeling van de achterdeuren die het vaak niet doen en recht helemaal niet meer. Ook vroeg ik of de spiegel verwarming het wel deed of dat het er wel op zat omdat ik vermoede dat ze het niet deden of mogelijk was het een bedieningsfout van mij. na ruim een uur krijg ik de conclusie van de monteur: 1. Proefrit ivm geluid- lager geluid uit de bak en of verdeelbak, Cardan as (verdere diagnose noodzakelijk. 2. Waarschijnlijk slot motor L+R defect. 3. Spiegel verwarming werkte rechts wel met aansturing testkast maar links niet. Kosten voor diagnose 160 euro incl. btw. en ik weet eigenlijk niet veel meer dan dat ik al vermoede/wist. Ik vroeg of deze kosten in mindering zouden worden gebracht indien ik zou besluiten de reparatie bij Wensink Deventer zou laten uitvoeren maar dit was niet het geval. Ik ben hier niet tevreden over.
Snelle service en de APK afspraak kon op korte termijn gemaakt worden. Goed advies om toekomstige reparatie te voorkomen.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.