Helemaal oké.
Bedrijfsnaam | Broekhuis lease |
Afspraak gemaakt voor bandenwissel en volgens Afspraak afgehandeld Ik kwam er later achter als ik online een afspraak had gemaakt er een prijsverschil in zit van €5
Het beste was de koffie. Ik had om 10.30 uur een afspraak voor een ( eerste) 30.000 km beurt. Om 11.45 uur kreeg ik van de baliemedewerker het rapport met de mededeling dat de auto klaar was. De rekening zou ik per mail krijgen. Ik begrijp dat de medewerker met goed fatsoen de rekening naar er direkt wilde geven. Hij zou zich waarschijnlijk plaatsvervangend schamen : € 394,00 !!! Wat is er vervangen? Een olieaftapplug, het oliefilter, het aircofilter, 4.6 liter motorolie en een liter ruitenwisservloeistof. Grofweg aan materiaalkosten schat ik € 100 / € 125. Om dan voor ongeveer anderhalf uur werkplaats ca € 270,00 te rekenen…. Kortom : behalve van de koffie heb ik er een nare smaak aan overgehouden.
Bij bellen werd ik verkeerd voorgelicht, waardoor ze me eerst naar een verdere vestiging doorstuurden, omdat ze bij het algemene nummer in overleg met deze vestiging zeiden dat ze het niet deden. Daarom naar andere vestiging gereden, waarnaar ik het toch gemaakt kon laten worden bij mijn eigen vestiging. Telefonisch was het slecht, omdat er een tussenpersoon tussen zat en ik niet de vestiging aan de telefoon kreeg. Uiteindelijk ook meer moeten betalen (het afgeronde bedrag), dan wat van te voren gezegd is. Het kon wel snel en goed gemaakt worden.
Zowel de aanmelding / inplannen van de onderhoudsbeurt en de beurt in de garage door vriendelijk personeel afgehandeld.
Diagnose was correct; prognose ook. Het enige echte minpunt is de opbouw van de rekening. Alle boutjes en moertjes worden vermeld, maar niet het aantal uren en de prijzen van de onderdelen. Uiteraard staat er wel een totaalbedrag, maar geen opbouw ervan. En dat stoort me heel erg.
Had problemen met auto, werd direct geholpen.
Topservice zoals altijd
Helaas was mijn probleem (software-update) niet te verhelpen maar dit moet door ford Nederland worden opgelost.
Heb pitchstopabonnement en kwam met lekke band. Ruim een uur gewacht.
Kom al 40 jaar bij fort. Service prima en klantvriendelijkheid optimaal.
lange wachttijd bij de receptie, correcte oplossing van het probleem, fors te hoge prijs in vergelijking met andere accu aanbieders. Dus geen aanrader voor een andere accu. Valt mij zeker tegen omdat ik als onderhoudscontract deelnemer voordeliger verwacht dan de geldende Ford prijzen op internet
Bedrijfsnaam | Schorfhaar Advies |
Fijn dat er meegedacht is over de kosten en een aftermarket part is gevonden
Als ik bel met algemeen nummer krijg ik altijd een telefoniste aan de lijn en die verbind dan door naar de locatie. Dat duurt geregeld een minuut of 7. Onlangs werd ik gebeld door een 088 en dat bleek het nummer te zijn van Ford Deventer zelf. Die heb ik nu opgeslagen en rechtstreeks benaderd. Dit verliep weer een stuk beter. In overleg het kleine onderdeeltje zelf vervangen, want het ging om een lampje van mijn buiten spiegel (Ford Focus)
Bedrijfsnaam | Spit Elektromechanica B.V. |
Ik kwam voor een APK keuring. Zowel de ontvangst bij de balie als het gesprek met de monteur na afloop waren toonbeeld van gastvrijheid en 'de tijd nemen'. Erg fijn.
Makkelijk afspraak gemaakt, snel beurt gerealiseerd, gereedmelding auto goed gecommuniceerd, uitleg verrichte zaken top, auto netjes gewassen en vervolgens rekening tevredenstellend.
****(
Gemakkelijkin het afspreken van een datum voor onderhoud
Afspraak 7 weken voor de eerste 20.000 km gemaakt inclusief een leen auto, 1 dag van te voren een mail, er is geen leen auto beschikbaar! nieuwe afspraak maken?? Ik had 4 punten genoteerd, sterretje in de voorruit, vreemd geluid bij vlot wegrijden....
Bedrijfsnaam | Hofmeijer Civiel |
Heldere communicatie v.w.b. gebreken en kosten aan voertuig.
Alles gewoon goed.
Prettig en goed geholpen.
Bedrijfsnaam | Heeres |
Auto heeft regulier onderhoud gekregen. Normale beurt gehad plus twee nieuwe banden. De vooraf gereserveerde leenfiets was helaas niet beschikbaar, in plaats daarvan werd ik door een monteur gebracht. Door drukte bij de wasstraat was de auto helaas niet gewassen. De remschijven moesten vorig jaar vervangen worden volgens deze garage, ik had er toen voor gekozen om dit nog niet te doen, nu waren de remmen toch nog goed (?). Uiteindelijk best hoge rekening (874 euro) voor de werkzaamheden.
De prijs op de website was 199 euro voor een Ford Economy service en is inclusief 20 punten check, inclusief verversen motorolie, oliefilter, luchtfilter en aircofilter Er zijn alleen wat controles gedaan en alleen de motorolie en het filter zijn ververst.Bij betaling was het bedrag 269 euro.In overleg met de medewerker zei hij dat hij helaas van niets weet. En het periodiek onderhoudsblad is niet veranderd
Bedrijfsnaam | Orient |
Fiets stond netjes klaar en men meldde mij keurig dat de wagen weer klaar stond.
Bedrijfsnaam | Nox |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.