Ik heb diverse Wensink vestigingen leren kennen de afgelopen jaren en overal word ik op dezelfde vriendelijke en professionele manier geholpen. Dit betreft zowel directe hulp bij 'noodgevallen' als ook het onderhoud van mijn auto.
Het slot van de motorkap wilde niet meer openen. Hierdoor kon ik het resevoir van de ruitensproeiervloeistof niet meer bij vullen. Op het display van de auto stond dan ook de melding ruitensproeiervloeistof laag. Het issue met het slot is netjes verholpen, maar ik had verwacht dat dan ook even de ruitensproeiervloeistof bijgevult zou zijn wat helaas niet het geval was. Verder was het een beetje een zooitje bij de koffie automaat en kan wel even een doekje langs.
Accu was leeg na APK keuring en lampreparatie
Was er voor de APK. Lijkt iets kleins maar wordt groots opgepakt: vriendelijke ontvangst, volgens afspraak geholpen en voorzien van goed advies
Altijd vriendelijk en goede service
Goede service
Bedrijfsnaam | SB Engineering |
Op initiatief van onderhoudsadviseur is de dure zeldzame reparatie schappelijk opgelost door kosten te delen, terwijl het een oudere auto buiten garantie betreft.
Vlot en netjes geholpen.
Bedrijfsnaam | aan de Stegge |
Ik heb met 5 verschillende mensen gebeld zonder een afspraak als resultaat, er zijn 3 terugbelverzoeken gedaan waar geen actie op ondernomen is. Geen van die 5 mensen kon me het proces vertellen, geen van de 5 had kennelijk iets genoteerd, want ik heb ook 5x het verhaal moeten vertellen om er bij inname van de auto achter te komen dat er nog steeds niks bekend was. Foutieve informatie door een van de dames aan de telefoon (je mag nl NIET rijden met ontbrekende rechterbuitenspiegel als de auto van na 2010 is), dus beslist niet onder de indruk. Vervangend vervoer kon niet op voorhand geregeld worden, waardoor we ter plaatse 45 min extra moesten wachten. Gelukkig ziet de reparatie er goed uit.
Bij op halen heel arrogant personeel aan de receptie. Betalen dat mocht ik doen en dan maar ophoepelen. Dat is geen service.
Alles weer goed geregeld
Goeie Service. Communicatie is goed. Altijd met een oplossing.
Bedrijfsnaam | AS Elektrotechniek |
Correct en duidelijke prijsafspraken
betrouwbaar
Heb verleden jaar een wat oudere C Max (2008) elders gekocht. Overigens geen Ford dealer.Na wat problemen maar eens naar wensink in Deventer gegaan. Na een 1e inspectie bleken de rubbers van de voorwiel ophanging versleten te zijn, waardoor er trillingen in het stuur ontstonden. Nadat deze vervangen waren was het probleem opgelost en ging ik zeer tevreden naar huis. Zodoende heb ik hier ook de jaarlijkse APK laten uitvoeren en gelijk een beurtje laten geven. Ik wordt altijd zeer vriendelijk en correct ontvangen en bij bijzonderheden wordt je netjes opgebeld en overlegd wat er moet gebeuren. Kortom, zeer tevreden!
Bedrijfsnaam | Van der Klooster |
Het maken van een afspraak, het ontvangst, het faciliteren van een fiets is goed. Voor de afspraak waarvoor ik mijn auto bracht is het probleem gedeeltelijk verholpen, waardoor ik nogmaals een afspraak moet gaan maken. Helaas, maar kan gebeuren...
auto gebracht voor batterij afstandsbediening, ruitenvloeistof, piepend geluid linksvoor en trillingen in mijn speakers kansen voor volgende keer : - leenauto was niet afgetankt ( nog 40 km in de tank ) - bij ophalen geen informatie wat er was gedaan, bij omdraaien werkorder bleek de batterij en ruitenvloeistof bigevuld - piepend geluid links voor bestaat nog steeds - en trillingen geluid , daarvoor zag ik wijzigingen in mijn instellingen al met al niet een goed gevoel gekregen
Bedrijfsnaam | Aesy liften |
De auto rijdt weer goed.
goed
Bedrijfsnaam | dikkeboer |
Ondanks dat ik op de verkeerde dag voor mijn afspraak kwam werd ik toch keurig geholpen.
Mijn 21! jarige Ford Focus moest voor de APK keuring. Zonder enig mankement en tegen zeer redelijke kosten weer APK erop Chapeau! Fijne garage, zeer deskundige mensen
Naar verhouding snel geholpen, maandag oorzaak gevonden, defecte schokdemper, donderdag vervangen.
Ik vertrouwde de accu niet en ging zonder afspraak even langs. Werd meteen geholpen, de accu werd doorgemeten en was inderdaad aan vervanging toe. Deze werd ter plekke vervangen en kon meteen weer op weg.
Afspraak gemaakt, prijsopgaaf ontvangen en besproken. Je staat dus niet voor verrassingen
De service was weer als vanouds goed geregeld.
Bedrijfsnaam | Baks Borculo |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.