Hele goede ervaring

Netjes te word gestaan als je vragen hebt. Borg terug gekregen op afspraak

Alles weer prima

Alles ging weer prima, net als andere keren. En lekker dichtbij, wat wil je nog meer?

Het huren van een auto bij INQAR Leiderdorp heb ik als prettig ervaren.

Wat m.i. beter zou kunnen is iets meer uitleg in het begin bij het instappen in de auto. Er was bijvoorbeeld een irritant (vond ik) hulpje dat op de snelweg corrigeerde bij strepen. Ik was hier niet mee bekend en kon tijdens het rijden niet zo gauw vinden waar ik het uit kon schakelen. Ook toen ik wist waar de knop zat moest ik er nog even achter komen dat ik de knop behoorlijk lang ingedrukt moest houden om uit te schakelen.

Prima bus, fijne persoonlijke service.

top!

Goede service, heldere instructies, fijn busje.

professioneel

professioneel

Uitstekende dienstverlening

Bij aankomst altijd een vriendelijk woord,proffesioneel personeel.Ze nemen de tijd om je de auto te laten zien en er een rondje omheen te lopen.Ze wijzen je op de aanwezige schade's.Auto's zien er altijd schoon uit.

Telefonisch goed bereikbaar voor overleg vooraf. Vlotte hulp bij inchecken en start o.a. nagaan van de reeds bestaande schades. Bij terugbrengen idem dito: vlotte afhandeling, even de auto nalopen en klaar.

Vriendelijk personeel

Ik word altijd heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. De medewerkers denken goed met je mee en zijn erg behulpzaam.

Voldoende

Een fout is er gemaakt met het aantal dagen huren, 1 dag gehuurd, avond omstreeks 19:15 sleutelbos ingeleverd en toch een factuur voor 2 dagen met een eindtijd volgende dag 08:11 uur ingeleverd

Heel fijn geholpen en omdat ik de wagen vroeg terugbracht hoefde ik maar een dagdeel te betalen ipv een hele dag. Daarnaast was het een hele fijne bakwagen. Prima mee te rijden. Bedankt voor de fijne service!

Probleemloos

Goede en snelle service

Snel een auto nodig, geen probleem was een auto op voorraad.

Altijd vriendelijk, professioneel en flexibel

Ik huur hier al lange tijd auto’s en bussen. Zeer tevreden over de service van Huurmij.

Soepel geregeld zonder gedoe en conform afspraak.

Soepel geregeld zonder gedoe en conform afspraak.

Helaas was de door mij bestelde vrachtwagen op de afgesproken dag niet aanwezig.

Teleurstellend, allereerst vind ik een openingstijd vanaf 0800uur niet zo handig. Vervolgens wordt ik geholpen en blijkt de door mij gereserveerde vrachtauto nog niet terug gebracht. Door tijd gebrek de keuze gemaakt om dan maar een kleinere auto te nemen wat achteraf niet zo handig was.

Mooie schone huurauto (zo goed als nieuw). Zuinig in gebruik. Prima service, vriendelijk en dus klantgericht. O ja en een scherpe prijs.

Zeer fijn bedrijf. Altijd alles goed geregeld en zeer vriendelijk personeel!

Altijd goede service en goede auto's

We worden altijd heel vriendelijk geholpen en de auto's zijn prima.

Niks aan te merken

Alles was goed gegaan

Flexibel, snel, goede prijzen

Vriendelijke service, auto ophalen gaat snel en makkelijk. Ruime openingstijdsen. Aandachtspuntje: auto's zijn niet altijd goed schoongemaakt. Wordt alsnog direct gedaan indien nodig. Borg snel terugbetaald. Ik huur hier vaak en zal dat blijven doen.

Waanzinnige auto voor bruiloft

Voor mijn bruiloft zocht ik een mooie auto. Een specifiek merk en model kan niet gereserveerd worden, wel kreeg ik de garantie dat de auto, in de huurklasse die ik aangaf, aan al mijn verwachtingen voldeed. Niets is gelogen, we hadden een super auto, een super dag en uit eindelijk een super ervaring. Wanneer het nodig is rij ik graag weer naar Leiderdorp.

Keurig en snel geholpen

Keurig en snel geholpen

De klant staat voorop.

Prettig zakendoen, er wordt geprobeerd de klant het naar z’n zin te maken.

Lijnbaan 12

2352 CK Leiderdorp