Snel en prima geholpen

Goede service en vriendelijke behandeling.

Keurige ontvangst, correcte afhandeling, ga zo door.

Keurige ontvangst, correcte afhandeling, ga zo door.

Denken goed mee.

Ik was voor een bandenwissel en een beurt bij Mulder. Door een communicatiefout waren de banden niet geleverd. Men ging gelijk kijken of het geregeld kon worden dat het die dag nog kon. Helaas lukte dat niet meer. Ik kon gelukkig zelf de volgende dag terugkomen en heb dat gedaan. Anders had ik de auto daar gelaten. Men hield goed rekening met het dringende mondkapjesadvies en de afstand werd goed bewaard.

goede en professionele hulp

werd goed geholpen en kreeg op iedere vraag een goed antwoord en alles werd duidelijk uitgelegd.

Ik ben heel keurig geholpen en problemen werden goed opgelost!

Zoals ik al gaf ben ik keurig geholpen, en te woord gestaan. Problemen waar zij overigens niets aan konden doen, werden snel en vakkundig verholpen. Heel transparant allemaal, wat ik als zeer prettig heb ervaren.

Positief en meedenkend

Geen verdere toelichting nodig omdat Reiny weet hoe een klant positief moet worden benaderd.

goed en vertrouwd

als hierboven

Geheel tevreden

Vriendelijk en adequaat ontvangen. Service als vanouds okay.

Prima ervaring!

Bij garage Mulder zijn we geholpen door een bijzonder vriendelijke, behulpzame en meedenkende verkoper. Service is goed, communicatie prettig en levering snel en netjes. En we zijn erg blij met de nieuwe auto.

Goeie service en klantvriendelijk

1e ervaring met leasen. Ben hier erg positief over. Goeie actie Mooie en fijne auto

Super vriendelijk geholpen.

Heel fijn en vriendelijk geholpen.

Altijd goed!

Goed service en houden rekening met wensen.

Ik ben meer dan uitstekend geholpen!

Ik heb bij Peugeot Mulder in Sliedrecht een mooie Peugeot Expert laten samenstellen door André die mij zeer goed heeft voorzien van informatie en me fantastisch heeft geholpen. De auto zou pas rond December 2020 worden geleverd (e.e.a. rekening houdend met Corona perikelen) maar al begin Augustus belde André mij om te melden dat de auto bij de stoffeerder was afgeleverd om de lederen bekleding in te bouwen. Ook bij de keuze om welk soort bekleding en om de zwart glazen zijpanelen te laten monteren heeft hij me goed geadviseerd. Ook DerkJan verdient een dikke pluim voor o.a. het rijklaar maken van de auto en de montage van diverse zaken zoals sidebars etc. Al jaren is DerkJan de vaste monteur die onderhoud en APK verzorgt aan de diverse zakelijke en prive auto's die ik heb gehad en ga ik altijd weer met een gerust hart op weg. Het hele team verdient wat mij betreft 5 uit 5 sterren

Ik ben zeer goed geholpen en heb op elke vraag een juist antwoord gekregen.

Prima geholpen bij mijn vragen

Medewerker heeft me met raad en daad bijgestaan inzake vragen over de connected services. Helaas blijkt mijn auto niet te beschikken over bepaalde opties om real time traffic (gratis) door te geven. Hier heeft Mulder Sliedrecht geen enkele schuld aan, ik vind het wel een tekortkoming van Peugeot.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Aanrader

Goede communicatie, komen afspraken na, bellen als het nodig is, tijd is tijd tenzij het niet anders kan maar dat wordt terug gekoppeld. Vriendelijk personeel., kortom een aanradertje

Toppers in Sliedrecht!

Alles is wederom weer perfect geregeld!

Super !

Heel fijn geholpen

Klantgericht en proactief

Het onderhoud aan mijn auto is op een goede manier uitgevoerd. De kosten zijn vooraf duidelijk toegelicht. De medewerkers gaven daarnaast tips en adviezen, bijvoorbeeld voor pechhulp.

Fijn geholpen

prettige peesoonlijke ervaring

hulpvaardig en just in time

Afspraak is afspraak en we worden tijdig geïnformeerd als er iets tussen komt.

Goede ontvangst en goede advies

We kwamen voor een proefrit met een demo wagen en werden op een voorraad auto geattendeerd. Waar wij later ook voor hebben gekozen. Deze konden wij op onze gemak bekijken. Ook bij de aflevering van de auto zijn we goed geadviseerd door André Kolders. Goede uitleg van de auto

Ik ben zeer tevreden

Zeer tevreden altijd klant vriendelijk

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht