
Klantvriendelijk
Zeer slecht
Beste Hassan, wij vinden het spijtig om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over ons. Wij vermoeden dat dit niets met ons bedrijf te maken heeft, u heeft een auto elders gekocht die problemen heeft. Wij proberen dit alleen maar op te lossen voor u, u zal begrijpen dat hier kosten aan verbonden zijn. Met vriendelijke groet, Team Leendert van den Born Breda
een goede service, vriendelijk en laat de klant rustig rondkijken . en alle vragen worden beantwoordt dus een goed kennis van de auto's. koen heeft ons goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto dus ben zeer tevreden
Top!
Snelle en vriendelijke service
Goede behandeling en juiste voorlichting
Een schoolvoorbeeld zoals het overal zou moeten zijn.
Vriendelijk, behulpzaam, service top
ik moet woensdag aanstaande de auto terug brengen voor een aantal puntjes. ik wacht eerst eventjes af hoe dit word opgelost daarna kan ik een beter antwoord geven en waarschijnlijk een hoger cijfer geven. m.v.g. Charles Struijer.
Gewoon perfect,niets aan toe te voegen!Hij rijdt voortreffelijk.
Nadat mijn nieuwe auto gestolen was heb ik de dealer gebeld die mij fantastisch heeft geholpen en bijgestaan voor een nieuwe aanschaf van nieuwe auto. Na het inleveren van de bruikleen auto via de verzekering ben ik zelfs opgehaald in Rotterdam door de verkoper. Waar maak je dat mee? Ik ben Leendert v.d. Born zeer dankbaar.
De eerste afspraak ging mis. IK had APK / beurt / add blue bijvullen aangevinkt, maar alleen add blue bijvullen was doorgekomen. Ik kon echter toch de dag erna terecht voor alles. Dat is zeer netjes en goed afgehandeld.
Zeer snel en correct behandeld
Vriendelijk personeel. Netjes antwoord op al mijn vragen. Duidelijke uitleg
Uitstekend geholpen bij aanschaf gebruikte Kia Ceed. Tot nu toe bevalt de auto uitstekend. Met vriendelijke groet, Klaas en Wout.
De werkzaamheden (servicebeurt) zijn binnen de hiervoor geplande tijd en correct afgehandeld. De wachttijd in de showroom tijdens de werkzaamheden was confortabel. De na gereedmelding van de onderhoudsbeurt toelichting op de uitvoering van de werkzaamheden was duidelijk.
op de auto is niets aan te merken rijd prima. het boekje is moeilijk te lezen, overal staat bij (indien aanwezig) maar als je geen lijst heb van wat er in de auto zit is het zeer moeilijk te volgen. na tien bladzijde heb ik het boekje naast mij gelegd. ik heb een automaat maar er staat totaal niets over in het boekje. het is zonde want nu gebruik ik niet alle mogelijkheden van de auto. verder is het jammer dat er geen cd speler in zit.
Zonder afspraak toch bijna direct geholpen, zodat ik niet terug behoefde te komen, prima service dus uitgevoerde werkzaamheden naar tevredenheid.(prijs /kwaliteit)
ik kom al jaren bij deze garage. afspraken worden nagekomen, extra kosten tevoren besproken, kortom een heel fijn bedrijf om daar met de auto voor onderhoud te komen. ik zou iedereen aanbevelen daar heen te gaan. Ik geef nooit tienen als beoordeling.
Alleen de rekening is een rib uit mijn lijf,de vraag is nog steeds hoe heeft het zo kunnen komen.De kapotte koppeling en vliegwiel is mijnsinziens niet door de bestuurders veroorzaakt.Die rijden immers al 40 jaar auto ( ieder) en hebben al 12 auto’s gehad, waarbij nooit problemen waren behoudens de beurten. Maar het is wel hard geld ! Daarna nog een storing aan het motormanagement( controlelampje),nu maar hopen dat er niks meer gebeurd, ben onderhand wel bang om een lange rit te maken en bang voor die onderbrekingen.
Ik kwam eigenlijk voor een 2e hands auto kijken maar heb toch besloten om een nieuwe te kopen en heb er nog geen minuut spijt van gehad. Heel fijn geholpen door uw medewerker en goed voorgelicht. Ik was al klant en blij dat ik weer voor van de Born heb gekozen
Bij binnenkomst even rustig kunnen rondkijken. Bij vragen wordt je vriendelijk te woord gestaan. We hebben uitgebreid informatie gekregen dus alles was zeer duidelijk. We zijn zeer te vreden over de aankoop.
heel meedenkend!!
Zeer klantvriendelijk
goede vriendelijke mensen die er verstand van hebben. goed autobedrijf niks mis mee
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.