Uitstekend geadiseerd door betrokken mededewerkers

Met 2 totaal verschillende zaken hulp ingeroepen. Ik kan niet anders zeggen dat het serviceniveau hoog is, het kennisniveau hoog en de betrokkenheid opvallend hoog. Zelf buiten de gebruikelijke tijden bereikbaar en bereidwillig.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Ik heb het enorm gewaardeerd om met zulke kundige en betrokken mensen samen te werken.

De adviezen die ik gekregen heb zijn van grote waarde en betekenis geweest. De menselijke toon heeft voor mij de vaak complexe materie vereenvoudigd waardoor ik mij gesterkt heb gevoeld in de zakelijke afspraken die ik heb moeten maken. De niet vanzelfsprekende nazorg heb ik enorm gewaardeerd.

Professioneel en persoonlijk advies

Mijn ervaring met penrose.law was uitstekend. Lukas Witsenburg en zijn team waren steeds scherp, deskundig en professioneel in het adviseren van onze juridische vraagstukken. Naast de professionalitet ben ik voornamelijk zeer te spreken over de "down-to-earth" mentaliteit en de persoonlijke en efficiënte aanpak van penrose.law Ik zou penrose.law absoluut aanbevelen en ook in de toekomst weer gebruik maken van hun diensten.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Zeer kundig, flexibel, denken mee, professioneel en ons juridisch geweten in elke stap die wij maken

Als ondernemers van verschillende bedrijven hebben wij met Penrose nu al ruim 10 jaar lang ervaring opgedaan voor wat betreft onze samenwerking. Wij kunnen gerust stellen dat wij gezamenlijk al heel veel verschillende juridische vraagstukken en uitdagingen, vanuit ondernemerschap en overnames, hebben mogen ervaren. Vanuit deze juridische trajecten is onze samenwerking steeds hechter geworden waarbij Penrose niet alleen ons juridisch geweten vertegenwoordigt maar ook dient als vertrouwensrelatie waarmee wij af en toe kunnen sparren. Wat hierbij vooral belangrijk is en ook nodig om succesvol te blijven, is dat er vanuit Penrose affiniteit is met hetgeen ons dagelijks bezighoud - anders gezegd, begrip voor onze business en de daaraan gerelateerde juridische uitdagingen. Daarnaast werken er bij Penrose ook nog eens mensen die gevoel voor humor hebben - in goede tijden en in slechte tijden.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Penrose is een down-to-earth-kantoor met een heldere, pragmatische aanpak.

Penrose is een down-to-earth-kantoor met een heldere, pragmatische aanpak.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Always reachable, solid advice, flexible and provide workable solutions.

I have been a client for approximately 10 years. You have assisted with legal business set-up, documentation, employee contracts, partner mediation and the selling of my company to mention a few.

• Geholpen door: Hans Klaver

Een professioneel kantoor met een duidelijke en vriendelijke manier van werken.

Al een geruime tijd klant bij dit kantoor. Door hun duidelijke en heldere communicatie is het voor mij altijd een plezier om met ze te werken. Veel expertise aanwezig maar men is ook eerlijk als ze geen antwoord op de gestelde vragen hebben. Draaien niet om de materie heen en denken goed mee. Zakelijk wanneer nodig maar de persoonlijke noot wordt niet vergeten.

• Geholpen door: Hans Klaver

Als je wilt ondernemen, kan dit wat mij betreft niet zonder Penrose. "Life saving!"

Het voorkomen van conflichten begint bij Penrose. Ik wordt vaak om advies gevraagd door ondernemers. Die verwijs ik standaard richting Penrose voor opzetten van entiteiten, contracten en algemene voorwaarden en voor advies bij conflicten. Ik heb nog nooit verloren ;-) Thx 2 Lukas, Frans, Chantal en Hans!

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Zeer vakkundig, snel en vriendelijk team

Zeer goede ervaring met het bedrijf. Ik heb het meeste contact met Lukas en Chantal. De juridische diensten zijn een essentieel onderdeel van ieder contract met onze klanten en partners. De kwaliteit is erg hoog en we zijn dan ook zeer tevreden.

• Geholpen door: Chantal Bakermans

Goede service, goede kennis van zaken, snel en goed bereikbaar

In mijn zaken heb ik ontzettend veel aan Lukas gehad. De samenwerking met Lukas in het geheel heeft mijn zaken tevens veel goeds gedaan. Lukas was duidelijk, deskundig, hard op de juiste momenten en met een duidelijk gezamenlijk doel voor ogen. Door Lukas heb ik mijn doelen kunnen halen en daarvoor ben ik hem nog steeds erg dankbaar. Ik heb alles af kunnen sluiten met een glimlach. Ik kan het penrose.law bij een ieder aanbevelen.

Goede service.

Jullie zijn betrokken, down-to-earth en committeren jullie aan resultaat. Daarbij gaan jullie voor the extra mile. Ik beveel jullie vol vertrouwen aan.

Prins Bernhardplein 200

1097 JB Amsterdam