Klantvriendelijk en service gericht.

Voor de eerste keer bij MAK Auto en Techniek werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Een mooie showroom, uitstekend verzorgd een heerlijk bakje koffie en een supervriendelijke Ruben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op zoek naar een Audi q3 Sportback, s line, via Google, terechtgekomen bij MAK auto. Dezelfde avond nog een inruilvoorstel gekregen en een bezichtiging afgesproken. We werden vriendelijk ontvangen in de mooie showroom en zijn heel fijn geholpen door Ruben, die ons een duidelijke uitleg gaf, zonder opdringerig te zijn. De koop was snel rond en 2 weken later hebben wij onze auto opgehaald. Wij zijn heel blij met onze auto en met MAK auto!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, kundige en heel aardige mensen met een passie voor mooie auto's.

Heel positief

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik zag op Facebook het bedrijf MAK ben gaan kijken het bedrijf heeft een mooie uitstraling en showroom met de mooiste auto’s. Uitstekend geholpen door Ruben Benschop direct een prijs voor je auto en een Porsche Cayenne gekocht al de afspraken die gemaakt zijn correct in hun eigen moderne werkplaats uitgevoerd. Kortom blij met de auto en een goed gevoel over het bedrijf .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig zaken gedaan en onze BMW X5 als nieuw afgeleverd.

Na getriggerd te zijn door de mooie foto's op Marktplaats in contact getreden met MAK, 's avonds nog een eerste inruilbod ontvangen waarna een afspraak voor bezichting werd gepland. Bij aankomst in de prachtige showroom hartelijk ontvangen en na bezichtiging en proefrit van de prachtige BMW X5 45e kwamen we snel tot een akkoord. De oplevering duurde wat lang door grote drukte maar was het wachten waard, Bij het afhalen stond de auto in absolute nieuwstaat op ons te wachten. TOP service, Ruben bedankt voor het fijne zakendoen.

Uitstekend!

De aanschaf van onze nieuwe auto is soepel verlopen, met heldere communicatie en zonder onverwachte verrassingen. We zijn ontzettend blij met onze aankoop. Ook willen we Ruben bedanken, die ons uitstekend heeft geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne mensen, goede service!

Auto kopen bij MAK auto is leuk! Doen wat ze zeggen - zeer tevreden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

De voor ons perfecte auto gevonden in het midden van het land.

Na een intensieve zoektocht hebben wij anderhalve maand geleden eindelijk een auto gevonden die goed bij ons past. Dankzij de deskundige en zeer vriendelijke verkoper Sijmen bij de firma Mak, zijn wij nu de trotse eigenaar van opnieuw een elektrische wagen. De auto werd als nieuw afgeleverd. Veel dank daarvoor en ook nog voor de glossy foto’s.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle afspraak. Goede uitgebreide uitleg en de mogelijkheid om veel proefritten te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Was allemaal perfect geregeld.

Auto word keurig afgeleverd. Nemen de tijd voor je.

Fantastisch !!!!

Wederom een zeer prettige en proffesionele ervaring rijker.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel correct en netjes bediend !

Vanaf eerste contact tot aan de afwikkeling zeer netjes en correct bedient geweest en ik oud ze zeker in de gaten voor een volgende aankoop!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede persoonlijke ondersteuning en advies.

Meedenken, adviseren en hulp bieden is wat ik bij Mak auto heb mogen ervaren. Bedankt

Zeer tevreden!

Zeer vriendelijk opgevangen en met geduld alle info gegeven over de gekozen auto!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ga er heen voor de beleving en kom terug met jouw droomauto.

Nergens zo'n autobedrijf tegen gekomen waarbij je de overtreffende trap ervaart op o.a. het volgende: je voelt je welkom, je wordt benaderd door mensen met ook een passie voor auto's en ze nemen alle tijd voor je om tot de juiste keuze te komen.

Prima geholpen

Goed en vriendelijk geholpen , prima uitleg gehad over de auto.

Een echte aanrader

De sfeer is prettig. Je wordt goed en vriendelijk geholpen. Compliment ook voor Justin die al zijn afspraken nakomt en een beleefde indruk maakte. De auto is mooi opgeleverd, conform afspraak. Een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.

Uitstekend!

Zeker aan te bevelen om daar een auto te kopen! Onlangs een Audi A5 gekocht. Keurig netjes geholpen door Ruben. Iedereen die ik daar heb gesproken, was erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie ervaring!

In een woord "prima"

Ik ben zeer tevreden over alle aspecten die bij de aankoop van de auto van toepassing waren. Van het eerste telefonisch contact , de ontvangst, de gemaakte afspraken en de afhandeling bij het ophalen van de auto. De verkoop medewerker straalt vertrouwen uit en de showroom en de werkplaats gaven een goed gevoel over de kwaliteit en service van MAK Auto.

Prima bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hier kun je heel goed een auto aanschaffen!

Ruben heeft ons goed begeleidt bij de aankoop van onze nieuwe auto. Ontvangst prima, ambiance prima.

Alles perfect

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en te woord gestaan, erg mooi pand en veel mooie auto's op voorraad

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Professioneel bedrijf met uitstekende service!

Door Ruben prettig en vriendelijk geholpen. De auto was bij aflevering als nieuw! Top bedrijf!

geweldige service en kwaliteit

Perfect geholpen door mensen met verstand van zaken en gunstige inruil verkregen.

super prettig bedrijf

Super goed geholpen, hele goede service en heel klantvriendelijk

Van Leeuwenhoekweg 1

2964LJ Groot-ammers