Heel prettig bedrijf waarbij iedereen naadloos lijkt samen te werken

Zorgvuldige waardering van mijn inruiler, scherpe prijs voor de nieuwe auto. Medewerkers zijn op geen moment te betrappen op 2e-hands-autoverkoper trekjes. Menige merkdealer kan hier een voorbeeld aan nemen.

1 ste ervaring is prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een warm bedrijf met prachtige wagens.

Als ik mij niet vergis ben ik via autoscout met het oog op een van jullie auto’s gevallen. Vervolgens de website bezocht en het eerste wat me opvalt is. Dit is zoals je de auto’s wilt hebben. Allemaal vol optie met de juiste velgen, juiste opties, geen poespas, geen lelijke sierlijsten of andere minpunten of compensaties die je vaak moet maken als je zoekt naar een occasion. De auto’s zijn werkelijk bomvol, prachtig. Vervolgens contact gehad met Geert voor een leaseplan die mij super vriendelijk heeft geholpen ook via whatsapp bereikbaar buiten werkuren. En in samenwerking met verkoper Sijmen tot een verkoop kunnen komen. Net zoals voor Geert ook voor Sijmen mijn complimenten voor het de tijd nemen voor een klant, geen puscherige verkoper maar een vriendelijk warme warme man die de tijd neemt om een woordje uitleg te geven. Ook credits te geven dat ze zich aan hun woord houden tijdens de verkoop 2 andere geinteresseerde kopers langs geweest voor “mijn” a-klasse. Maar eerst met mij verder gegaan zoals het hoort. Voor de rest de hebben jullie een prachtig pand met vriendelijk personeel en niet te vergeten hele mooie wagens die de juiste documentatie bevatten. Zoals ik al zij. Geen addertjes onder het gras hier wil je je auto kopen!

Very Professional!

From the moment I walked into the very modern and clean showroom I was impressed with the overall professionalism of this organisation. Chris was on hand to answer all my questions and within a few days we were able to negotiate what I thought was a very good deal on a nearly new car. Mak Auto & Techniek were able to accomodate all my requests in a very timely manner and without any hesitation, which all added up to a superb experience and I can recommend them to anyone looking to buy a car from their extensive range.

Super blij!

Ik ben heel goed geholpen en heb heel veel plezier van m’n nieuwe auto!

Dienstbaar en klantvriendelijk

Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en nemen de tijd voor je. Geen dwang om te verkopen. Informeren je diepgaand over het product en begeleiden je bij het koopproces. Maar laten je de tijd en ruimte voor de door de klant ZELF te nemen beslissingen. Geen enkele dwang of haast. Ook geen enkele vraag is te veel. En bij het herhaaldelijk stellen van de zelfde vragen is geen moment van irritatie te bespeuren. Bijzonder is dat niet alleen bij de verkopers, maar vooral ook bij de werkplaats medewerkers de begrippen service, respect en empathie hoog in het vaandel staan. Een terechte pluim voor Mak Auto en Techniek.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf het begin t/m de aflevering een topervaring!

Ik heb voor de eerste keer een auto bij MAK gekocht. Vanaf het eerste contact t/m de aflevering ben ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Zelfs toen ik een lekke band had en de nieuwe auto nog niet gekocht had, ben ik fantastisch geholpen. Bedankt team MAK!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

AfterSales laat veel te wensen over

Na tevreden aankoop laat de AfterSales veel te wensen over. Als het aankom op het verlenen van service onder de Bovag garantie kan er nog heel veel verbetert worden. Kunnen ook zeer slecht tegen kritiek en weten daar niet mee om te gaan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant vriendelijk en goede service !

Bijzonder prettig geholpen door Sijmen, een heel vriendelijke verkoper die een goed advies geeft.

• Deskundigheid/Vakmanschap

naar volle tevredenheid een auto gekocht

mijn VW Tiguan naar volle tevredenheid ingeruild voor weer een Tiguan, op een fijne manier zaken gedaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

keurig bedrijf met gevoel voor stijl

mn RS5 ingeruild voor een mooie Q7 heel mooie auto en alles volgens afspraak. Zo hoort het en is niet overal zo. succes met de business mannen

Uitmuntende service

Afspraak = afspraak. Komen alle afspraken na, bieden een goede service!

Top bedrijf!

Prachtig bedrijf, top service! Kom er zeker terug voor een volgende auto.

Geweldig bedrijf

Het is een prachtig bedrijf met een prima uitstraling. De auto’s staan in een prachtige showroom en goed te bekijken. De verkoper Dhr. Muilwijk nam alle tijd voor ons en en bood aan om een proefrit te maken. Na een kop koffie hebben wij het koopcontract getekend met inruil van onze auto. Een week later hebben wij de auto gehaald. Zag er keurig uit en voorzien van alle papieren. We zijn erg tevreden en dat alles volgens afspraak is gegaan.

Subliem

Hier mijn derde auto gekocht op naar de volgende

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage met vriendelijk personeel

Eerste ervaring met deze garage was zeer goed. Koop was snel beslist. Misschien volgende keer weer 😊

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

top

zeer mooi bedrijf met betrokken personeel

Uitstekende service

Ter zake kundig, objectief advies, persoonlijk, uitstekende service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtige showroom. Beste prijs/kwaliteit verhouding. Super vriendelijk personeel! Volgende auto zal weer hier vandaan komen. Mits ze een mooie RS6 hebben staan. Bedankt voor de service en tot snel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette en fijn autobedrijf met goed en korrekt zaken ,

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie bedrijf vriendelijk behulpzaam goede service

Een diikke vette 10 ze weten in dit geval zelf waarom. Ga zo door en tot op de koffie

Super goed

Zeer vakkundig bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alweer een geweldige auto !

Inmiddels mijn 5e auto bij Mak gekocht ! Alweer helemaal tevreden ! Ze maken er elke keer een feestje van als je je nieuwe droomauto komt ophalen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je voelt je meteen klant , goede sfeer

Keurige ontvangst , goede info over betreffend voertuig , nemen alle tijd voor aankoop voertuig , nemen een uur voor je als je voertuig ophaalt incl volle tank brandstof Ronduit keurig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, professioneel en vriendelijk behandeld, een voorbeeld voor vele andere autoberdijven.

Een prettig eerste bezoek, en gelijk een testrit gereden in de BMW M6 cabrio. Na een aantal weken besloten hebben om onze Porsche en BMW M roadster in te ruilen. De aflevering was uitstekend en gemoedelijk. Voor opvolging van eventuele mankementen, hebben wij volkomen vertrouwen.