Heel erg slecht

In november 2020 een Daihatsu Cuore uit 2006 gekocht die ik op autoscout had gezien. In de beschrijving stond dat hij goed schakelt en stuurbekrachtiging zou hebben. Al met al een auto gekocht zonder stuurbekrachtiging, versleten koppelingsplaat en ook nog eens vol schimmel die 3 weken geleden explodeerde in de auto. De auto blijkt ook in het verleden veel schade te hebben gehad. Heel, heel veel verdriet. Met mijn handartrose kan ik nauwelijks in deze auto rijden en hij staat meer stil dan dat hij rijdt. Er wordt mij op geen enkele wijze tegemoetgekomen. Ik zou als klant nooit een auto kopen bij dit bedrijf. De bedrijfsnaam stond niet eens op de gevel, zodat wij moesten zoeken!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit is een geweldige zaak

Als je een auto wilt gaan kopen en een geweldige service zoekt dan is dit zeker de zaak waar je langs moet gaan

UITSTEKEND!

Ik kan er echt niet meer van maken! In een woord uitstekend! Ze zijn realistisch in prijs, ze zijn super vriendelijk en absoluut klantgericht! Prachtige Showroom en nog mooiere auto’s te koop. Ik zou een ieder aanraden om hier een kijkje te nemen en natuurlijk.... KOPEN! Aan Justin: super bedankt voor alles en we zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en heel goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

De zaak ziet er verzorgd uit. Medewerkers waren heel behulpzaam. Aanbod van kwalitatief hoogwaardige auto's voor een redelijke prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige auto helemaal naar wens

Aan de hand van een heleboel criteria hebben wij een verzoek ingeleverd bij MAK. Binnen anderhalve week had Bas de auto gevonden die we zochten. Aflevering kon niet mooier.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij Mak Auto & Techniek is het piek(obello)!

Na jarenlang van Ford en Opel te hebben genoten nu de overstap naar BMW, 118i. Van het 1e contact tot het naar buiten rijden uit de showroom was sprake van focus op de klant. Top en zeker ook "de puntjes op de i"!!

Zeer fijne koop ervaring

Mooie showroom en hartelijke medewerkers. Een fijne garage om een nieuwe auto te kopen.

super geregeld

behandeling alarm en aflevering top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn zakengedaan met bas.

Mooi bedrijf, warm ontvangen met lekkere koffie Goede service. Ze gaan voor 100%. En dat kun je merken ook. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar en iedereen aan te bevelen.

Top service

Vanaf moment een vertrouwd gevoel bij dit bedrijf. Dat blijkt juist want wat ik geleverd heb gekregen is top. Ook nazorg is naar volle tevredenheid.

Goed geholpen..

Uitstekend, klantvriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Relaxed bedrijf, niets moet maar mag.

Hartelijk ontvangen en geholpen.

Niets op aan te merken

Mijn ervaring is top goede service en fijne mensen om mee te werken.

Zeer net professioneel bedrijf

Al mijn vragen werden netjes beantwoord . En ik werd netjes behandeld .

Leuk bedrijf

Super goede ervaring zeer vakbekwaam en klantvriendelijk!

Geweldig !!!!

Zeer prettig bedrijf met zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima eerste ervaring met Mak Auto & Techniek!

Vanaf binnenkomst tot en met de aflevering van de auto alleen maar een tevreden gevoel overgehouden. Justin is een zeer prettige verkoopmedewerker die met oprechte interesse naar je luistert.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede auto's, vakmanschap, perfecte aflevering

Bij aankomst een mooi autobedrijf aangetroffen. Nette ontvangst. Auto stond buiten en werd direct naar binnen gereden om deze te bezichtigen. Proefrit gemaakt. Waren wat technische vragen over de auto. Deze werden meteen opgevraagd en naar tevredenheid beantwoord. Koopovereenkomst gesloten met de mogelijkheid om de huidige auto niet in te ruilen, daar we niet tevreden waren over de geboden inruilwaarde. Uiteindelijke niet ingeruild, betere prijs bij een andere partij verkregen, was geen enkel probleem. Nette en vlotte aflevering op afgesproken datum en tijdstip.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vijf sterren omdat de inruilprijs niet bepalend is voor een goede beoordeling!

Vijf sterren voor MAK. Niet vanwege de inruilprijs van onze Porsche, want dat viel wel mee. Wel omdat wij keurig ontvangen zijn door vriendelijke mensen. Geen verkeerde arrogantie of blijk van verkeerde smaak, zoals je dat vaak mag ervaren bij autobedrijven die mooie auto's in hun collectie hebben. MAK biedt daarentegen al direct bij binnenkomst een ontspannen en klantvriendelijke sfeer, welke wij als zeer prettig hebben ervaren en geresulteerd heeft in de aankoop en aflevering van een mooi gepoetste Mercedes GLE. Met de ontvangen fles wijn hebben wij onze mooie aankoop van die dag samen gevierd. Bedankt voor de snelle en correcte aflevering! Groeten Remko en Nandie Ps. succes met de verkoop van de Panamera.

Mooi fris passievol bedrijf

Recent heb ik een jong gebruikte auto gekocht bij Mak Auto. Voor mij was Mak Auto geen onbekende omdat ik er in 2013 er al eens eerder een auto had gekocht. Zowel toen als nu heb ik het bedrijf als erg gedreven en passievol ervaren. De auto's worden op hun paasbest gepresenteerd en als klant wordt je zeer goed begeleid. Het bedrijf doet net even een stapje meer voor hun klanten en dat heb ik als zeer waardevol ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De aangekochte auto voldoet volledig aan de gegeven informatie en mijn verwachtingen

Aankoop en aflevering zijn professioneel en plezierig verlopen. De auto is nu enkele dagen in mijn bezit en lijkt volledig te voldoen aan de omschrijving en informatie die mij gegeven is. Dit voor mij nieuwe autobedrijf komt goed en vertrouwenswaardig over. Dit heeft natuurlijk ook te maken met het marktsegement waarin men opereert (jong gebruikte premium automobielen) Als zich ooit in de toekomst een probleempje zou voordoen heb ik er alle vertrouwen in, dat dit goed opgelost wordt. Het bedrijf heeft al vele jaren een naam hoog te houden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een snoepwinkel vol luxe auto's en een top service!

Gewoon prima!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net bedrijf met zeer mooie en betrouwbare auto’s

Heb hier mijn Golf R20 ingeruild op een Audi RS3. Dit bedrijf waardeert ook je inruilauto aan de hand van een goede inruilwaarde. Voor een nette sportieve en complete auto moet je echt bij MAK auto en techniek zijn.

Komt er graag

Top bedrijf met vriendelijke mensen ,super service