Professioneel bedrijf met uitstekende service!

Door Ruben prettig en vriendelijk geholpen. De auto was bij aflevering als nieuw! Top bedrijf!

geweldige service en kwaliteit

Perfect geholpen door mensen met verstand van zaken en gunstige inruil verkregen.

super prettig bedrijf

Super goed geholpen, hele goede service en heel klantvriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top garage, onder de indruk van de Service & Kwaliteit!

Pas een auto gekocht en de service is gewoon geweldig, krasje op de bumper werd nog gemaakt omdat ze gewoon wilde dat de auto een 10 was. Helaas kort daarna schade gekregen door een ongeval, MAK Auto gebeld, en enkele dagen later zijn ze mijn auto weer komen halen en hebben ze hem in enkele dagen weer repareerd en is deze wederom als nieuw! Ze weten waar ze mee bezig zijn, hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen! MAK Auto Ga zo door!

Een feestje.

Mijn auto opgehaald duidelijke uitleg en vakkundige aflevering. Niets was teveel alle tijd met als afsluiting een lekker flesje bubbels. Het was met 1 woord fantastisch. Hartelijk bedankt Ruben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Weten zeer goed wat een klant is, top!

Zeer goed geadviseerd door Sijmen! Kundige verkoper en op een leuke manier geholpen! Alles klopt! Auto als verrassing ingepakt, keurig gepoetst! Goede uitleg! Prachtige attentie om van te genieten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende deskundigheid, service en after sales

Dromen worden waargemaakt.

Great service

Great service

Vriendelijk en deskundig geholpen

Deskundig en vriendelijk geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig geholpen met persoonlijke touch

De auto stond nog zonder foto's op de website maar alle specs waren goed. via de whatsapp toch wat foto's gekregen en alles klopte met hoe je zo'n auto wil hebben ! Gelijk een afspraak gemaakt om proef te rijden en aansluitend de deal kunnen doen. Op aanraden van een vriend bij Mak Auto terecht gekomen en daar ben ik blij om !

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Topgarage met een geweldige vakkennis van hun exclusieve aanbod

Onze eerste kennismaking met Justin was in september vorig jaar toen wij op zoek waren naar 2 zakelijke hybride auto's. Na een eerste bezoek in de showroom voor de VW Touareg R hebben we een prettig gesprek gehad en hebben wij uiteindelijk gekozen om voor BMW te gaan in een prachtige hybride uitvoering. Afgelopen donderdag hebben wij deze prachtige BMW's X5 50e op een feestelijke manier in ontvangst genomen. Alles tot in de puntjes geregeld, dus bij deze bedankt Justin en team MAK.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf met uitgebreide keuze aan auto's

Goed bedrijf, kundig vriendelijk personeel, geeft goede uitleg over de auto's, reageert snel op vragen via de mail of app, bij levering van de suto goede uitleg gekregen

een feestje

Goed geholpen en goede service. Heel tevreden met mijn auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie garage en goed geholpen door de verkoper

Rubben heeft ons zeer netjes te woord gestaan de vragen die wij hadden zijn goed behandeld. Dank voor alles. Gr tijssens

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, fijn en kundig bedrijf om een auto te kopen

We werden bij het eerste ontvangst gelijk fijn en goed geholpen. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen voor en na de proefrit. We zijn erg tevreden over de verkoop en het afleveren van de auto. Door Sijmen zijn we goed en vriendelijk geholpen. Mak auto is een fijn bedrijf om een auto te kopen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Inmiddels mijn vierde auto bij MAK gekocht. Allemaal prachtige voertuigen. Zeer klantgericht bedrijf met vriendelijke mensen. Er wordt altijd tijd voor je genomen wat tegenwoordig niet overal het geval is. Verder worden afspraken nagekomen en is iedereen erg hulpvaardig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Inmiddels al vele auto's zowel zakelijk als privé bij MAK aangeschaft. Iedere keer is het weer een beleving, wat een service, kennis en gedrevenheid hebben ze hier. Hier voelt de klant zich echt nog koning. Team MAK wederom weer bedankt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend bedrijf met prima service

Het open en persoonlijk contact met Justin heeft bijgedragen dat wij onze auto bij Mak hebben gekocht.Alles was keurig geregeld en afspraken correct nagekomen.Nogmaals bedankt Justin! Kitty en Dick Verboom 29 februari 2024

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf met professionele begeleiding tijdens het kopen van een auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect geregeld, erg netjes.

De door mij gekochte auto werd snel en netjes in orde gemaakt en de medewerkers van Mak hebben er alles aan gedaan zodat ik er nog op tijd mee op vakantie kon. Het ophalen van de auto was ook een prettige ervaring en ik merk dat ze er bij Mak hun best voor doen om zich in te leven in hun klant en je wegrijd in een werkelijk perfecte auto ! ( zelfs nog mooier dan op internet gepresenteerd) en dat er ook word meegedacht en geholpen inzake praktische oplossingen. Heel fijn ! Ondanks dat ik Mak niet kende geven ze me een vertrouwd gevoel en doen ze wat ze zeggen en zeggen ze wat ze doen. Lijkt misschien heel gewoon maar is voor mij heel bijzonder want ik heb het helaas vaak anders meegemaakt bij andere bedrijven. Ik ben heel blij met MAK en kan ze zeker aanraden !

Deskundig en goed gevoel

Na de reviews gelezen te hebben over MAK auto het aangedurfd onze nieuwe auto daar te kopen. Na een uur gereden te hebben naar Groot-Ammers, werden we keurig ontvangen door de baliemedewerkster en te woord gestaan door Chris. Er werd echt alle tijd voor ons genomen ondanks dat de auto die wij op het oog hadden daar een van de goedkopere was. Na een proefrit en een overeengekomen prijs met inruil van onze oude auto waar we ons beide in konden vinden de auto aangekocht. Na een telefonische afspraak over de afleverdatum, bleek de auto een extra set banden te beschikken en de vraag of we de zomer of winterbanden onder de auto wilden bij aflevering. Dit gaf ons een extra goed gevoel want de banden hadden ook zelf gehouden kunnen worden. Bij het ophalen weer hetzelfde vriendelijke ontvangst en weer werd er tijd genomen en kregen we een uitleg van Chris over de vele mogelijkheden die onze auto heeft qua menu/instellingen, ook installeerde hij gelijk de mobiele telefoon. Ook ontvingen wij de mooie foto's die gebruikt waren voor de verkoop, zelf krijg je deze nooit zo mooi erop. Dus het mag duidelijk zijn dat wij MAK auto van harte aanbevelen.

Voor de 2e keer een zeer correcte service

De 2e auto heb ik ondertussen bij Mak gekocht. Alle afspraken worden keurig nagekomen. De gemiddelde dealer/verkoper wil je graag z.s.m. wat verkopen. Zodra het contract getekend is veranderd vaak de toon en zijn ze je al zo goed als weer vergeten. Dit is bij Mak heel anders. Ook achteraf kan je precies dezelfde uitgebreide service verwachten. Echt top!

Super garage

Goede ervaring, snelle service en vakkundig advies

alleen maar positief

mooie zaak, mooie auto's, goede koffie, zeer goede service, alles zeer professioneel en rustig uitgelegd door Chris . ik kan echt niks negatiefs verzinnen, dus daar laat ik het dan ook bij ! Dit was de eerste keer dat ik een auto heb gekocht bij MAK, zou hier met een gerust hart ook mijn volgende auto kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

alles is tot in de puntjes geregeld.

Ik ben binnen gelopen bij MAK om eens naar en andere auto te kijken, ben top geholpen proefrit was geen probleem werk gelijk geregeld. Auto gekocht topservice en de afspreken worden nagekomen. ook via de mail de juiste info ontvangen een top bedrijf.