Reactie van het bedrijf
Geachte ferry,
Wij hebben u toen u het probleem melde direct langs laten komen en voor ons idee
de lekkage hersteld. op dat moment leek het goed.
Helaas kwam de lekkage terug en ontstond er nog een ander probleem met het vacuum van de rembekrachtiger, allemaal heel vervelend natuurlijk.
Omdat u geen vertrouwen meer had in deze auto zijn we overeengekomen de auto te ruilen met een andere die wij in de showroom hadden staan. Deze hebben wij binnen een week voor u klaar gemaakt, apk, grote beurt en nieuwe distributieriem.
Omdat uw auto gefinancierd is moesten wij helaas wachten op nieuwe codes voor de tenaamstelling, in tussentijd hebben wij idd de auto voor u gehuurd op onze kosten.
Vlak voordat wij de codes hadden besloot u dat u toch in de huidige auto wilde blijven rijden en dat u liever voor de reparatie ging.
Wij hebben de auto toen direct op zaterdag opgehaald en zijn bezig gegaan om de lekkage op te lossen. Echter blijft de lekkage bij de carterstop terug komen na een aantal dagen en ons vermoeden is dat het carter zelf beschadigd is.
We hebben u hier direct over geinformeerd dat het helaas iets langer gaat duren.
Wat wij echter heel vervelend vinden is de manier van benadering van uw kant naar ons, wij staan steeds voor u klaar en doen alles wat mogelijk is om dingen vlot maar ook goed te repareren.
Maar de asociale manier van mailen en bellen staat ons zo langzamerhand wel heel erg tegen. Onze uitnodiging om langs te komen zodat u zelf kunt zien wat er aan de hand is, en wij daarmee ook aan kunnen tonen dat wij gewoon het eerlijke verhaal vertellen gaat u niet op in.
Wij vinden het jammer dat de communicatie steeds op deze manier moet. Gewoon normaal reageren bereik je veel meer mee dan het op deze manier doen.
Ik hoop dat u anders reageert naar uw klanten
met vriendelijke groet,
Erik Dik
JAAP DIK auto's