Als zo genaamde binnenvaller, met een kapotte motor, ben ik als vaste klant geholpen!
Op 23 mei j.l. ben ik met mijn 12 jaar jonge Suzuki Grand Vitara met pech langs de weg komen te staan en naar auto bedrijf AJO gebracht. (z.g.n. binnenvaller)
Na veel heen en weer gebel met mijn eigen dealer, waar ik ook al 12 jaar klant was en niets meer van zich liet horen. Heeft auto bedrijf AJO het stokje fenomenaal op zich genomen en mijn auto weer tip top in orde gemaakt. In samenspraak met SUZUKI hebben zij het defect in het onderblok en de gevolgschade voor hun rekening genomen, daar hun stelling was, dat een motor van 12 jaar oud/jong en volgens het boekje onderhouden en met pas 222.000 km, niet op deze manier, kapot mocht gaan!
Erwin en Jaco, jullie hebben er een nieuwe VASTE klant bij al moet ik er wel 80 km voor rijden, heb altijd al vertrouwen in het merk SUZUKI gehad, maar had de verkeerde dealer!
Nu heb ik gelukkig en een SUZUKI en een dealer waar ik vertrouwen in kan hebben!
Hoop nog een lange periode in mijn Suzuki Grand Vitara te mogen rijden en in onderhoud bij AJO te houden, en wanneer er toch een ander auto aangeschaft gaat worden, dan doe ik dit zeker bij Autobedrijf AJO!