Super. Netjes een prijs indicatie van te voren en super netjes afgeleverd.

Zoals altijd weer top

Goede service en denken goed mee.

Prima communicatie

Prima communicatie en duidelijke uitleg .

top

Goede service en een goed product.

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijk en kundig

Huiselijk!

Familie bedrijf!

Klantgericht werken staat hoog in het vaandel bij de Beijer

Wij voelen ons zeer gewaardeerd als klant van de firma de Beijer. Er wordt altijd 100% ingezet op kwaliteit en vertrouwen. Wij zijn geen nummer maar een echte klant en daar gaat De Beijer voor.

Top werk weer

Voor de tweede keer hier een auto gekocht. Fijne en betrouwbare mensen met een goede service. Hier word je als klant gewaardeerd.

Positief

Weer positief

Echt geweldige service.

Vriendelijk en behulpzaam. En deskundig.

Een goede service en als er wat is eerst overleggen wat het beste is

Nieuwe auto gekocht

Onlangs auto gekocht bij bas de beijr vrouw kreeg mooie boeket bloemen super geholpen door personeel

Prima.

Een heel fijne ervaring.

klantvriendelijk

klantvriendelijk: probleem oplossend, vakbekwaam, klant tevredenheid gericht, goede prijs-kwaliteit v.d. service.

Hele goede service

Zeer goede service, uitstekende communicatie over afgesproken punten. Gewoon een goede ervaring

Goede uitvoering van de grote beurt

Mijn grote beurt is naar tevredenheid uit gevoerd.

ik ben zeer tevreden

Prettige contacten, voortvarende aanpak onderhoud en apk, verrast door een gewassen glanzende auto, alles voelt heel betrouwbaar zodat we de toekomst met het bedrijf vol vertrouwen tegemoet zien.

Duidelijk en perfecte klantvriendelijkheid.

Een zéér prettige ervaring en uitstekende dienstverlening.

top

Fijn gesprek gehad, zeer goede ervaring en heel blij met mijn nieuwe auto

Prima. Snel aan de beurt en goed uitgevoerd.

Snel aan de beurt. Het probleem goed opgelost Ook het gebruik maken v.e.leenauto was verliep soepel.

Heel relax en heel persoonlijk

Echt nog een familiebedrijf waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat, ook de service is nog altijd ruimschoots aanwezig.

goede service

goede service werd gebeld dat er wat meer kosten aan de auto kwamen dan het onder houd alleen.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.