Winterbanden Service is prima

Winterbandenwissel ging prima. Tijdens het wachten gewoon kunnen werken mbv de wifi en goede koffie. Mijn (bekende) probleem met benzineklepje is nog niet structureel verholpen; hopelijk zorgt Alfa voor een echte oplossing.

Redelijk tot goed

Behulpzaam. Correct. Juiste afhandeling.

tevreden

alleen jammer dat je dan als vervangend vervoer eenzelfde model in dezelfde kleur meekrijgt, mag volgende keer best iets geheel anders zijn.

Goed en snel geholpen.

Vriendelijk en snelle service lekkere capuchino

Prettig bedrijf met mooie showroom

Keurig op tijd aan de beurt voor de bandenwissel, en heerlijke koffie gekregen tijdens het wachten. Het wachten is geen straf in de vernieuwde showroom. Ook leuker voor de mensen die bij de balie zitten; zij hebben nu wat meer contact met de klanten omdat ze balie gedraaid is en ze nu als het ware meer in de showroom zitten ipv in de werkplaats.

Nog niet overtuigend

Probleem waarvoor ik kwam is nog niet opgelost

Al mijn ervaringen met Zeeuw, voorheen Wimoca, zijn uitstekend. Vriendelijke, eerlijke benadering, goede kennis van zaken, en een faire behandeling van onderhoud en schade, en adviezen. Er wordt alles aan gedaan om een goede oplossing te vinden, ook voor een kleine beurs. Ik hoop lang klant te blijven.

geweldig wat een kar

Alleen maar positieve reactie vooral over de kleur

Denken mee en snelle service.

Voorbereiding en uitvoering werkzaamheden kan beter.

Ik heb op vrijdag 29-11-19 de zomerwielen laten verwisselen door de winterwielen. Hierbij is het e.e.a. niet goed gegaan. Er zijn tijdens het transport bij een aantal van de velgen onderdelen stabilisatie ringen kwijt geraakt. Waardoor het allemaal meer tijd heeft gekost om dat de onderdelen besteld moesten worden. Ik heb de auto pas een dag later kunnen ophalen. Ook heb ik gevraagd om het bandenprofiel van de zomerbanden te noteren bij de monteur en aan de verkoper toen ik de auto de volgende dag heb opgehaald. Tot op heden heb ik het bandenprofiel niet mogen ontvangen. Tijdens het rijden met de audit kreeg mijn vrouw een banden waarschuwing om de banden spanning te resetten. Blijkbaar hebben is dit niet in de werkplaats gedaan. Erg jammer allemaal.

Superblij met m'n auto

Fijn bedrijf goede service, en fijn personeel bedankt corne, we zijn erg tevreden!

Alles was geheel naar mijn tevredenheid

Prettige regeling voor vervangend vervoer. Goede informatie. Redelijke prijs.

Super bedrijf!

Waren zoekende voor een auto kregen een gesprek met verkoper Chris eerste indruk was meteen goed. Super geholpen door verkoper Chris geen opdringerige praatjes of gladde verkoop praat,. uiteindelijk de Auto ook hier gekocht bij dit mooie bedrijf. bedankt Chris!!

Hopelijk opgelost

Langdurige storing met starten. 3 verschillende dealers bezocht maar probleem kwam steeds terug. Onderdelen vervangen zoals startslot en nieuwe sleutels maar dit bleken achteraf onnodige, dure ‘oplossingen. Probleem zat uiteindelijk in het stuurslot denken ze. In 15 jaar hadden ze dit probleem nog niet meegemaakt. Hoop nu dat het opgelost is want dit ‘grapje’ heeft mij bij elkaar bijna 3000 euro gekost waarvan een groot gedeelte dus voor onderdelen was die niet nodig waren. Ben hier absoluut niet blij mee maar het is zoals het is. Over de service in Zwijndrecht ben ik zeer te spreken. Voor hun was het ook een raadsel. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen. Al met al blij dat het opgelost lijkt te zijn maar toch ook met een naar gevoel over de onnodige kosten die er in mijn ogen zijn gemaakt.

Goed geholpen!

Hiervoor wat moeizame ervaringen gehad, maar nu uiteindelijk alles helemaal goed geregeld.

leuke auto, goede garage!

Is een aanrader,deze garage! Hebben het reeds gedaan...

In één woord: Uitstekend

Helaas was bij het afrekenen de 10%kkorting vergeten

Omdat ik nog ging navragen of de 10% korting op de twee banden na de Wintercheck ook verrekend waren kon daarna pas de rekening opnieuw gemaakt worden. Ps. De Jeepmuts heb ik ook moeten vragen anders had ik hem niet gekregen.

goed en erg vriendelijk

goed ,alleen jammer dat je een tom tom of een andere navigatie niet kan updaten bij de garage .

Kleine beurt (olie verversen) netjes uitgevoerd.

Kleine beurt (olie verversen) netjes uitgevoerd. Jammer dat de afgesproken navigatie update niet werd uitgevoerd. De opgegeven reden was. Eerst moet radio update worden uitgevoerd en dat duurt 2,5 uur. U dient een nieuwe afspraak te maken.

perfecte service

Alles volgens afspraak en service boven verwachting

prima !

Alles volgens afspraak.

Fijne sfeer !!

Fijne sfeer.....................

Goede service en een fijne auto

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht