Ervaring: goede service en behandeling

Alles wordt goed geregeld.

Super vriendelijk en goed geholpen

Eerste keer na aanschaf 2e hands auto voor beurt bij de Zeeuw geweest. Zeer vriendelijke mensen en auto goede beurt tegen redelijke prijs.

Vriendelijk en behulpzaam

Heb vandaag een gebruikte Giulia opgehaald. Aan alle punten die ik van te voren heb genoemd is serieus aandacht besteed en op het laatste moment is nog een aantal punten gedaan die toen ik de auto kwam ophalen pas opvielen. Keurig. Inruil van mijn oude Alfa (159) is prima verlopen. Goede koffie maakt het helemaal af.

Vlotte afhandeling bandenwissel

Klantvriendelijk, service minded, efficient

Goede service in vertrouwde omgeving

Prima, persoonlijke service bij aankoop occasion๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Altijd een vriendelijk ontvangst, probleem wordt snel en kundig verholpen

Ik word altijd zeer vriendelijk ontvangen. Probleem wordt netjes en kundig opgelost. Terugkoppeling is prima! Een leuk team! Perfecte service!

Prima geholpen zoals gewoonlijk.

Vriendelijk en goed adviserend personeel.

Fijn bedrijf met oog voor de alfa liefhebber, een fest om te zijn

Het hele proces van de auto kopen was een hele fijne ervaring. Van het bestellen tot aan de feestelijke overhandiging was een feestje. Het is duidelijk dat dit een prettig familiebedrijf is waar verkoop, receptie en werkplaats een team is en elkaar aanvult zonder ooit druk te voelen.

Zoals altijd netjes ontvangen, vervangend vervoer zoals gevraagd en auto in de middag keurig op tijd klaar, goed bezig heren..

Uiteindelijk positief

De verkoop van de auto is netjes gegaan. De aflevering van de auto helaas minder: Bij binnenkomst had de verkoper nog geen tijd voor ons om de auto aan ons af te leveren. We namen plaats aan zijn bureau waar zijn lunch met een boterham met pindakaas nog lag te stinken... Vervolgens werd hij door zijn vrouw gebeld en dat duurde ruim 5 minuten. Ondertussen al bellend koffie gekregen... Toe dit voorbij was kwamen wij in beeld. De uitleg over de auto en verdere afwikkeling verliepen vlekkeloos. Nu dus 3 sterren gegeven. Als de aanloop correct was geweest dan hadden we gewoon 5 sterren gegeven.

zeer goed geholpen

netjes geholpen zeer vriendelijk.

Vriendelijk geholpen, nette wachttijd

Wintercheck laten doen a โ‚ฌ19,95 aanbieding. Zeer tevreden

๐Ÿ‘

๐Ÿ‘

Prima snelle service, vriendelijke balie medewerkers

goed geholpen bij pech onderweg

accu was onderweg ineens kapot belde naar de zeeuw Spijkenisse belde telefonisch kon direct langs komen voor een nieuwe accu top service

Onze ervaring goed klantcontact.

Klantgericht-vakkundig-vriendelijk

Altijd vriendelijk en klantgericht geholpen.

Super services ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ’ช

Ik woon in Maastricht en kom naar de Zeeuw garage vanwege de zeer goede verzorgde service en klant vriendelijkheid ๐Ÿ˜ƒ

Uitstekende Service

Langs gegaan voor de wintercheck. Er werd geconstateerd dat de accu slechter geworden was (mag wel na 6 jaar) en of die vervangen mocht worden werd netjes gevraagd. Auto weer tiptop in orde.

Heel goed bedrijf met goede service

Afspraken worden goed nagekomen.Goede service en vriendelijke medewerkers.

zeer tevreden

geweldige service!!

In principe prima, maar ik moest terug.

Zo nu en dan brandde er het algemene storingslampje. Toen ik langs kwam bij Zeeuw Spijkenisse is er naar gekeken en is de accu uitgelezen waarvoor ik rond de 40 euro heb moeten betalen. Vervolgens is het systeem gereset en mij verteld dat het lampje nu verholpen is. Nog geen 300 meter verder begon hij weer te branden en kon ik direct weer terug. Uiteindelijk is de accu vervangen waar ik uiteraard weer keurig voor heb betaald. Nu is het allemaal opgelost. Maar het voelt niet zo lekker dat je na betaling weg kunt gaan met de boodschap dat het opgelost is en je vervolgens weer terug komt en ontdekt dat je die 40 euro voor niets hebt betaald.

Goede service, fijn personeel

Personeel is heel behulpzaam, reparatie prima uitgevoerd!

Leuk telefoongesprek, vlotte behandeling, lekkere koffie

Heel vriendelijk behandeld en ik neem aan dat de wintercheck is uitgevoerd.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht