Prima geholpen

Vlug en goed geholpen

gewoon erg goed

Snel en adequaat geholpen

Snel problemen oplossen

Kapotte accu en onderweg een lekke band gekregen alles gelijk opgelost zodat ik weer aan het werk kon

Perfekt

Xxxxxxxxxxx

Werkzaamheden uitvoeren zonder toestemming

Tijden het wisselen van mijn banden werd zonder toestemming te vragen de reclame uiting op het nummerbord aangepast. Hiermee was ik niet akkoord, met als gevolg dat er nu geen reclame meer op mijn auto staat. Verder ben ik hoofdzakelijk positief over Zeeuw en hoop dat dit een eenmalig incident was.

Net als andere keren fijn en super geregeld

Net als eerder weer keurig geregeld

Top service!

De mensen van Zeeuw Automotive zijn klantvriendelijk, servicegericht en het is prettig en ontspannen zaken doen!

Prima geholpen, gastvrije ontvangst.

Snel en vakkundig geholpen binnen de afgesproken tijd.

Men doet wat moet, informeert over toekomstig onderhoud en vermijdt onnodige kosten.

Snelle afspraak en afhandeling

Afspraak voor grote beurt, leen auto, snel verlopen, gebeld voor zaken die erbij kwamen. Graag gegevens aanpassen .Ik woon niet in Nieuwegein Pieta van der Horst Salamanderveen 238 3205TD Spijkenisse

alles is goed gegaan bij het afleveren

Een prettige garage met leuke gezellige mensen. Zowel Garage als de verkoop afdeling. 👍🇮🇹

Goede ervaring mee.

Wintercheck ad € 29,95 uitgevoerd; 1 werkdag eerder dan de uitnodiging daarvoor ad € 19,95 mij werd toegezonden. Dat is een frappant toeval. Maar ik vond het bedrag toch al meevallen t.o.v. een reguliere OHB. Over dit familie bedrijf en de persoonlijk behandeling ben ik erg tevreden. Goede ervaringen over de jaren mee v.w.b. verkoop en onderhoud. Alfa en Jeep als de automerken die ik reed en rijd. Vriendelijke en voorkomende eigenaren en dito medewerkers.

Gebeld en netjes geholpen aan de telefoon door een hele vriendelijke vrouw. Bij inleveren voor de auto van kleine beurt, ging alles snel. Ze zijn er meteen aan begonnen en auto was super snel klaar. Super tevreden!

Goede service en snel.

Kleine aanrijding gehad, word allemaal netjes met de verzekeraar opgelost kost mij dus allemaal weinig moeite behalve één telefoontje om de auto af te leveren. Hierbij kreeg ik een leuke leenauto mee en hoefde ik ook niks voor te betalen, behalve weer een beetje bij tanken.

Komen afspraken na

Rechter buitenspiegel niet goed gerepareerd

Zou de Firma Zeeuw eigenlijk bij niemand aanbevelen

Hierbij mijn mening over de gang van zaken omtrend de aankoop van de Fiat 500 en Fiorino (ik heb dus 2 nieuwe auto`s gekocht ). Het zijn misschien kleine dingen maar voor mij zeer van belang. 1: kreeg de factuur opgestuurd van een andere auto ??? 2: mijn vrouw werd gefeliciteerd ( leuk ) maar IK was jarig 3: de verkoper die mij de auto heeft verkocht had hem toch ook wel kunnen afleveren ??? jammer toen was hij er niet 4:de verkoper die de auto van mijn vrouw zou afleveren was die dag vrij ??? maar moest allebei de auto`s afleveren. Zou kentekenplaten met opgelegde letters krijgen ook vergeten, heb ze zelf al geregeld , maar bij demonteren van de achterplaat, zie ik dat er iemand 2 GATEN van 6MM in de kofferklep heeft geboord ??? te gek voor worden dit. Ik hoop dat ik niet nog meer verrassingen tegen kom. Dus mijn ervaring met de Firma Zeeuw is niet erg positief. Misschien komt het omdat ik maar 2 AUTO`S heb gekocht, of had ik een Jeep moeten kopen van 85000 euro, Genoeg hoop dat jullie hier iets mee doen GR Ronald Becx

Ik schrok vd rekening

Ik kwam banden wisselen en vroeg of de vloeistoffen even nagekeken konden worden. Dat is een kleine beurt werd mij verteld, kosten 29,- euro Daar ging ik mee akkoord. Na bijna 2 uur was mijn auto klaar. Rekening voor de beurt:206,15 zonder BTW. Ik heb mijn auto nog geen jaar, afgeleverd met een beurt. Waarom moet dan de olie ververst worden? Oliefilter vervangen en reiniger brandstof? Tijdens het wachten is hier niets over gezegd.Ik ben echt geschrokken van zo"n hoge rekening en ik denk dat olie en andere vloeistof bijvullen voldoende was geweest. Geen overleg. Dit voelt voor mij niet goed.Ik wil graag op een garage kunnen vertrouwen en niet voor verrassingen komen te staan.

Een supermarkt in autoverkoop

Ondanks dat de verkoper erg aardig was en zijn best deed, voelde het bedrijf onvoldoende betrokken bij de verkoop van de auto. Ook nu, in deze mail, is het kenteken verkeerd vermeld. In de showroom kun je lange tijd doelloos rondhangen zonder dat er een vorm van welkoms gevoel is. Tussen een showroom met pitbullverkopers en mijn ervaring met Zeeuw zit nog een hele klantvriendelijke wereld. Mijn man en ik hebben beiden een fiat aangeschaft bij Zeeuw maar het had ook een pakje boter kunnen zijn bij de supermarkt. Naar mijn mening verliest een bedrijf de betrokkenheid met de klant, wanneer kwantiteit en kwaliteit niet meer in evenwicht zijn.

Vertrouwend

Tevreden over de aankoop

prima geholpen

Goede service en correct behandeld

vervanging stuurwieldemper

De monteurs hebben met zorg het stuurwielgedeelte met claxon en airbag gedemonteerd en de demper vervangen.

tevreden

Prima service, wachten met een kopje koffie :)

Snel klaar en goed vervangend vervoer

Van het maken tot de afspraak, leenauto, verrichte werkzaamheden goed verzcrgt

Je wordt altijd plezierig geholpen bij Zeeuw. Dat geldt voor de verkoop, receptie en garage. Afspraken worden gewoon nagekomen en altijd bereid tot nadere informatie en/of advies. Als het zo uitkomt met een kop koffie.

Prima, ik ben tevreden

En heb een leenauto meegekregen.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht