Aardig personeel. Schone auto terug en wordt altijd even naar mijn bestemming gebracht

Prima bedrijf

Afspraak is afspraak, zoals het hoort, prima ervaring

Goede service en in mijn geval de luxe van de auto mee laten nemen

Jarenlange vaste klant en altijd tevreden, vriendelijk personeel.

Snel en fijn geholpen

Ben snel en fijn geholpen was binnen 1 uurtje weg zoals ze zeiden

Mijn vertrouwen is omgezet naar verbazing!

Aan: [email protected] Onderwerp: Geen servicepas verstrekt 2 jaar geleden, 20 oktober 2017 de 11 maanden oude KR-316-D gekocht te spijkenisse. Wat een fijne auto, Graag de fiat dakkoffer met dakdragers er op, kan ik de komende jaren volledig op pad met vrouw en 3 kinderen, zo aan ruimte geen gebrek en zeker geen spijt naar merk Fiat over te zijn gestapt. 31 oktober 2018, de auto is nu 2 jaar oud en en door omstandigheden maar 8000 km gereden en het advies opgevolgd van vesting spijkenisse de grote beurt nog wat uit te stellen en dit gelijk te doen als de olie aan vervanging toe zou zijn, het zou immers zonde zijn de nog goede olie te vervangen. Deze datum heb ik wel de servicepas aangeschaft daar de garantie was afgelopen, en het fijn is bij pech e.d. geholpen te worden om zo zorgloos te blíjven rijden. Eind maart 2019 voor een kleine €700,- de grote beurt incl. Rem olie laten uitvoeren om de auto in topconditie te houden. Ik attendeerde de medewerkers er toen al op dat onderhoud en APK zo niet synchroon gingen lopen, maar met de servicepas zou de beloofde gratis APK 31 oktober 2019 wel goed komen. Deze pas zou per 1 november 2019 verlopen. Van u per post netjes ontvangen, Uitnodigen APK en Advies kaart om de servicepas te verlengen. 31 Oktober 2019 j.l. 10.15 is het zover, 3 jaar oud en de eerste APK, altijd een spannend momentje.... Nee werd mij verteld,  Ondanks het dit jaar eerdere laten uitvoeren van het onderhoud moet de APK betaald worden daar dit niet synchroon loopt met het onderhoud,  Ik vind dit jammer maar oké voor die €29,- leg ik mijzelf er meteen bij neer. Ik toon mijn met de post ontvangen kaart om mijn servicepas met 1 jaar te verlengen.... Wederom een Nee meneer, Ik mag de servicepas alleen verlengen bij onderhoud!? Wat vreemd zeg ik, vorig jaar werd deze bij afloop garantie probleemloos verstrekt toen mijn grote beurt met 5 maanden werd opgeschort. En in de servicepas brochure staat dat de enige voorwaarde om de

Klantvriendelijk en gastvrij !

Na een zeer plezierig aankoop proces - met name dankzij verkoop medewerker Corné Penning - doorlopen te hebben, rijd ik nu in een prachtige JEEP Renegade.

De ontvangst was prima De test rit was prima, maar duurde een paar dagen en was op een andere locatie. Het onderhandelen ging prima, behalve een misverstand over de prijs door een rekenfout van uw medewerker, wat later uitgesproken en naar tevredenheid is opgelost In de brief stond dat we tijdig moesten overmaken op de rekening van Zeeuw omdat het 2 dagen kon duren en dat we tijdig de rekening met de betalingskenmerken zouden krijgen. 4 dagen voor aflevering hebben we moeten bellen voor de rekening. Na aflevering bleek dat het noodpakket er niet in zat, daar moest ik dus voor terugkomen

Te vol en de omgeving niet klantvriendelijk

Sombere omgeving Werk goed uitgevoerd

Goede voorraadactie en prima verkoopproces

Zeeuw had een ruime keus voorraadautos klaar staan. De nieuwe prijs is aanzienlijk hoger en daarom aantrekkelijk. Het verkoopproces verliep prettig en Corne nam alle tijd. Auto werd netjes afgeleverd. ik ben dan tevreden over Zeeuw en uiteraard de 500.

Ik vond het een matig optreden.

Ik heb van tevoren gebeld over een kleine ingreep aan de computer van mijn auto. Ten eerste bekroop mij het gevoel dat mijn auto (te) oud werd bevonden (2011) en ten tweede kreeg ik het verwijt dat ik te snel was langsgekomen terwijl ik zeker pas na drie uur van het geplaatste telefoontje langskwam en dit deed op basis van hetgeen de werkplaatsreceptie mij had verteld: "U kunt gewoon altijd een keertje langskomen zonder afspraak".

Snel en goede service

goede totaalservice

Voorbereid, check beide type banden op profiel, extra vragen ook ingepland en uitgevoerd.

Zoals gewoonlijk snel en accuraat

Ik kom al jarenlang bij v/m Wimoca, nu Zeeuw, en wordt altijd naar volle tevredenheid geholpen.

volgens afspraak geholpen, prima !

zie hier boven

Wederom keurig geholpen!

Snel, netjes, goede koffie en auto kan er na de beurt weer jaartje tegenaan!

Na een vriendelijk ontvangst werd ik direct naar tevredenheid geholpen

Middels een melding op het dashboard werd ik attent gemaakt dat het kentekenverlichting niet werkte. Nadat de receptionist mijn klacht had aangehoord gaf mijn autosleutels aan een monteur die onmiddellijk aan het werk ging. Na het vervangen van een kapot lampje, werkte het kentekenverlichting weer naar behoren. Ook hadden ze in de garage gelijk mijn banden weer op spanning gebracht en wat motorolie bijgevuld. Al met al ben ik bijzonder tevreden.

fijne ervaring,prima geholpen en een perfecte auto.

Goed geholpen, mooie schone zaak nemen de tijd voor je, zakelijk geholpen maar wel vriendelijk zeker niet dwingend,mooie auto gekocht en netjes afgehandeld,afspraken gemaakt en tot nu toe ook na gekomen, hoop dat dit zo blijft.

Geweldige service

Snel geholpen

Top geregeld door de mannen van de werkplaats

Gelijk de tijd nemen

Zelfs nog garantie toepassing op een eerdere uitgevoerde reparatie! En een lekkere koffie tijdens het wachten!

jammer

De auto ging onderweg van de garage naar huis in een storingsmodes en moesten de dag erna opnieuw terug naar de garage.....

OK zoals gewoonlijk.

Alleen leenfiets was niet best.

Goed maar niet gezellig

De persoonlijke aandacht boj de receptie is een min punt.

Snel geholpen

Lekke band , snel hersteld

Zeer prettig

Zeer prettig, familiaire omgeving, prettige verkoper

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht