Mijn vertrouwen is omgezet naar verbazing!
Aan: [email protected]
Onderwerp: Geen servicepas verstrekt
2 jaar geleden, 20 oktober 2017 de 11 maanden oude KR-316-D gekocht te spijkenisse.
Wat een fijne auto,
Graag de fiat dakkoffer met dakdragers er op, kan ik de komende jaren volledig op pad met vrouw en 3 kinderen, zo aan ruimte geen gebrek en zeker geen spijt naar merk Fiat over te zijn gestapt.
31 oktober 2018, de auto is nu 2 jaar oud en en door omstandigheden maar 8000 km gereden en het advies opgevolgd van vesting spijkenisse de grote beurt nog wat uit te stellen en dit gelijk te doen als de olie aan vervanging toe zou zijn, het zou immers zonde zijn de nog goede olie te vervangen.
Deze datum heb ik wel de servicepas aangeschaft daar de garantie was afgelopen, en het fijn is bij pech e.d. geholpen te worden om zo zorgloos te blíjven rijden.
Eind maart 2019 voor een kleine €700,- de grote beurt incl. Rem olie laten uitvoeren om de auto in topconditie te houden.
Ik attendeerde de medewerkers er toen al op dat onderhoud en APK zo niet synchroon gingen lopen, maar met de servicepas zou de beloofde gratis APK 31 oktober 2019 wel goed komen.
Deze pas zou per 1 november 2019 verlopen.
Van u per post netjes ontvangen,
Uitnodigen APK en Advies kaart om de servicepas te verlengen.
31 Oktober 2019 j.l. 10.15 is het zover, 3 jaar oud en de eerste APK, altijd een spannend momentje....
Nee werd mij verteld,
Ondanks het dit jaar eerdere laten uitvoeren van het onderhoud moet de APK betaald worden daar dit niet synchroon loopt met het onderhoud,
Ik vind dit jammer maar oké voor die €29,- leg ik mijzelf er meteen bij neer.
Ik toon mijn met de post ontvangen kaart om mijn servicepas met 1 jaar te verlengen....
Wederom een Nee meneer,
Ik mag de servicepas alleen verlengen bij onderhoud!?
Wat vreemd zeg ik, vorig jaar werd deze bij afloop garantie probleemloos verstrekt toen mijn grote beurt met 5 maanden werd opgeschort.
En in de servicepas brochure staat dat de enige voorwaarde om de