Snelle en nette afhandeling

Alle afspraken zijn nagekomen en er word goed de tijd genomen om alles uit te leggen

De schade is mooi hersteld

Correcte afhandeling

Goed georganiseerd, zoals van een merkdealer verwacht mag worden. Inhoudelijke uitleg door receptionist over gedane werkzaamheden achteraf kunnen beter. Daar wat gebrek aan technische know-how. Dat kan de spreekwoordelijke cherry on the cake zijn!

Klantvriendelijk

Duidelijke communicatie en afhandeling.

Geweldig goed geholpen

Corne is een leuke en goede verkoper. Aflevering was leuk met een auto hoes over de auto. Fles wijn erbij. Sleutelcover nagestuurd en nagebeld door Vnr hoe alles is bevallen gewoon goec!

Volgens afspraak geregeld

Volgens afspraak geregeld

Zeer slecht

In 2017 nieuw gekocht hyunda i 10 bij wimoca nu ben ik er achter gekomen dat deze auto geen garantie heeft ivm pech onderweg /4jaar fabrieks garantie /en up date navigatie bij elke beurt omdat wimoca /de Zeeuw geen officieel dealer is van hyunda info gevraagd met mail 18 september antwoord personeel te kort dus laat even op zich wachten nog steeds niets meer vernomen .Dit is mij niet verteld bij aankoop dat ik geen fabriek garantie heb ik wil wel weten hoe dat opgelost wordt aub mailtje retour ivm met contact bovag en media klacht ik moet eerst antwoord van u ontvangen ben benieuwd zie algemene voorwaarden hyunda (of moet ik mensen waarschuwen goed te kijken voor dealerschap andere merken bij de Zeeuw mvg PR168X

Garage maakte een goede, en vertrouwde indruk!

Goede indruk, positief in kennis en behulpzaamheid!

Zeer goed autobedrijf voor aankoop nieuwe fiat 500!

Zeer tevreden over de aankoop nieuwe fiat 500. Uitstekende dealer!

Keurig behandeld tot tevredenheid.

Tevreden

Zeer tevreden over de service.

Goed bedrijf met nette grote overzichtelijk showroom en fijn personeel

Fijn bedrijf waar ik al eerder een nieuwe fiat 500C had gekocht en nu jaren later een Fiat Doblo bedrijfswagen heb aangeschaft. Goed en netjes geholpen. Auto was een actiemodel op voorraad en is snel volgens de gemaakte afspraken geleverd. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Het was goed. vriendelijk

Het was goed geregeld, duidelijk en personeel vriendelijk.

Goede en snelle service!

Communicatie duidelijk

Afspraken werden nagekomen

prettige ontvangst

Auto Giulietta voldoet uitstekend, net als de vorige, ben er zeer tevreden mee, een achteraf kleine reparatie wordt opgelost.

Ik ben tevredenZie vorige

Zie vorige antwoord

Vriendelijke en snelle service.

Vriendelijke en snelle service.

Goede en snelle Service!

De garage en dealer bij uitstek

Snelle en nette service

Beurt correct en snel uitgevoerd. Prettige wachtruimte met koffie en lectuur.

Kregen een leenauto mee waardoor we niet in de knoei met vervoer kwamen . Wat kapot was is gerepareerd. Alles viel in de garantie.

erg positief met een klein smetje

top auto, goed geadviseerd, echter bij de aflevering ging er iets mis door miscommunicatie binnen uw bedrijf. Dit leidt tot ergernis en onnodige extra kosten

Goede service, nette afhandeling

Een andere auto hier gekocht en onze Kia ingeruild, keurig geholpen en vlot afgehandeld, zeker de moeite geweest om vanuit Zaandam naar Zwijndrecht te rijden.

Zie hieronder

Geef geen reactie wil mensen niet kwetsen maar bij vertrek uit de garage had ik geen fijn gevoel. Met vriendelijke groet Aanbevelen moet ik vullen hoop dat ik in toekomst echt gemeend ja kan zeggen. Ook ster dit idem

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht