Moet weer terug met dezelfde klacht

Er waren 2 dingen, 1 is gemaakt, maar heb nog steeds zwart beeld van dysplay, wordt nu gelukkig a.s donderdag gemaakt, up date was onvoldoende, heb vaak moeten bellen voordat ik een nieuwe afspraak had

Zowel telefonisch te woord gestaan en afwikkeling schade super slecht

De schade wordt door jullie afgedaan als externe oorzaak. Men kan niet verklaren wat die externe oorzaak is. Om mijn auto mee te krijgen heb ik akkoord moeten gaan om de helft van de reparatie te voldoen. Makkelijk je eigen klant hiermee in de kou te laten staan. Ik zal dan ook nooit meer een beroep op jullie bedrijf gaan doen. In december 2018 kon alles bij de verkoop maar je zie de service daarna is ver beneden peil. Ik ben dan ook van plan hierover een pittige recensie te schrijven.

Professioneel geholpen en geadviseerd.

Mijn ervaring is an sich positief over de dienstverlening. Heldere communicatie en een professionele houding van de medewerkers. Bij de aflevering zijn wel wat zaken waarover ik minder tevreden ben. Er is namelijk in de auto gerookt. Deze geur werd ten tijde van de proefrit gemaskeerd doordat de auto gepoetst was. Ook na een ozon-behandeling is de rookgeur nog steeds aanwezig is. Ik had graag van tevoren willen weten dat het een rokersauto is, want dan had ik hem niet gekocht. Daarnaast is de auto niet in optimale staat afgeleverd. Toen ik thuiskwam bleek namelijk de rechter voorbumper los te zitten bij het wiel en bleek een oude schade op de rechter achterbumper niet goed hersteld. Dit gaat natuurlijk wel netjes opgelost worden, maar toch.

Keurig geholpen

Goede voorlichting en altijd vriendelijk geholpen

Heerlijk, even een moment voor mezelf!

Ik hou enorm van de service die jullie verlenen. De communicatie is helder en duidelijk. Er wordt niets aan het toeval overgelaten. En even wachten in de prachtige showroom is zeker geen straf.

In vergelijk met Audi - matig.

Lange wachttijd na afspraak om daadwerkelijk n auto te kunnen kopen. Langere wachttijd op aflevering dan noodzakelijk. Er wordt niet gereageerd op digitale verzoeken om contact.

Snel, efficient en meedenkend!

Was heel fijn om zo goed geholpen te worden!

Alles maakt een goede indruk.

Ik ben er tot nu toe een maal geweest maar goed geholpen en dus van plan het onderhoud van m'n auto voortaan door Zeeuw te laten uitvoeren.

Slechte en onbeleefde behandeling

Slecht vieze leen/huurauto met mankementen en lang zuren 7dagen om een nette leenauto wel uiteindelijk gehad en een erg vrouwonvriendelijke behandeling

snel , adequaat en vriendelijk.

zie boven!!

Na vervanging van mijn daglichtje de andere dag terug naar de garage

Volgens de monteur had hij bij het vervangen van mijn lampje het hele voorfront moeten verwijderen, waardoor hij meer tijd nodig had en ik daardoor een dubbele rekening kreeg. De andere dag deed mijn lampje het weer niet meer, ik ben toen terug geweest en een andere monteur heeft het lampje vervangen via de wielkas wat volgens het boekje normaal was. Ik heb toen contact opgenomen met de garage en ik ben naar behoren gecompenseerd.

Optimale afhandeling met fijne service

Snelle en efficiënte afhandeling en service

Auto uit laten lezen. Helaas onder lunchtijd. Geen probleem. 20 minuten later reed ik weer weg. Super service!!!

Fijn personeel en goede service

Prima service. Zonder afspraak binnenkomen en toch heel snel geholpen worden.

Erg goed geholpen!

Pieter was erg betrokken. Goed mail-contact gehouden over de vorderingen in het bestelproces. Op een leuke manier de auto weggegeven met strik eromheen en goede uitleg over de auto.

Attente adequate service!

Daniël van Wijngaarden heeft ons begeleidt bij de aankoop van onze auto. Hij deed dat persoonlijk (vandaar dat ik zijn naam nog weet), ontspannen en flexibel. Wij voelden ons prettig bij zijn stijl van aankoopbegeleiding. Gaf ons de ruimte en adviseerde precies op onze behoefte. Deskundigheid en vriendelijkheid dat is een prettige combinatie.

Top garage

De beste kwaliteit en service voor de beste prijs..

Correct ontvangen, afspraak op tijd nagekomen, er was geen klacht over de auto, de reparatie betrof een terugroep actie van Alfa zelf

Prima Alfa dealer, prettig en kundig

Twee jaar "mijn" Alfa Romeo garage, duidelijk in afspraken, wel "aan de prijs". Maar leveren dan ook goed werk en nooit te beroerd om tussendoor even behulpzaam te zijn als zich er iets onverwachts voordoet.

Zeer goed.

Alles werd in het werk gesteld om onze wensen te vervullen. Ook in de afwikkeling van alle paperassen weden we geholpen en dat was heel wat na de total loss verklaring van onze vorige auto. Elmer heeft ons uitstekend geholpen.

Snel en goed geholpen

Hier kan ik altijd snel terecht voor een juiste diagnose en reparatie. Wanneer een reparatie te duur uit valt zoeken zij naar een alternatief. Als er iets met mijn auto is, kom ik vanuit Hellevoetsluis naar Spijkenisse toe!

Prima geholpen tijdens onze aankoop

Dank je Daniel

prettig en vriendelijke benadering

Een bijzondere vriendelijke en prettige ervaring vanaf het binnen gaan van de showroom tot en met het wegrijden in de nieuwe auto. En ook daarna nog fijne service waarin niets te veel is.

Top bedrijf

Ohmstraat 1