De afspraak die ik met De Zeeuw maakte werd perfect afgehandeld. Fijn dat ik een wagen kon meekrijgen. De tijd die nodig was, was korter dan ik bij de balie kreeg te horen. In de loop van de middag kon ik m'n wagen weer ophalen maar twee uur later (ong. 10.00 u.) kreeg ik een belletje dat de auto gewassen en wel kon worden opgehaald.

Top service.

Paar kleine garantie puntjes, maar zijn snel opgelost. Top.

Prima geholpen. Snel en accuraat. Vervangend vervoer stond klaar. Alleen het opstarten is soms niet in orde. De auto schokt dan ong 1 minuut en die klacht blijft dus staan. Deze klacht top ik al langer mee..eerst werd gedacht dat het aan het oliepeil zou liggen .maar dat is niet het geval. Mvg Dorien Schreuder. dorienschreuder@ hotmail.com

Snelle afspraak, prettige sfeer

super en snel

Werd snel geholpen en er werd meteen proef gereden om de oorzaak op te sporen. Gelijk afspraak gemaakt voor reparatie en na reparatie alles oke.

goed geholpen

positief

Aardig personeel, maar had wel verwacht dat gemelde problemen opgelost zouden zijn.

Gemelde problemen waren niet verholpen. Email gestuurd op 09/09. Geen reactie ontvangen. Hieronder volgt de email: Beste Marius, Pieter, Afgelopen vrijdag is de Alfa Giulia (PL-311-T) bij jullie geweest voor een grote beurt. Ik heb van tevoren gezegd dat ik een aantal problemen ervaar. Zo werkt de achterruitverwarming niet, gaat er af en toe het oranje lampje van motorstoring branden en werkt het automatisch stoppen van de motor niet. De laatstgenoemde storing vind ik persoonlijk geen probleem, maar is wellicht gerelateerd aan de motorstoring. Toen ik de auto vrijdagmiddag ophaalde, werd mij verteld dat de problemen opgelost zouden zijn dankzij een update van de software van de auto en het doorladen van de accu. Dat blijkt niet het geval te zijn. Gisterenochtend reed ik van de parkeerplaats. De motor van de auto begon te happeren en te schokken en leek het alsof de auto in een soort ‘veilige modus’ werd gezet en het oranje lampje begon te branden. Ik deed zoals ik altijd doe: zet de auto aan de kant, wacht een paar minuten en start de auto. Langzaam verdween het haperende gedrag van de auto en later op de dag ging het oranje lampje uit. Overigens begint zich dit probleem steeds vaker voor te doen. Vanmorgen werd ik in de gelegenheid gesteld om de achterruitverwarming te proberen. Ook dit probleem blijkt niet verholpen. De achterruitverwarming werkt nog steeds niet en heeft eigenlijk nooit goed gewerkt. Ik heb dit probleem ook al een paar keer gemeld en het zou prettig zijn als het wordt opgelost voor de winter. Het is vervelend om voor dezelfde dingen terug te moeten komen, omdat dit alleen tijdens werktijd kan, ik er een uur voor moet rijden en ik elke dag langs een Alfa Romeo servicewerkplaats rijd. Wat is volgens jullie de beste aanpak om deze problemen definitief op te lossen? Met vriendelijke groet, Laszlo Spoor

Lang moeten wachten voordat mijn auto gerepareerd was.

Ik kan mijn ervaring niet objectief geven, daar dit de eerste keer was voor een grote reparatie. Ik heb wel bijna een week moeten wachten, daar ik plotseling pech kreeg met mijn auto en door de ANWB naar de garage werd gereden en ik niet in de planning stond heeft het langer geduurd, mede door de bestelling van onderdelen. Toch vind ik dit een lange periode. Ik kreeg wel, zonder voorwaarden, een leenauto, dus dat was weer zeer coulant.

Ondanks vooraf afspraak wederom weer wat ad hoc.

Geen geklaag. Maar u vraagt ons. Dan moet in generale zin opgemerkt worden dat Zeeuw een speciale, dure Abarth verkoopt, maar in het traject erna op niveau blijft steken van een Fiat 500. Voorwaar geen misselijke auto, maar Abarth is een andere league. Laatste keer was de vervangende auto er gewoon niet. Mijn vrouw heeft uw fiets gepakt. Geen wereld zonde, maar wel raar. We komen uit Brielle de voorlaatste keer met een verzoek ergens notitie van te nemen. Geen tijd. Punt. Suggestie, de ambiance die we ontvingen tijdens de verkoop van de Abarth willen we ook terug zien after. Prins Exclusivo hoeft niet, wat overdreven, maar ze snappen daar wel dat er extra geboden moet worden.

Blijf na bezoek met enige twijfel achter

De receptionisten zijn erg druk en gehaast. Op vragen en opmerkingen komt alleen het antwoord, "geen zorgen, komt allemaal in orde". In mijn beleving is dit antwoord alleen om dat rust en tijd ontbreekt en is geen echt antwoord op de vraag/opmerking. Na de beurt was het onderwerp van de vraag/opmerkingen er nog. Na een paar dagen heeft de auto de resterende vraag zelf opgelost!

Word hier altijd goed geholpen.

Auto werd meteen geserviced en ik hoefde niet lang te wachten.

Onprettige sfeer

Rij al jaren fiat en wilde weten wat mijn auto waard is. Verkoper gedraagt zich wat nonchalant tov mijn auto schijnt weer een moeilijk bouwjaar te zijn. Ik vind dat je als verkoper achter je merk moet staan.

Prettig kennis gemaakt te hebben met uw bedrijf

Warme professionaliteit is wat ik heb ervaren

Gastvrij onthaal en deskundig herstel

Men zoekt naar de oplossingen die de klant wenst. En niet vanuit de benadering; een zo hoog mogelijke rekening, maar een tevreden klant overhouden.

servicegericht

Een duidelijke en servicegerichte houding. Prima !

Klantgericht, vriendelijk en uitstekende service

Terug roep actie snel geregeld, leen auto mee gehad en bij omruilen nog even als service een krasje weggepoets. Super aardige receptionist en de koffie was ook nog eens erg lekker.

Ben zeer tevreden.

Dit is de eerste keer dat ik naar garage de Zeeuw ben gegaan. Maar ik ben zeer tevreden. De service is erg goed.

Snel vriendelijk grondig

Snel grondig vriendelijk

Zonder afspraak vlot en vriendelijk geholpen

Zonder afspraak vlot en vriendelijk geholpen

zoals gewend prima service

vriendelijk en goede service en dat al meer dan 25 jaar als klant.

ouderswets goede en persoonljke service: aanrader!

perfect..

Prima geregeld

Na een goed ondersteunde oriëntatie periode heb ik de aankoop tot een feit gemaakt. goed ondersteunt door Daniel met vakkundig advies.

Heel goed.

Geen vervelende verkoop praatjes Heel fijn geholpen door Edwin Bakker. Je weet gelijk waar je aan toe bent en dat is heel goed.

goed geregeld

daar ik in bezit ben van een hyunda i 10 2017 aangeschaft bij de zeeuw rotterdam heb ik gevraagd wanneer er er een update van mijn navigatiessysteem wordt gedaan rob willemse weet van niets rob heeft dat doorgespeeld naar u maar ik hoor helemaal niets meer beurt gehad 6 sep 2019 bewijs aan rob willemse gegeven dat dit jaarlijks gratis gedaan wordt in combinatie met onderhoud bij de hyunda erkend reparateur mvg

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht