Ik ben teleurgesteld in de service.

Na 5 weken misverstanden in R'dam auto naar Zwijndrecht waarna retour met precies dezelfde klachten. Nu zelf naar Zwijndrecht gegaan en werd vriendelijk bejegend doch weer wachten op nieuwe camera die 18 sept. geplaatst gaat worden. Hoop dat dan eindelijk alles in orde komt want de electronica is van begin af aan niet goed geweest. Ben zeer teleurgesteld en wil dus wachten met een oordeel.

Netjes geholpen

Apk keuring. 1 mankement. Vooraf duidelijk uitleg gekregen over de te verwachte kosten en tijdsduur. Leenauto meegekregen omdat het wat langer ging duren. Netjes behandeld en afspraken zijn nagekomen. Tevreden klant :-)

Prima gesprek en auto aankoop

Goed en beleefd geholpen...jammer dat collega bij de oplevering van mijn auto de verkoper op zijn foute kwam wijze omtrent een overschrijving van een groene auto. Ergh ongepast en weet ook niet wat precies het doel was. De autoverkoper die mij heeft geholpen was in ieder geval correct... leek een beetje dat de die ene verkoper een hekel had aan mijn verkoper. Jammer voot mij had me erg op de auto verheugd maar dit voelde niet goed bij mij.

Heel veel. Goed

Ik was om 8uur bij de zeeuw met een lekke band Om half 9 was de band gemaakt Proficiat voor service

Deze keer hopelijk goed opgelost

Na veel eerdere deel oplossingen die niet het gewenste resultaat hadden ,nu een geheel nieuwe set stootrubbers op de deuren aangebracht

Netjes en goeg geholpen

Ben netjes en goed geholpen .afspraak was ook heel vlug.

Prima service, zoals afgesproken was. Keurig op tijd,

fijne ontvangst en snel geholpen ondanks dat het zaterdag was

Koffie uitstekend. Goed geholpen en prettige medewerkers, welke altijd correct en zeer klantvriendelijk zijn. Wij zijn al klant sinds het begin van het familie bedrijf en hebben inmiddels behoorlijk wat auto,s gekocht en in onderhoud gehad.

vriedelijk behulpzaam en goede service

Altijd gezellig er is altijd koffie en iedereen kent iedereen

uitstekent

problemen

Prettig en snel geholpen

Idem

Mooie kennismaking!

Onlangs een 500C TwinAir gekocht als tweede auto. Voor een grote beurt bij Zeeuw geweest als nieuwe klant. Ik voel gewoon dat de auto onderhoud heeft gehad, rijdt top nadien. Boekjes netjes gestempeld, GRATIS vervangend vervoer (dat is iets anders dan de leenfiets van de Mini-dealer ;-) top!) Bovendien een fijne showroom, nette uitstraling, iedereen groet je. Ben ik gevoelig voor, voelt prettig en geeft een gunfactor. Zien is kopen!

Heel behulpzaam en naar tevredenheid

Gied, zie boven

zeer goed

Volgens afspraak

Prettige gesprekken met verkoop gevoetd

Prettige rijervaring. Jammer dat er een afgebroken onderdeel in vak bij passagiersdeur lag. Geeft niet het idee dat de aflevering perfect is uitgevoerd. Teleurstellend, geen volledig vertrouwen in as werkplaats bezoeken

Snel en efficiënt geholpen.

Na mijn telefoontje kon ik snel komen en werd meteen geholpen.

Is zeer goed

Goede ontvangst. Vriendelijk en beleefd. Snel Accuraat.

Zeer positief

Ik ben heel erg tevreden over de laatste beurt van mij auto. Dit geldt ook echter voor de voorgaande keren.

Top serviceverlening!

Goede Vakkennis en service en een garage met showroom waar je je thuis voelt

?

?

Goed bedrijf

Snel goed eneengoede service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben bij Daniel een mooie gebruikte MiTo gekocht, en deze is helemaal naar wens afgeleverd. Fijn om te voelen dat bij Zeeuw de klant echt gewaardeerd wordt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende en deskundige service
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld