Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Wat een desillusie!!!!!\r\nNa vele jaren tevreden te zijn geweest, moet ik nu melden dat de service ver onder de maat was.\r\nMijn Kip caravan heeft in maart 2017 een onderhoudsbeurt gehad en mover-controle, kosten 1200 euro (oa nieuwe accu voor de mover en nieuwe banden).\r\n\r\nDe mover was nieuw in 2011(2x naar Spanje), helaas overleed mijn man in 2012 (2x vakantie vakantie in Nederland gehad). Met mijn dochters ben ik in 2014 naar Katwijk geweest, verder is de mover nooit gebruikt. ( In 2014 heeft de caravan ook een beurt gehad, wij hebben toen wij naar Katwijk gingen ook een omweggetje naar Meerkerk gemaakt, volgens mij ook omdat de mover het niet goed deed).\r\n\r\nDit jaar wilde ik (64 jaar) met mijn dochter en kleindochtertjes (2 en 5 jaar) naar Spanje,voor ons een heel avontuur, maar ik had al vaker met de caravan naar Spanje gereden en de caravan en mover waren piekfijn in orde, althans dat verwachtten wij…….maar helaas de mover die voor ons essentieel was, werkte niet.\r\n\r\nOp 19 juli ‘s avonds ( de caravan mag slechts 3 dagen op een openbare parkeerplek staan) kwamen we daar achter toen mijn schoonzoon de accu in de caravan plaatste en de mover testte. Wij wilden 21 juli ’s middags vertrekken en hadden voor de heenreis naar Spanje 3 al betaalde campings besproken.\r\n \r\nDonderdag 20 juli ’s morgens vroeg caravancentrum Meerkerk gebeld, zij konden pas maandag 24 juli kijken wat er aan de hand was! 24 juli zouden wij in Spanje aankomen. (Bovenstaande ook aan hen verteld).We moesten de accu nog maar eens opladen, wij hadden hem niet elke maand opgeladen dus dat kon de oorzaak zijn, dus weer opgeladen, deed het nog niet en toen is mijn andere dochter op 21 juli s ochtends voor ons de accu even laten testen in Meerkerk, deze was in orde, dus dat was de oorzaak niet.\r\n\r\nGelukkig was mijn schoonzoon op de heenreis mee zodoende konden we met z’n drieen de caravan op z’n plek duwen, hij zou op 31 juli met het vliegtuig vanaf Gerona terug gaan en wij zouden de terugweg met z’n tweeen doen en op 12 augustus thuiskomen. Helaas had ik pijn in mijn rug (door het duwen van de caravan? nooit eerder last van gehad) ook daarom is mijn schoonzoon op 1 augustus met ons teruggereden naar de Ardeche om te helpen de caravan daar zo te plaatsen dat wij hem op 11 augustus gemakkelijk aan de auto konden koppelen, niet de leukste manier voor dit plekje. Op 2 augustus hebben wij hem naar Montpellier naar het vliegtuig gebracht, kosten 165 euro ticket en een vakantiedag. Verder hebben wij omdat ik niet kon duwen voor de terugreis een chaletje op een camping bij Langres kunnen huren voor 1 nacht, kosten 120 euro.\r\n\r\nToen ik terug kwam van vakantie Meerkerk gebeld op 14 augustus. Zij konden op z’n vroegst 28 augustus kijken wat er aan de hand was.\r\n\r\nOp 29 augustus blijkt het het relaiskastje te zijn. (dat kan net zoals een lampje ineens stuk gaan volgens de monteur ,kosten 547 euro). \r\nDit kan gebeuren maar geen enkel excuus of medeleven van caravancentrum Meerkerk. Ze hebben ons vreselijk laten stikken door niet naar onze caravan te willen kijken wat er aan de hand was en het probleem op te lossen. Het enige dat medewerker Bas mompelde was \'vervelend\'. Dat lijkt mij nogal een understatement als je de halve vakantie zware rugpijn hebt gehad en erg veel kosten hebt moeten maken omdat de mover het niet deed (extra vliegticket, chalet op de terugweg). Het excuus: er waren tijdens het hoogseizoen maar 2 monteurs aanwezig, dat lijkt mij schromelijk weinig voor een vakantiebedrijf. Geen wonder dat de service waardeloos was. Het kostte hen achteraf anderhalf uur om zo’n kastje te plaatsen. Bovendien beweren ze nu dat zo’n relaiskastje besteld had moeten worden, stel je voor dat we tot maandag gewacht hadden, dan waren we wel heel veel kwijt geweest, minstens 7 nachten betaalde campingplaatsen en minstens 7 vakantiedagen voor mijn dochter en schoonzoon (zijn vakantie had dan maar een dag of 4 geduurd).\r\n\r\nZe zien ons niet meer terug, wij gaan naar Veenendaal, waar wij eerder waren toen Meerkerk geen Kip caravans meer onderhoudsbeurten gaf, later toen wij een brief kregen dat zij dat wel weer deden zijn wij terug gegaan naar Meerkerk omdat wij destijds zo tevreden waren over Meerkerk. \r\n\r\nWat opvalt in de reviews is dat de laatste jaren mensen zeer tevreden zijn als zij nieuwe of gebruikte caravans kochten maar over service lees je de laatste jaren (na 2013) nauwelijks…\r\n\r\nOP NAAR VEENENDAAL, daar waren wij destijds ook zeer tevreden over.\r\n