uitstekend

Alles prima geregeld, koffie- werkplek en gezellige en kundige mensen

top services.

Top.

Alles prima en netjes behandeld

Als ik er kom staan ze je altijd netjes te woord en behulpzaam

Goede service en zeer klantvriendelijk! Kan altijd even tussendoor langskomen voor advies!

Erg goed

Altijd correct en vriendelijk te woord gestaan, denken goed mee voor een oplossing bij een probleem.

Staan altijd klaar!

Prima geholpen.

Deskundige garage en vriendelijk personeel.

Prima.

Klantvriendelijk

Zoals iedere keer een goede sevice, klantvriendelijk

Als vanouds geholpen zoals afgesproken en verwacht

Goed en correct geholpen. Afspraken zijn nagekomen.

Ik ben tevreden over het onderhoud van mijn auto en ben vriendelijk te woord gestaan door het personeel.

Altijd goed

Zijn zeer klantvriendelijk en kundig en proberen altijd een afspraak te geven die je past

de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en ik ben prima geinformeerd. Dat alles gratis

Service zeer goed

Perfecte uitvoering van onderhoud en APK

Perfecte uitvoering van onderhoud en APK. Alles goed en in 1 keer uitgevoerd. Ik kan er wel weer even tegen wat nooit tussentijdse bezoeken nodig doet het altijd ookal is hij op leeftijd. Tot volgend jaar dan maar weer.

Top service ..

Kwam voor garantie is super gegeven .. Had ik ook niet anders verwacht vanaf dag 1 Al een fijn gevoel.. DankUwel ..

Uitstekende garage

Leveren goed werk en houden zich aan de afspraken.0

perfect geregeld.

goed geregeld,

Super service

Een vakkundige garage met service gerichte e, aardige medewerkers. Luisteren naar je wensen, denken mee en pakken alles kordaat op. Daar kom je graag weer terug

Goede service!

Prettig contact!

gewoon goed

bellen voor een afspraak en daarna is het dik in orde , gewoon zoals het hoort .

geweldig

geweldige garage met uitstekend personeel,zowel in de werkplaats als de receptie. ook bij onverwachte reparaties weten zij snel te schakelen,en doen er alles aan om de auto alsnog op tijd klaar te krijgen....superrrr

Vooraf gecommuniceerd over de kosten, reparatie snel uitgevoerd.

zeer goed

Zoals altijd alles prima in orde!

Wederom vriendelijk en met een glimlach geholpen. Dit keer door Jan Willem. Wellicht volgende keer door Rick

Rolweg 45

4104 AV Culemborg