goede service, goed behandeld

Top bedrijf, eerlijk en betrouwbaar. Tot alles bereid nadat ik een motorstoring had op de dag van aflevering

goede service, goed behandeld

Verkoper was vriendelijk en begon niet meteen met \" uw auto is moeilijk verkoopbaar\" maar gaf een faire inruil prijs. Nam de tijd voor ons en garantie was bespreekbaar, i.v.m het op grotere afstand wonen.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Deskundige en vriendelijke service. Prijs en kwaliteit zijn goed met elkaar in verhouding.

goede service, goed behandeld

Toch spannend om een gebruikte auto aan te schaffen bij een niet-merk dealer. Geen seconde spijt gehad: de serviceverlening was top. Als ik ooit weer een gebruikte auto aanschaf dan ga ik zeker weer langs bij B&B auto\'s! Zeer vriendelijke eigenaren en een net bedrijf.

goede service, goed behandeld

Kom net zo lang als het bedrijf bestaat al in de garage. Als je binnen komt zie je altijd een nette en opgeruimde garage en een showroom met mooi opgestelde auto\'s. De garage beschikt over een eersteklas monteur die zijn vak verstaat heb in al die jaren nooit klachten gehad. Heb twee dochters en een schoonzoon met alle drie een auto van B&B ook die hebben het hier reuze naar hun zin. Er is ook altijd een kop koffie en tijd voor een goed gesprek .

goede service, goed behandeld

Ik heb hier een alfa giulietta 1750QV gekocht en kan niet anders zeggen top bedrijf!! Super vriendelijk en doen er alles aan om de wensen van de klant te vervullen. Geniet elke dag van deze prachtige wagen!!

goede service, goed behandeld

Op de site de gebruikte auto gezien die we zochten. Deze ook gekocht. Niets negatief op aan te merken op het bedrijf. Prettige onderhandelingen, erg vriendelijk. Of ik dit bedrijf zal aanbevelen? Jazeker, voor 100%.

goede service, goed behandeld

Hele goede service. Prachtige auto gekocht waar we erg blij en tevreden mee zijn. fijne samenwerking. zeker voor herhaling. Top!

goede service, goed behandeld

Een aantal maanden geleden heb ik een prachtige BMW cabrio zien staan bij B en B auto\'s in Veen. Ik kende het bedrijf niet en was daar in de buurt aan het kijken naar meerdere BMW\'s. Ik werd erg vriendelijk ontvangen en ongedwongen te woord gestaan.De prijs was eerlijk en de auto mooi, dus dezelfde dag nog teruggegaan en ermee gereden. Eerlijke informatie over onderhoudshistorie gekregen en uiteindelijk na een technische keuring een weekje later, door een familielid van me, de auto gekocht. Prima afspraken kunnen maken, steeds op tijd reactie terug en waarmakend wat ze beloven. Ik kan dit bedrijf van ganser harte aanbevelen. Leuke eigenaren met een no nonsense en eerlijke aanpak.

goede service, goed behandeld

Een kleine 2 maanden geleden heb ik bij B&B Auto\'s een Alfa Romeo Giulietta gekocht. Ik sluit mij volledig aan bij de referenties die door andere klanten geschreven zijn. Geen onzin verhalen een bedrijf die ik zeker aanraad voor mensen die een jonge auto zoeken. Mvrg Jerry (Lelystad)

goede service, goed behandeld

In maart 2014 een Volkswagen Passat Variant uit 2009 gekocht bij Richard bax van B&B auto\'s. Ik ben zeer tevreden over de geleverde informatie over de auto en ook hoe de auto eruit zag. Je kon gelijk merken dat ze bij B&B auto\'s de auto\'s netjes willen afleveren. Ook onderhandelingen verliepen prettig en we zijn op redelijke prijs uitgekomen. Na de aankoop heeft Richard nog mooie set winterbanden met velgen geregeld tegen mooi prijsje. Toen na 3 maanden bleek dat pompje van ruitensproeier stuk was, is deze gelijk vervangen. Kortom ik ben zeer tevreden over deskundigheid, service en prijs/ kwaliteit.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben in januari 2014 een Citroen C5 Tourer gekocht met een half jaar garantie. Binnen deze termijn heeft de airco het begeven. Een telefoontje naar BB was genoeg. Kreeg de keuze om naar een plaatselijke dealer te gaan of om langs te komen. Vanwege het goede gevoel bij aankoop voor het laatste gekozen. Ik kreeg gratis vervangend vervoer mee (auto moest een dag blijven) Reparatie is uitbesteed aan gespecialiseerd bedrijf maar prima verlopen. Goede en snelle service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Afgelopen week een occasion aangeschaft bij B & B auto\'s. Direct vanaf het eerste contact een goed gevoel gekregen over dit bedrijf. Men was erg vriendelijk, open, alles kon (2 proefritten geen enkel probleem), gewoon een duidelijk antwoord op al onze vragen. Met andere woorden, een bedrijf waar men nog 100 % voor zijn klanten wil gaan. Ik adviseer dit bedrijf voor de volle 100 % om eens te gaan kijken voor een goede occasion. Ik weet zeker dat ik, als ik een volgende auto ga aanschaffen, zeker dit bedrijf als eerste ga bezoeken. Voor mij was dit zeker een van de weinige keren dat ik een goed gevoel bij de aankoop van een auto. Nogmaals, een goed en betrouwbaar bedrijf, eerlijk, deskundig en geen 3-delige kostuum verkopers, gewoon mensen in het veld en voor de kopers. Ik was 100 % tevreden vanaf het begin tot het einde.

goede service, goed behandeld

In maart ging ik kijken voor een Skoda Octavia Diesel en zag daar een Chevrolet Cruze station Diesel staan met een iets hogere km stand maar wel een jongere bouwjaar. De broer gaf informatie over de Chevrolet waardoor ik al gauw geneigd was toch maar een proefrit te maken gezien ik al jaren Skoda reed en deze dus al kende. Na een ritje was ik al gauw verkocht. Even een weekje bedenk tijd genomen en toch maar weer een tweede rit wezen maken. Na deze proefrit heb ik besloten het voertuig toch hier aan te schaffen en niet verder te zoeken, dit vanwege de uitstekende voorlichting, de broers kwamen zeer betrouwbaar en eerlijk over en vertellen je geen onzin. Er werd open en eerlijk informatie verteld over de herkomst en de mogelijkheden. Er word je niks opgedrongen. Na een prijs overeengekomen te zijn, word de auto zorgvuldig doorgelopen en afgeleverd. Al met al is dit een zeer betrouwbare garage zonder poes pas en uitstekende service en klantvriendelijkheid. De reden waarom ik nu pas een reactie plaats heeft te maken met het eerst nader aanvoelen van het voertuig op gebreken e.d.

goede service, goed behandeld

Op zoek na een goede gebruikte auto dan bent U bij ; B&B AUTO\'S AAN HET GOEDE ADRES !!! Heb er nu mijn 3e auto gekocht en ben er zeer over te spreken zowel ; auto ,service ,onderhoud , Koffie , betrouwbaarheid , en goede afspraken. Dus zoekt U een goede occasions kom dan naar Veen bij de gebroeders Bax

perfect, zeker aan te bevelen

Heb enkele maanden gewacht met geven van review, maar de bij B&B gekochte auto doet het (nog steeds) prima. Zeer prettig bedrijf, uitstekende service en goede prijsstelling. Had bij eerste kennismaking al veel vertrouwen in de broers. Het is natuurlijk afwachten hoe het gaat als er iets mis is, maar volgens mij stellen ze je beslist niet teleur en houden ze zich aan hun woord.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en deskundig bedrijf. De twee broers genieten er zichtbaar van om mooie auto\'s te verkopen aan tevreden klanten. Een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Vanaf het begin af aan zeer vriendelijk personeel, Ze laten zich zien als goed bedrijf, komen afspraken na en zeker als er iets is je hoeft al te bellen en ze lossen het op. Als ik volgende keer een auto nodig heb ga ik zeker eerst weer bij hun kijken!

perfect, zeker aan te bevelen

Begin januari 2014 een Ford Mondeo gekocht bij B&B auto\'s. Van te voren meerdere keren telefonisch contact gehad, dat voelde meteen vertrouwd. Bijzonder klantvriendelijk en meedenkend. Geen gladde verkooppraatjes, gewoon een eerlijk verhaal. Het bedrijf zelf ziet er ook tip-top uit, alles netjes onderhouden en schoon. Na een proefrit, kon ik de auto meteen meenemen, incl apk en een controle-beurt, ideaal dus wanneer je meer dan 100 km moet rijden om bij B&B Auto\'s te komen... B&B Auto\'s is een bedrijf dat zeker aan te raden is!!! Gijs en Richard: bedankt !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Bij B&B auto\'s te Veen een occasion van het merk Citroen C5 Tourer gekocht. Vanaf het 1e contact een heel goed gevoel. Het betreft een keurig bedrijf waar een persoonlijke benadering nog voorop staat. Men denkt mee en luistert naar de klant waardoor het onderhandelen in een open en eerlijke sfeer verloopt. Naast klantvriendelijkheid staat serviceverlening en expertise hoog in het vaandel. Bij aankoop afgesproken dat er een trekhaak gemonteerd werd en een grote beurt gedaan zou worden hetgeen deskundig werd uitgevoerd. Kortom een zeer betrouwbaar bedrijf waar men nog de tijd voor de klant neemt. Absoluut aan te raden!

goede service, goed behandeld

Na een proefrit te hebben gemaakt in een in showroomstaat verkerende auto viel ons oog op een MB B200 CDI 2008. De prijs besproken en een proefrit gemaakt. Mondeling afgesproken dat de auto er bij aflevering ook showroomwaardig zou worden geleverd zoals de auto van onze eerdere keuze. De twee broers hebben hun woord gehouden,... Klasse ! De auto ziet er uit om door een Ringetje te halen.

perfect, zeker aan te bevelen

Via internet een mooie Volkswagen Golf Variant bij B&B gevonden. Zowel telefonisch als ter plekke zeer vriendelijk te woord gestaan en deskundig advies gekregen. Op een vrijdagavond de auto te bekeken, een proefrit gemaakt en uiteindelijk besloten om direct tot koop over te gaan. Alles werd op de avond zelf in orde gemaakt zodat we de auto direct mee konden nemen. Zeker geen van 9 tot 5 mentaliteit, zelfs ruim na sluitingstijd vriendelijk geholpen. Alles werd op de avond zelf direct in orde gemaakt zodat we niet speciaal weer op en neer moesten komen uit Limburg. Als we weer op zoek zijn naar een auto dan houden we de bb-auto site zeker in de gaten!

perfect, zeker aan te bevelen

in aug.2013 fiat punto evo gekocht van 2010 perfecte auto zeer tevreden over dit bedrijf vriendelijk personeel mooi bedrijf zeer goed geholpen niets op aan te merken echte aanrader voor iedereen.

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Gijs en Richard, Om alles op te noemen van jullie ongekende service (zowel in als na de garantie) De vriendelijkheid, en de zeer grote vakbekwaamheid, zouden wij vele A4 vol kunnen schrijven. Als we jullie een cijfer moeten geven is een 10 bij lange na niet voldoende. Perfect, zeer betrouwbaar en een heel netjes opgebouwd bedrijf. We zijn super tevreden met de aankoop en onderhoud van onze auto bij jullie. Klein voorbeeld bij het ophalen van onze auto was er als extra al een wintercheck gedaan, deuren gesmeerd enz. enz. dat is wat ik bedoel met service! Vriendelijke groet J.J. van Lith

perfect, zeker aan te bevelen

21 September 2013 j.l. aankoop van VW Golf VI 2.0 TDi gedaan bij dit bedrijf. Verschillende keren vantevoren telefonisch contact gehad met één van de eigenaren (Richard) en klikte meteen al tussen ons wat betreft informatie en gegevens aan mij door te geven, zodat dit tot een aankoop ging leiden. Dat is ook het resultaat geworden!!! Ik heb de auto gekocht op de dag dat ik hem voor de 1e keer zag en al gelijk meegenomen. Richard had de auto al apk gekeurd en \"startklaar\" gemaakt om de auto gelijk na aankoop mee te nemen. SUPERRRRRRRR!!!!!! Ben ook héél tevreden met de aankoop en ook op de manier hoe men behandeld wordt!! Dit vind ik erg belangrijk, ook de presentatie van de auto en het maken van een proefrit behoort hieronder. B & B Auto\'s: Ga zo door, TOPPIE!!

Hoefakker 8

4264AH Veen