Snelle Super Service en Altijd een glimlach

Zeer tevreden over de snelle en super service die ik krijg bij Brian. Hij heeft altijd tijd voor je en is zeer vriendelijk. Blij dat hij in de buurt is.

Goed geholpen, prima service.

Vriendelijke benadering, goed advies. Fiets keurig in orde gemaakt en net zo lang aangepast tot alles voldeed.

Geweldige service

Staat altijd voor me klaar

Je wordt er goed en professioneel geholpen er is een ons kent ons sfeer en dat is erg fijn

Heel goed gevoel voor wat klant nodig heeft

Top Service

Recent heeft mijn E-Bike een onderhoudsbeurt gehad bij Multi-Bikes. Met als bijkomende werkzaamheden vervangen van de banden en de tandwielen/ketting. Over de geleverde werkzaamheden en service ben ik zeer tevreden. Voor wat betreft de kosten is alles vooraf goed gecommuniceerd door Brian, geen vervelende verrassingen achteraf. Door de persoonlijke benadering voel je, je als klant bij Multi-Bikes welkom. Ik beveel Multi-Bikes van harte aan!

Top service Brain denkt altijd met de klant mee!

Uitmuntend

Vriendelijk ,vakkennis

Een elektrische fiets besteld. Hele fijne communicatie.fiets heel snel binnen en diezelfde dag nog rijklaar gemaakt.

Doet wat ze zeggen

Geen verassingen

Fijne hulp zeer persoonlijk en er werd rustig de tijd genomen om de juiste fiets voor mij uit te zoeken Top !

goede service

hele goede uitleg bij aankoop elektrische fiets goede service en heel klantvriendelijk

Super service

Goed geholpen bij de nieuwe Fiets

Goede, vriendelijk uitleg

De verkoper neemt alle tijd voor je. Hij beantwoordt de gestelde vragen goed.

Maximale dienstverlening

Brian is een super aardige ondernemer. Mooie merken. Ik kocht hier mijn Jan Jansen fiets. Super blij mee! Ik ga niet bij andere fietswinkels shoppen; niet is makkelijker dan je fietsenmaker in het eigen dorp. Zeker gezien zijn hulpvaardigheid.

Snelle service

Zeer snelle levering

Kort te omschrijven als aandacht voor de wensen van de klant en het vertalen naar mogelijkheden zonder daarbij opdringerig te zijn. Uitstekende service en technisch zeer bekwaam.

zeer goede service

ben bijzonder vriendelijk en heel goed geholpen

Gewoon een fijne fietsen zaak

Zeer, naar wens geholpen ,en een prachtige fiets rijker

Geweldige ervaring

Toe aan nieuwe elektrische fietsen. Gezocht naar de dealer die meedenkt met ons. En na een zoektocht hebben we deze gevonden. Nu drie weken onze nieuwe fietsen. Geweldige ervaring begon ik mijn zin en dat is ook zo. Daarnaast zeer meedenkend, en tot een mogelijke oplossing gekomen, om een medische zadel voor mijn vrouw te plaatsen. Na uitvoering onderzoek, een zadel geïnstalleerd die mijn vrouw voor minder pijn bij het fietsen bezorgd. Onze slogan zeg het voort. Mond op Mond reclame is de beste "medicijn"

Betrouwbaar adres voor een fijne fiets

Goede uitleg, persoonlijke aandacht, denkt mee, leuk assortiment (met ook eigen merk) en repareert zelf

Zeer klantvriendelijk en geduldig!

We zijn zeer klantvriendelijk en geduldig geholpen. Petje af.

Goede service en ter zake kundige mensen

We hebben een goede begeleiding gehad bij de aanschaf van onze e-bike en goede uitleg en service.

Ik heb een prachtige ebike gekocht bij Multibikes. Goede voorlichting, prima service, vriendelijk, lekkere koffie, Snelle levering, veel keuze In 1 woord fantastisch

Kerkstraat 59

4664 BP Lepelstraat