Hoi Joyce, Jammer van je negatieve ervaring maar waarom hoor ik daar pas na 7 maanden iets van? En dan op deze manier en niet eerst een telefoontje? Ik ontvang vandaag op 10.33 een email met de vraag voor een reactie op je verhaal en tijdens het typen van mijn reactie om 11.15 ontvang ik direct deze negatieve recensie via deze manier? Je hebt ons NOOIT gebeld de afgelopen maanden en heb dus ook geen kans gehad om iets te herstellen indien nodig. Helaas komt het wel eens voor dat het tegen zit met een verkochte auto maar dat lossen we altijd in overleg netjes op. We hebben het beste met onze klanten voor en kijken op lange termijn, niet op korte! Echter is en blijft het techniek die alleen maar complexer wordt. Als jij verzuimd contact met ons nemen voor een oplossing moet je toch echt zelf in de spiegel kijken! Dit review systeem is een mooi instrument voor klanten om hun mening/ervaring over ons bedrijf achter te laten, echter zijn we ook heel kwetsbaar. Zoals in dit geval moet ik mij verdedigen tegen iets waar ik niks aan kan doen, je hebt nooit contact met ons opgenomen dat er defecten aan de auto zijn. De eerste keer dat er problemen aan de auto kwamen was pas na 3 maanden na de aflevering, dat betekend in het beginsel dat de auto het prima gedaan heeft neem ik aan? Dat je gefrustreerd bent over de problemen met de auto snap ik volledig, echter vermeld je niet het volledige verhaal. Gr. Nard Strik
Erg onbetrouwbaar? Daar kan ik mijzelf totaal niet in vinden. Wij staan juist dag en nacht klaar voor onze klanten. Gelukkig zijn de andere beoordelingen wel positief. Maar waarom vertel je in de beoordeling dan niet dat er geen contact is opgenomen om ons een diagnose te laten stellen en zelf bent gaan "knutselen"? En in jouw ogen nooit door de keuring had mogen komen? Ken je de wet en regelgeving inzake APK? Wij keuren al onze auto's bij een neutraal APK station dus niet zelf. En waarom vertel je niet dat het om een auto gaat van € 850,- euro waarbij de ingeruilde auto erg veel gebreken had die niet zijn gemeld. Beetje flauw om zo te reageren terwijl u na de aankoop niet eens een keer naar ons toe bent gekomen voor hulp. Nogmaals iedereen is bij ons na aankoop welkom voor service dus herken mij niet in deze negatieve beoordeling! Groet, Nard Strik
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours